آرزوی «نتانیاهو» و «اوباما» در نسخه حامیان دولت «حسن روحانی»
هم‌صدایی با صهیونیست‌ها
حامی دولت در حالی ادعای شباهت رآکتور اراک و نیروگاه چرنوبیل را دارد که رآکتور اراک آب سنگین است اما چرنوبیل یک نیروگاه گرافیتی بوده است! که البته این موضوع میزان سواد حامیان مذاکرات هسته‌ای آقای ظریف را نشان می‌دهد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
دریغ ودرد از این همه کج فهمی متاسفانه برخی اساتید و با سوادان مدعی دفاع از حقوق مردم که با نهایت تاسف دانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند وچه خوب گفت دکتر شریعتی در زمانی که شاید خیلی از دشمنیهای غرب و امریکا و اسراییل هنوز مثل الان شید روشن نشده بودکه "در چشم اینها فقط فرنگی ها آدم اند! آدم حسابی اند، چون پول دارند ، زور دارند...آنها فقط از یک چیز می ترسند از این می ترسند که ما دیگر از آنها تقلید نکنیم ...آنها از "فهمیدن"تو می ترسند ...آنها از فکر تو می ترسند.....(دکتر شریعتی)
+
بنی آدم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
واقعا متاسفم برای خودمون که نخبگان و اساتید جامعه ما ! همچین افرادی هستند. یکی نیست از اینها بپرسه اگه موضوع هسته ای تا به این حد که شما میگید کم اهمیت و غیر ضروریه،پس چرا آمریکا تمام زورشو برای محدود کردن ما توی زمینه هسته ای بکار برده ؟ اگر این موضوع مهم نیست چه چیزی 6 کشور قدرتمند دنیا رو به سر میز برای بحث و چالش ب سر اون کشونده؟ اگه از چاه موضوع هسته ای برای ما یک لیوان آب هم بیرون نیامده ! پس چرا آمریکا و هم پیمانانش اینقدر اصرار دارن که این چاه را برای همیشه پلمپ کنیم ؟؟
نه دوستان ، مشکل از موضوع هسته ای نیست ، موضوع از نگرش امثال همین آقایانیست که استدلالشان نشانگر عمق فهم استراتژیک اوناست.
ارسال نظرات