"خندیدن به هر قیمت" از "صفات بارز" ما است
غفلت همیشگی مسئولین و دوباره هجمه به امام امت...
صادق باشیم. ایرانی ها برای خندیدن به خیلی چیزها رحم نمی کنند. نه به دکتر شریعتی، نه حضرت ‌آیت الله جنتی،نه حتی به لقمان نبی(سلام الله علیه) و نه حتی به امام مهربان امت رحمت الله علیه...
تعداد نظرات: ۱۰
محمد رجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
آره اتفاقا قبل از این خبر نمونه های مشابه رو دیدم حتی صفحه جدیدی که مختص توهین به رهبر کبیر انقلاب در فضای مجازی ساخته شده
واکنش سریع شما به این امر رو تحسین میکنم. متاسفانه این یک حقیقت تلخ هست که از چندی پیش توهین های مختلفی به دکتر شریعتی شروع شده بود و حالا یکی یکی بزرگان ما رو مورد هدف قرار میدهند و دیگران به جای واکنش فقط میخندن و از کنارش رد میشن.
علی
United States of America
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
سلام
مقاله جالبی بود.
احسنت حرف دل خیلی هاست. خدایمان با این مسئولین ... فرهنگ فرهنگی به خیر کناد.
البته این معضل به این دولت و دول قبل مربوط نمی شود، ظاهرا بعضی ها با بعضی های دیگر غیر وطنی هم قسم شده اند تا این انقلاب و آرمانهاشو کله پا کنند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
مسئولین رو ول کنید که اکثرا از ترس صندلیشون حرف نمیزنن یا بعضیاشون همراهیم میکنن با این مسئله... بماند انسانهایی مثل حضرت آقا، آیت ا... مکارم شیرازی و ...که فقط از خدا مترسن و به خاطر به به و چه چه عده ایی رنگ عوض نمیکنن و مثل کوه استوار هستن بر روی اعتقاداتشون... خدا آخر و عاقبت ما رو ختم به خیر کند انشاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
دیشب تو یکی از سایت های تفریحی وجک بودم که جک های باتربیت و باحالی داشت از گوشه ی صفحه متوجه شدم این سایت یه صفحم تو فیسبوک داره کلیک کردم وباز هم شد تو این صفحه یه قسمت بود به نام مملکته داریم که از بالاترین مقام کشور تا مسولین وهمه وهمه روشسته بودن و پهن کردن بودن رو بند من دوس ندارم به رهبرم توهین بشه چرا یه عده خوابن؟؟؟؟
مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
گوش اگر گوش مسئولین، ناله اگر ناله ی مردم انچه که لبته به جایی نرسد فریاد است
علیرضا بهادرانی
Germany
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
با سلام
موقعی که جوک ها ساخته میشد وقتی در مورد شهید دکتر شریعتی جوک می ساختند عده ای از خشکه مقدسان و متحجران ذوق مرگ شده بودند که شریعتی حقش همین است که مسخره شود !
کم کم قباحت را به حد بالا رسانده اند که در مورد حضرت امام رحمه الله علیه جوک میسازند !
از ابتدا نباید سکوت میکردند از همون موقعی که بر علیه شریعتی جوک میساختند باید جلوی این کار زشت گرفته میشد تا به اینجا نرسد!
هنوز دیر نشده باید صدا و سیما کاری انجام دهد ... شما هم باید همان روز که این کار شروع شد با شریعتی تذکر میدادید و برنامه میساختید!
باید دست به کار شد ... شما نیز دست به کار شوید و در قسمت بعدی به این نکته توجه ویژه کنید!
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
اشتباها منفی دادم.لایک.
علیرضا بهادرانی
Germany
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
نظر اینجانب در مورد خشکه مقدسان بچه های حزب اللهی نیست کسانی مانند طرفداران و مقلدان شیرازی ها و طهرانی هاست!
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
فکر میکنم شما اولین خبرگزاری بود که به این موضوع توجه کرد - ممنون که هستید.
امیدوارم موسسات فرهنگی (فرهنگستان ادب فارسی،وزارت ارشاد،سازمان تبلیغات اسلامی و ...) کاری انجام دهند چون به جای اینکه رفتارها و گفتارهای نیکی که از آن بزرگان در ذهن مردم هست کم رنگ تر شده و جای خودش را به جوک و لطیفه های توهین آمیز می دهد و شاید در آینده ای نچندان دور در جواب سوالی که از نوجوانی می پرسند از امام (رهبرکبیر انقلاب) یا فلانی چه میدانی؟ بگوید همان که فلان ... است.
مطمئنا این جریانی که آغاز شده در ذهنیت جوانان و نوجوانانی که آگاهی کامل از این بزرگوران ندارند تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.
چرا مسئولینی که ادعای فرهنگ و ... می کنند ساکت نشسته اند؟؟؟!
علیرضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
دوست گرامی...اگر نیک بنگری خندیدن صرف نکته این جور طنز ها نیست...عدم وصول آنچه وعده داده شده و نارضایتی از شرایط موجود زمانی که حق اعتراض و بیان آزاد نظر نیست موجب میشه مردم به طنز رو بیارن برای آگاه کردن یکدیگر...

در ضمن تقدیس و مقدس سازی از هر چیزی کاری بس اشتباهه که نتیجه ای جز دیکتاتوری نداره هیچ کس یا چیزی مقدس نیست به غیر از خدا و پیامبر (ص) و امامان (ص)
ارسال نظرات
آخرین اخبار