# روحانی_تنها_نیست!
بررسی آسیب‌شناسانه ایجاد کمپین «روحانی تنها نیست»
در روزهای گذشته کمپینی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام تحت عنوان «#روحانی_تنها_نیست» ایجاد شده است که از جنبه‌های مختلف قابل واکاوی و آسیب شناسی می‌باشد.
تعداد نظرات: ۹۷
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
پشت کردن به انقلاب و مردمی که انقلاب رو دوست دارن هیچ وقت برای کسی محبوبیت نیافریده و با کمپین هم چیزی حل نمیشه
فقط یک نظر میدم همین
United States of America
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
سلام به همه دوستان من معمولا در سایتها نظر نمیدم چون آخرش جنجاله منتها نظرات این متن رو خوندم و فقط خواستم یه مطلب رو بگم که شاید دوستان رو به فکر فرو ببرم
بحث بر روی آتیش زدن پرچم امام حسین و هلهله در روز عاشورا بود و ....
این موارد رو دوستان کجا دیدند در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یعنی همون تلویزیونی که میگه تو کشور ما هیچ مشکلی نیست - هیچ فقری نیست - هیچ کسی در سال 88 کشته نشده - احمدی نژاد پاکترین دولت بوده و ....پس اگه پرچم امام حسین رو اتیش زدن درسته پس همه این آمارهام درسته
نتیجه گیری : ما مردم ایران هیچ مشکلی در کشور نداریم پس لطفا از این بحثهای جنجالی پرهیز کنید و شاد و خرم زندگی کنید و بزارید دولت هم به کار خودش ادامه بده
(ادمین لطفا تایید کن چون توهینی به کسی نکردم)
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
رو كه نيست عين پوز كرگدنه والله فتنه گران 88 خيلي رو دارن با اين همه خيانت كه به اسلام و مملكت كردند .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
باسمه تعالی
آقای حسن فریدون ما خدا داریم. آب و نانمان را خدا می دهد پس ما را به امثال شما که همه چیزمان را به دراز کردن دست گدایی جلوی کدخدا گره زده ای نیازی نیست. انقلاب را خدا پیروز کرد، ما با توکل بر خدا جلوی صدام و ده ها کشور پشتیبان او ایستادیم و جوانانمان به خاطر خدا شهید شدند و نه کد خدا البته می شه گفت که خونشون گردن کدخدا است. خرمشهر را خدا آزاد کرد پس خدا لایک داره نه کسی که به شیطان بزرگ توکل کرده و دست گدایی جلوی این ظالم دراز کرده.
ناشناس
Germany
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
امام روح الله:
ما غیر از خدا هیچ کس را نداریم.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
احسنت! خیلی خوب گفتید.
واقعا متشکرم از جمله بسیار زیباتون
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
" روحانی تنها نیست" .... خنده دار ترین جمله ای که در این چند سال، از خدا عمر گرفتم رو دیدم و شنیدم.
الان به یاد جمله غرضی افتادم که گفت... کشوری که بخواد به دست روحانی اداره بشه... باید فاتحشو خوند.
فاتحه دشمنان ایران و دشمن این مردم رو بخونی صلوات...
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
الان که قصۀ مذاکرات به این فصل رسیده، مذاکره کنندگان محترم به جای پافشاری بر روند قبلی و به جای راه اومدن با دشمنان خدا و کشور و ملت، باید شیوۀ بهتری رو در پیش بگیرند.
سالهاست که شیاطین دنیا و شیطان بزرگ، حقوق ملت ایران رو ضایع کردند و در مسیر استقلال ایران اسلامی سنگ اندازی کردند.
الان مذاکره کنندگان محترم باید پروندۀ جرم و جنایات شیاطین رو باز کنند و حقوق پایمال شدۀ ما رو طلب کنند.
شیاطین مجرم هستند و مجرم باید محاکمه بشه.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
بیایید به شهرستانها و پای صحبت مردم کوچه وبازار که به آنها می گویند ملت غیرتمند و ولایت مدار که با وجود تمام مشکلات راه حل را در داخل می دانند و اصلا مشکلات را به خارج مرزها گره نمی زنند و فریادمی زنند مرگ بر شیطان بزرگ بنابرین راه انداختن شبکه اجتماعی و اینستاگرام حرف اول را نمی زند اینها همه فانتزی است تنور داغ نان خانگی روستا حرف اول را می زند
حمید
United States of America
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
احسنت
حسین رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
روحانى و تنهايى؟!
معاذالله...
پس ندا چه؟
ترانه؟
و مابقى دوستان و آشنايان و وابستگان؟
ميرفتنه را حساب كرده اى؟
سيد الفتنه را چه؟
شيخ الفتنه را چه؟
باز هم بشمارم؟
پس روحانى تنها نيست...
#روحانى_تنها_نيست
مکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
هه هه هه
چه گلی به سر ملت زده؟تنها نباشه؟
هه هه
سياست مدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
اگه منم جاي روحاني تو همچين مخمسه اي گير ميکردم توسل به کمپين ميکردم.هنوز ادماي کوته فکر تو کشور ما زياد هستن که روحاني بتونه با 4 تا کمپين اونا ر واز تو خونه هاشون بکشونه بيرون براي طرفداري از مذاکرات هيچ و پوچ.خاطرات سال 88 واتفاقاتش رو نبايد هيچ وقت از ذهنمون پاک کنيم اگه محبوبيت روحاني بين کوته فکران از مير حسين بيشتر نباشه کمتر نيست.ولي تعيين کننده اراده خداست و راهنماييهاي رهبري
سياس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
بفرما بالا تر رو داشته باش.کم نيستن!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
معلومه روحانی تنها نیست. روحانی رای یک ملت رو پشت سرش داره. مثل بعضی ها تقلبی نیست! ان شاالله سال 96 با رای بیشتر رییس جمهور ما باقی خواهد ماند.
اسم میر فتنه رو آوردن بعضی ها. اون کسی که شما می گید میر فتنه و ما میگیم میر حسین قربانی فتنه بزرگ شماها شد. امیدوارم هر کجا هست در سلامت کامل به سر ببره. در تاریخ جاودانه شد و نامش همیشه به عنوان شخصی که با دروغ جنگید باقی خواهد ماند. فکر نکنید اون شکست خورده. وقتی امام حسین شهید شد یزیدیان گفتند او شکست خورده. ولی تاریخ ثابت کرد که کی شکست خورده و کی پیروز شده. میرحسین عزیز مرد پیروز میدان بود. چرا که به خاطر ملت جنگید و به اسارت گرفته شد.
(جرئت تایید کردن پیام من رو ندارید)
یاحسین.... میرحسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
خخخخخخ
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
باسمه تعالی
علی آقای عزیز شما هنوز داری می گی تقلب شده؟ وقتی سرکرده های این جریان به ظاهر حق طلب خودشون اقرار کردند که تقلب فقط یک دروغ و اسم رمز بوده و همه شان می دانستند که رای احمدی نژاد بالاتر بوده شما هنوز داری گول حرف های قشنگشون رو می خوری؟ شما کلیت جریان رو هم که نگاه کنی متوجه می شی که هدفشون چی بوده. وقتی که از دشمن درجه یک ملت گرفته تا عبد المالک ریگی ملعون از این سران پشتیبانی می کنند مشخص است که این جریان به کجا وابسته است. با این حال این انتخابات همان فرایند را داشته که انتخابات 76،80،84،88،92 داشته. چطور زمانی که کاندیدای مطلوبتون رای میاره نمی گید تقلب شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
بسی خندیدیم
من دیگه حرفی ندارم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
دلم میسوزه برات علی اقا.
ایشالا خدا همه مارو هدایت کنه
مردمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
فکر کنم میرحسین شما در زباله دان تاریخ جاودانه شد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
پاسخ من به همه
اولا سرکرده این جنبش میرحسین موسوی بود که هرگز حتی یک قدم از حق ملت عقب نشینی نکرد. حالا هر کسی تحت چه شرایطی چه اعترافی کرده (منظورم اون دادگاه های نمایشی هست) معلومه. کاملا معلوم بود چطوری حرف زدن. در ضمن مردانی بودن که هنوز هم پای حرفشون ایستادن و هنوز هم در زندانن.
دوم، من خندم نمیگیره از حرفای شما ولی واقعا ناراحت میشم از این که این طور همه شما رو گول زدن و با خودشون همراه کردن. راستی احمدی نژادتون هم معلوم شد چه جور آدمی بود. چه اطرافیان پاکی داشت! حالا پرونده های خودش باز نشده.
سوم، میرحسین موسوی در قلب مردم همیشه جاودان خواهد بود و تبلیغات شما نمی تونه وجهه این مرد بزرگ رو تغییر بده.
یاحسین... میرحسین (تایید کنید)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
ارواح عمت خخخخخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
وای وای فاجعه رخ داده تبلیغات معاویه زیاده که شما عاشورای 88 رو فراموش کردید.
امام حسین(ع) رو به کجا آوردی و میرحسین رو به کجا بردی! در مصداق سازی خیلی اشتباه میکنی. حزبی برخورد نکنید واقعیت رو ببینید.
مجتبی7
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
بیداری علی جان؟!!!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
اگه میر حسین عاشورایی بود, تو عاشورای 88, وقتی پرچم امام حسین رو آتیش زدن و علم ابالفضل رو پایین کشیدن نمیگفت اینها مجاهدان راه خدا هستند. اگه میرحسین عاشورایی بود چرا بعد از فتنه ای که به پا کرد اسراییل و آمریکا و منافقین و سلطنت طلبا ازش حمایت کردن؟؟ یعنی اگه امام حسین زنده بود اینا ازش حمایت میکردن و جمهوری اسلامی میشد دشمن امام حسین!!!
شما فقظ کافی بود میرفتی ستاد انتخابات موسوی و میدیدی چه جور آدمایی ازش حمایت میکنن.... آدمایی که در عمرشون نماز هم حتی نخوندن ولی در روایت اومده تو لشکر امام حسین همه قبل شهادت به نماز وایستادن وبعدش شهید شدن.........پس لطفا با دید مغرضانه به قضیه نگاه نکن و بهتره با شعار زدگی پشت سر آدمایی که مملکت خودتو و خودمون رو 6 ساله عقب انداختن وانستی....
حسین(مدیونید اگه پیاممو بارگذاری نکنید)
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
چقدر شما ... و پر رو هستید که همچین فردی رو با امام حسین (ع) مقایسه و در ردیف حضرت قرار میدید؛ببین کار به کجا کشیده که یه عده آدمی که روز عاشورا ریختند توی خیابون کف و هورا میکشیدند و به مقدسات توهین کردند حالا دم از امام حسین(ع) و دین و مذهب می زنند؛ خدا ازتون نگذره که هر جا کم میارید از دین واهل بیت (ع) مایه میذارید و با مقدسات مردم بازی میکنید. اگه مردید؟اگه شرف دارید؟اگه راست میگید از خودتون مایه بگذارید؛ امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهى از منكر و زنده كردن ارزشهاى اسلامى قیام کرد. این است که تا دنیا دنیا باشه مردم نام امام حسین (ع) از زبانشان نخواهد افتاد؛و اما میرحسین؛تا دنیا دنیا هست مردم همچین لکه ننگی را که به خاطر قدرت، به ملت و به دین و مقدسات همه چیزش پشت پا زد لعن میکنن.
SAFIR
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
به به...خیلی هم عالی...اصلا همه فکرشون بسته...متحجر...احمق و فریب خورده و شما مثل نور از آسمون مستقیم اومدید زمین و ندای یا حسین میر حسین سر میدید!!!!این صحبت های پیغامبر گونه را تحسین میکنم ولی اینو بدون دوران قرآن سر نیزه کردن گذشته!!! و البته دوران خواص بی خواص احمق خیر....ما هرچقدر هم فریب خورده باشیم به قول شما حداقل دشمنان بشریت مثل آمریکا و اسرائیل ازمون حمایت نکردند... با کیف انگلیسی سر نرسیدند!!!
سعید
Germany
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
این علی آقا که بهترین اسم دنیا رو هم داره تقصیری نداره....
مقصر اون افراد سه نقطه هستند که باعث شدن جوونای مملکت ما توی کشورمون دو دسته شدند و به جای اینکه الآن همه با همبستگی برای تعالی اسلام تلاش کنیم نشستیم داریم به همین حرفای بی اهمیت برای وضعیت فعلی کشورمون گوش می کنیم.
اون افرادی که یه روزی به امام حسین علیه السلام توهین کردند، خود حضرت اونا رو از روزگار محو می کنه.باشد که خداوند همه ی ما را هدایت کند و خائنین به نظام و اسلام و انقلاب را نابود کند.
ان شاءالله...
درویش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
سلام به همه علی جون برو تو هوای روحانی سیر کن که خربزه ابه ! مملکت را دو دستی یا مفت دادن رفت! کجای کاری اینها اصلا فقط اهل تیپ زدن و بلند بلند حرف زدن هستن ولی تو این دوساله دودی از شون بلند نشده! همه اونایی که بهش رای دادن الان پشیمونن! دیگه این دولت تا حالا نتونسته کاری کنه یعنی اصلا برنامه ای برای کار نداره! اصلا با چندتا پیرپاتال میشه کارکرد! اگه اقای روحانی میخواست به فکر مردم باشه و کار کنه دیگه اینهمه سخنرانی چیه! کی وقت فکر و کار داره! والا با این نوناشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
فقط می تونم بگم خیلی بیچاره هستی که بازیچه ی دست این آدم های ناجور شدی و حواست نیست! به خاطر حماقت سران فتنه بود که مردم عادی، بچه ها و خانواده هاشون تو شلوغی ها و بر هم زدن امنیت در معرض خطر جدی قرار گرفتن! ولی آقایون سران فتنه حتی کوچک ترین آسیبی بهشون نرسید! بعضی جوونای واقعا خوب و البته ساده را به بازی گرفتند و خودشان در کمال آسایش هستند. خیلی باید مواظب بود فریب این جور آدم های خیانت کار را نخورد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
سلام به همگی-هرکسی پای مزخرفات بی بی سی، صدای آمریکا و ....... بشینه از این بهتر نمیشه-فکر میکنن همه دروغ و چرت و پرت میگن به جز اینا-خیلیه هنوز بعد از گذشت قریب به پنج سال از اون وقایع هنوز بعضیا خواب تشریف دارن-از قدیم گفتن آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی ادمی که خودشو به خواب زده باشه نمیشه بیدار کرد-علی آقا، میزان و خط شاخص ولایت فقیه هست و بس-میخواد موسوی باشه میخواد احمدی نژاد باشه یا هرکس دیگه-انحراف از این خط شاخص فقط هزینه برای کشور داره-به هرحال امیدوارم عاقبت هممون ختم به خیر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
"انهم یکیدون کیدا، و اکید کیدا، فمهلل الکافرین امهلهم رویدا" قشنگ معلومه تو 9 دی 88 همچین سیلی خوردی که هنوز گیجی.
ناشناس
Germany
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
دلم برات می سوزه علی آقا
شما چقدر ساده و عاشقانه از آدم هایی دفاع میکنی که یک قرون برای امثال شما ارزش قائل نیستن!
20 سال خوردن چاپیدن خونه هاشون از جنب شهر رفت دیباجی و جماران وشمران و ...(کروبی و...) یاد ملت نبودن وقتی خواستن مملکت و به آتیش بکشن نتونستن شدن صدای ملت و bbc , voa شد بلند گو و حامیشون
در مورد تقلب هم همین بس که اگر این نظام می خواست تقلب کنه دست کاری تو رای 250 هزارتایی روحانی که لب مرز بود بسیار بسیار راحت تر بود واگر انتخابات به مرحله دوم میرفت، امکان داشتالان رئیس جمهور کس دیگه ای باشه ولی نظام پای رای 250 هزار نفر وایساد.
یادت باشه که همین bbc و voa قسم جلاله میخوردن وشرف و ناموس نداشتشون رو گرو گذاشته بودن که ملت ببینید شرط می بندیم تو انتخابات قلابی نظام جلیلی رو میاره
آزاد
Germany
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
بعضی ها باید باضربه چکمه های دشمنانشون از خواب وخیال بیدار بشن!!!تاریخ اسلام بالاخص خوارج نهروان وقیام مختار ثقفی رو با دقت وبصیرت مطالعه کن ومقایسه کن وعبرت بگیر!
ناشناس
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
بخدا رودارید رووووووووووها،شما طاقت 70درصد رای نداشتید ریختید بیرون حالا ادعای 50درصد رایتون گوش فلک رو کرکرده هرچی میکشیم ازدست شما شکم پرستاست سردستتون که بفکر شکم باشه ازشماها هیچ انتظاری نمیره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
تنها دعایی که میکنم اینه ان شا الله بعد از 120 سال که به رحمت خدا رفتید یتونید جواب امام حسین رو بدین .منظورتون از ملت کدوم آدم ها هستند.من ملت رو اون مستضعفینی میدونم که با دست خالی انقلاب کردند جنگیدند و گمنام موندند و نه حقوقی میگیرند و نه ادعایی دارند و کارشونو واسه خدا کردند.نه پول پرست ها نه هوس باز ها!!که هیچ کدوم از دولت ها به قرونی برای مستضعفین ارزشی قائل نبودند.شما هم واسه این سیاستمدارها اسم امام حسین رو استعمال نکنید
سید مسثم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
علی آقا، شمایی که بدون هیچ دلیلی میرحسین رو با امام حسین ع مقایسه کردی میشه لطفا بیشترین تشابه شون رو بگی ؟؟دلیل امام حسین ع امر به معروف بود،حالا توی این زمانه به قول امام حفظ اسلام و نظام از اوجب واجباته پس بزرگترین معروف حفظ و تقویت جمهوری اسلامی است.نظامی که پرچمدار خدا پرستی و حق طلبی و پناه مسضعفین جهانه. میشه توضیح بدید آقای میرحسین چه دلیل قانع کننده ای برای این اتهام بزرگ به نظام و حکومت ولی فقیه داشت ؟؟من که دلیلی غیر از اینکه داماد لرستان است و اینکه چرا سیب زمینی دادند و سهام عدالت رو غرض ورزانه توزیع کردند نشنیدم(البته قبول دارم این ادعا ها در مقیاس بسیار کوچک رخ داده).البته بخوام توضیح بدم که خودشون چه تخلفاتی کردند مجال نمیشه.اگر11میلیون رأی تقلبه پس 200 هزارتا اسمش چی میشه؟؟
خدارحمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
این ها که دیگر تمام امتیازات را دادندحالا هم که بهانه دشمن بازدید ازاشخاص واماکن است دارندزمینه سازی می کنند که این را هم بدهندتا حالا چه گلی به سر ما زدند...کجایی احمدی نژادشجاع ودلاور ببین با انرژی هسته ای چکار کردند...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
معلومه که روحانی تنها نیست چون کل گشور های استعمار گر اروپا دارن ازش حمایت میکنن!!!!!
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
تو این کشور اقلیت 8 درصدی صدایش از اکثریت جامعه بیشتر هست و این جای تعجب نداره
بهتره شما ها در مورد 4 میلیون رای خودتان صحبت کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
انتخابات بعد,بعید میدونم اندازه غرضی ام رای بیاره!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
رای روحانی چند درصد بود؟ وعده های روحانی چه بود؟ واقع بین باشید. حزبی برخورد نکنید کشور عقب می افته. چرا دولت عبرت نمی گیریم؟ و ... .
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
البته همهمیدونن که رای اصلاح طلبا کیفی است!!!!!! و هروقت احساس اقلیت میکنید به همه میگین پوپولیست. دوران حاج حسن در سرازیری اتمام است!
سهیل مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
آقا ایمان حرف حق رو از شما شنیدم ، افراطی ها این مملکت رو نابود کردند اسم خودشونم گذاشتن دلواپس
البته اینها دلواپسان اسراییلی هستند
زنده باد روحانی عشق روحانی دنیا روحانی ، حداقل تا الان تو این دولت دزدی و اختلاس نشده
آزاد
Germany
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
حواستان به فرمایش آقا امام خامنه ای باشه که فرمودند ادامه این روند ودورشدن از خط مشی امام باعث سیلی خوردن ملت خواهد شد! اگر تاکنون در نعمت امنیت وآرامش بسر میبریم وکمبودی نداریم بواسطه پشتیبانی از ولایت فقیه است. پس مراقب باشید که حوادث آخرالزمانی که در پیشگویی هاآمده دچار ومبتلا نشویم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
سهیل جان خوبی داداش؟؟؟؟؟
۱۴میلیارد دلار میدونی چه قدر میشه؟؟؟
من بیسواطم و نمیتونم حساب کنم ولی فک کنم از مجموع اختلاس های زمان کورش کبیر تا حالا بیشتر باشه که به لطف دوستان باید دودستی تقدیم امارات کنیم.
کرسنت که میدونی چیه؟؟
از این که منتقد خود را به جای منطق با تهمت از خود دور میکنید نیز ممنونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
آره تو این دولت اختلاس نشده یعنی نیازی ندارن همه سرمایه دار و کارخانه دار و نفتی و کرسنتی و آقازاده و رانتی و ... راستی
اون 600 میلیون یورو که حدودا 3000میلیارد میشه چی بود ؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
تو رو خدا اینو چاپ کن.بذارین رک بگم طرفدارهای جناب روحانی یه عده آدم پولدار و کارخونه دار و بازاری هایی که ترازوشون ایراد داره دانشجو های که عشق تفکرات اوپن مایند هستند عشق مجالس شبانه.کسایی که دین ملعبه اونها هستش.قربون اعتقادات همه مون که به پشیزی نمی ارزه.جناب ایمان و کسانی که هم تفکر ایشون هستید یه سوال بزرگ؟؟؟؟؟؟ شما و ما زمانی که بمیریم و پرده ها کنار بره جلوی خدا چه طور می تونیم جواب بدیم!به خاطر درو غهایی که به امام حسین نسبت داده شد.به خاطر این که ظلم دیدیم و ساکت نشستیم.ها اون وقت هم می تونیم توجیه بیاریم.ای کاش خدا ترس بشیم ای کاش ولی لفظ خود خدای کریمه که اکثر ما کافر هستیم.بعضیا خودشونو به امام زمان نسبت میدن .بعضیا به امام حسین دروغ میبندند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
چرا مردمو به زحمت میندازی بنده خدا؛ این چه نظریه که نوشتی؟!!
ممنون ازینکه به فکر ما هم هستی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
جوری میگه 4 میلیون رای خودتون که فکر میکنی خودتون با اختلاف میلیونی رئیس جمهور روحانی انتخاب شد.با اختلاف چند صد هزار تایی از 50 درصد طرف رئیس جمهور شده
دنبال دوقطبی سازی ملت نباشید
شهید
Australia
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
سلام قراره یک شنبه 24 خرداد روحانی بیاد استانمون خراسان شمالی . نمی دونید چی برو بیاییه . چه پوستر و بنر در حال چاپه . فقط اینو بگم که قراره جشن دوسالگی هم اینجا بگیرن . واویلایی میشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
اللهم اشفع کل مریض............................................آمین
تنها نیست معلومه دادشش و خانومش و چندتا دیگه ام باهاشن !

اما الحق تخیل قوی ای دارن............آورین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
یک لحظه فکر کردم داعشی ها آمدند ایران
ad
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
سلام
آقای علی!
چه جوری روت میشه یاحسین ع بگی؟مگه طرفداراتون روزعاشورانرقصیدن سوت وکف نزدن وپرچم امام حسین ع آتش نزدن؟
برو برو دهنت روآب بکش بلکه خدا ببخشتتون!
مگه همین حسن فریدون ازهمین صندوقای رای بیرون نیومد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
روحانی کد خدا رو دیده پس تنها نیست. تازه دشتشو هم دراز کرده کدخدا هم باهاش دست داده بیسوادا
دیپلممممم مات
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
منم هر جا میرفتم 2000 تا محافظ دورمو میگرفتن و بچه مدرسه ای ها رو بزور و تهدید نمره میاوردن واس پیشواز خب منم اینجوری کلللللی طرفدار داشتم!!
دیپلمممممم مات
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
روحانی - تنها - نیست!!!!
فک کنم یکی قرار شرکت مخابراتی بزنه!!!ی اپراتور جدید قرار بیاد..اینم شعارشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
محافظه مونده, برای چی نشسته رو ماشین؟؟؟اینجا که کسی نیست!!!
کازرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
این شعار کاملا مورد قبول است چرا که تحریف کنند گان خط امام همگی حسب مصالح فعلی شان با روحانی هستند اما سوال اینجاست تنها نیستید چند نفرید ؟ آیا با آرای ممتنع جمعا به سه درصد می رسید ؟ مگر چند درصد تحمل از دست دادن عزت را دارند ؟ مطمئن باشید مثل سال 88 " نه دی " دیگری در راه است و اتش زنندگان خیام حسینی فرار خواهند کرد
اسلام حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
ازنگاه حضرت علی چهاردلیل علت وا زگونی دولتهاست 1ازمیارفتن اصولی که حکومتها برای انها تشکیل شده اند 2 روی اوردن به کارهای روبنایی وفرعی 3 واگذاری اموربه افراد ناصالح4 بها ندادن به صاحبان فضیلت ونیروهای توانمند.ولذا دلسوزان نظام سریعا دست به کار شوند .وصییت نامه امام خمینی ازنظرصاحبان انقلاب بیانگرهمه چیز است.تمام/
ناشناس
Germany
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
تمای همسایگان منز شخص ایشان در ولنچک که طرفدار پر و پا قرص ایشان اند. در نقاط دور از مرکز ، خوب، نمی دانم. اما خوب آنجا ها که اصلا در آمار سیاسی ایران حساب نمی شوند. "مردم" خمین اند که توی شمران و اطراف ولنجک اند. اینطور نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
شما ظاهراً مصاحبه همسایه اش را هم نشنیده ای که بدانی حتی او هم دامنش را مبرا می داند!!!
محمد
Spain
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
روحانی تنهاست چون نه صدا و سیما را داره نه مجلس را داره نه ............................ فقط خدا را داره الحمداله
معز
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
روحانی تنها نیست چون فکر میکنه کدخدا داره آن هم از نوع مودبش
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
فعلا که آب خوردنش رو هم از کدخدا میخواد !

خدا رو داره!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
البته به جز خدا کدخدا هم داره.
الحمدلله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
تحریمیم میفهمی!!!
اصغر آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خب هیچکس تنها نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
همراه اول!!!
خخخ
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
کسی که داره از میر حسین دفاع میکنه نه بقران دین ومذهب وامام حسین و قران میشناسی. بهش اعتقاد داری ؟ خیلی دیگ رو دارید از کسی حمایت میکنید که نظام و کشور و انقلاب به خاطر دنیاش فروخته.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
کسی که دوبار ازیک سوراخ گزیده شود مومن نیست،قرار نیست بهای خوشخیالی وناامیدی وبی تدبیری کسی را ملت پرداخت کند! اگر کسی درمقابل ملت وآرمانها واعتقادهایش بایستد،ملت هم تمام قد در مقابل او خواهد ایستاد.
بی سواد
United States of America
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
میشه یه گزارش از محافظ های آقای روحانی تهیه کنید، خیلی باحاله، عجب تیپی زدن!
ناشناس
-
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
اين كمپين يك بار با التماسهاي رييس و اعضاي دولت وتمام طرفدارن وخرج كردن علما ومراجع و....صورت گرفت وتنها 3%مردم اعلام حمايت كردند وان انصراف از دريافت يارانه ها بود. حال دوباره اگر چنين شود ايا روحاني استفا مي دهد.
تنها راه نجات روحاني تكيه به خداوند نه چشم دوختن به كدخدا.عمل به فرامين مقام عظماي ولايت .وصداقت با مردم .وباور داشتن ما مي توانيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
ای کاش عکس استقبال مردم تبریز را می گذاشتین چند تا خیابان منتهی به محل سخنرانی مملو از مردم بود.
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
بله همه ی طرفدار های تراکتور سازی جمع شده بودن اونجا بعضی ها هم به روحانی کارت قرمز نشون می دادن که یعنی "اخراج"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خیابون هارو بستن؛ خوب همه جا ترافیک بوده دیگه، اینم یه نمونه دیگه از تدبیره.
5643
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خخخخخخخخخ تو عکس جمعیت دور ماشین رو توجه کردین؟؟؟؟....یکی این روحانی رو نجات بده داره با سیل جمعیت خفه میشه.
گمنام ترین گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
عزیزم اون هیچــــــــــــــکــــــــــــــــــــس تـنــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــــا نیست/همراه اول خخخخخ
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
یاد اون کمپینه بود برا هسته ای زده بودن:هر توافقی بهتر از عدم توافق است:افتادم که الکی اسم چن تا بازیگر رو نوشته بودن توش!!!
خخخخ

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
و لله العزه و لرسوله وللمومنین و لکن المنافقین لا یعلمون
عزت با کمپین زدن درست نمیشه اخوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
همین امشب اگه جرات دارید محبوبیت رئیس جمهور رابه نظرسنجی بگذاریدتاببینید دکترمحبوبتراز دوسال قبل هم شده البته این کار رانهادی بیطرف اجراکند تارادیو تلویزیون عده ای انحصار طلب .یامناظره بگذارید تاکارشناسان برای عموم مردم تشریح میکنند ارتباط اب ونان مردم رابا تحریمها.واین عکسی که مشخص نیست درکجاگرفته شده اهانتی بزرگ است به رای دهندگان24خرداد92
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
با سلام
وقتی روحانی کاندید بود و تو برنامه ها سخنرانی می کرد با خودم می گفتم خوب اگه روحانی هم رییس جمهور بشه بدم نیست این که حرف های خیلی قشنگی می زنه .حالا فهمیدم فاصله حرف تا عمل خیلی متفاوته شما نظرت قابل احترام و متین اما روحانی به چنتا وعد ه اش عمل کرد ؟این درسته آب و خاک و همه چیز رو گره بزنیم به تحریم . خوب مردم بهش رای دادن تا تو شرایط سخت کشورو آباد کنه.پس مدیریت به چه معناست اونم تو این سطح؟خوب اگه قراه بشینیم تا اوضاع گل و بلبل بشه اون وقت که من و تو هم می تونیم کشورو اداره کنیم .
مصطفی پ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
در تعجبم از شما لیبرالها که همش خیال میکنین خیلی طرفدار دارین و همه مردم با شماها هستن و فقط عده معدودی دارن کشور رو اداره میکنن. دوست عزیز اونایی که های و هوی میکنن دلیل کثرت اونا نیست. دلیل پوچ بودن و تو خالی بودنشونه. دلسوزهای کشور و مملکت ترجیح میدن سکوت کنن تا فتنه و شری به پا نشه.
سکوت نشانه قلیل بودن و فریاد نشانه کثرت نیست!!!!!
مهدی ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
به نظر من روحانی به وعده هایش عمل کرده! چون بیشتر از «مذاکره با کدخدا» و «سبد کالا» قولی نداده بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
شما که از همین الان نتیجه نظر سنجی رو قبول نداری و دنبال بیطرف میگردی که از نظر شما کسیه که طرف شما باشه! واسه چی نظر سنجی کنیم؟! سالهاست که انتخابات خوب از نظر شما انتخاباتیه که شما برنده باشی وگرنه تقلب شده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
لطفا دیگه حرف نزن، اگه میشه باتشکر.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
خیلی با حال بود..آفرین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
مطمئنا اگه یک نظر سنجی انجام بشه آقایان تهمت تقلب رو دوباره مطرح میکنند چون مسلما نتایج این نظرسنجی مطابق عقیده آقایون نخواهد بود.راستی زنده باد مخالف من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
بابا ولش کنید یارو دیگه الکی هر چی به ذهنش میرسه رو نمیگه
بابا طرف سرخورده میشه میره . . . میشه ها!!!!!
مصطفی پ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
من متعجبم که چطور یه عده ای بی غیرت تو کشور نشستن و اجازه میدن 5+1 کشور بیگانه روبروی وزیر امور خارجه ما بشینن و بهش بگن این کارو بکن این کارو نکن. واقعا برای خودمم متاسفم که تو یه همچین برهه ای از تاریخ حضور دارم و دارم این ننگ رو از نزدیک لمس میکنم. اونایی که ادعای لیبرالی و میهن پرستی دارن جواب بدن اگه کوروش یا داریوش یا خسروپرویز زنده بودن اصلا اجازه میدادن یه اجنبی بیاد در مورد مسائل داخلی ما نظر بده. اصلا شماهایی که الگوهاتون اینان چرا نمیرین تاریخ بخونین؟؟؟؟
اگه خشایارشاه زنده بود میرفت دم کدخدا رو میدید یا اینکه خودش کشورش رو یه کدخدای دیگه میکرد در مقابل دنیا....... بگدریم نرود میخ آهنین در سنگ.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
جاناسخن از زبان ما می گویی...
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خدمت هموطن های عزیزم .واقعا دل من یکی از یه طرف رسما خنک میشه و از یه طرف آتیشه این روزها قیافه افسرده مردم به خصوص تهرونی های محترم رو می بینم.یادشون هست چه جشن هایی برای جناب روحانی گرفتند!این سزای ملتی هست که به کسی رای میدن که بزرگترین حامیش ثروتمندان و مرفهین بی درد هستند.واسه ما کارگرهای بدبخت رییس جمهور عوض شدن فرقی نمی کرد!!ولی آخر نامردی در حق ما انتخاب ایشون بود.امید هست که مردم عزیز کشورمون در سال 96 بدون حب وبغض رای بدن!و یک بار هم شاهد این باشیم که دولت 8 ساله نداشته باشیم .به خدا آسمون به زمین نمی رسه.شما رو به خدا چاپ کنید.شاید این جور تشر هایی ملت ما رو دوباره بیدار کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
خواهش می کنم دیگه این رو تایید کنید!
اولا که واللا ما که خیلی هم راضی هستیم. من خودم دانشگاهی هستم. کلا جو دانشگاه ها شکر خدا بسیار بهتر شده. وضعیت تورم بسیار بهتر شده و کاهش پیدا کرده. رشد اقتصادی شکر خدا بعد از اون 8 سال سیاه که کلا منفی بود مثبت شده. این ها آماری نیست که دولت بده این ها رو بانک جهانی تایید می کنه. پس وضعیت اقتصادی کشور به مراتب بهتر شده. البته هنوز وضعیت خیلی بده کسی این رو منکر نیست اما خیلی بهتر شده و رو به بهبودی هم هست. من از این نارحت می شم که شما یادتون رفته ما تو اون 8 ال چی کشیدیم. دولت قبل دوبت خاتمی نبود که تورم رو با 11 درصد تحویل بده! دولت احمدی نژاد بود و تورم هم البته 44 درصد! حالا شده حدود 19 درصد و این نشانه خیلی خوبیه. سال 96 هم انشاالله روحانی رای میاره
مصطفی پ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
خدمت علی آقای عزیز
گویا شما یادت رفته که تورم تو دوران احمدی نژاد از همه دولتها کمتر بود. همون صندوق بین الملل پول اعلام کرد که تورم سال 89 حدود 9.6 درصد بود و این تو بین تمام دولتها بی سابقه است. ثانیا اینکه میگی جو دانشگاهها آروم شده منم قبول دارم دلیلشم اینه که اصلاح طلبها تنها کسایی هستن که همصدا با ضدانقلاب و سلطنت طلبها قصد آشوب و بلوا در کشور رو دارن و حالا هم که به قدرت رسیدن به جز سکوت کاری ندان چون اصلا حرفی برای گفتن ندارن. ثالثا بیشترین میزان تورم تو دولت احمدی نژاد به زعم خود روزنامه دولت روحانی 39.5 درصد بود و تورم 42 درصد(نه 44 درصد ) تو اوایل دولت روحانی اتفاق افتاده و هنوزم که هنوزه تورم ایران 26.7 درصده و جناب روحانی و دولتشون در عین دروغگویی تورم رو 14 درصد اعلام میکنن .
مصطفی پ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
ادامه متن بالا: رابعا اینکه دولت قبل دلار رو 960 تومن تحویل گرفت و تا سال 90 هم رو 1000 تومن موند فقط و فقط به دلیل تحریمهای نا جوانمردانه قیمت دلار از 1000 تومن به 3200 تومن رسید.
مخلص کلام: اگر نبودند فتنه 88 و فتنه گران آن، امروز ما دچار این همه مشکلات نبودیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
آقای مصطفی این حرف که شما زدید خود احمدی نژاد هم نمی گه!!!!! تورم در زمان احمدی نژاد از 11 درصد به 44 درصد رسید. در 20 سال اخیر کمترین تورم به دوران خاتمی برمیگرده که اونم 11 درصد بود.
احمدی نژآد مملکت رو نابود کرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
ولینصرن الله من ینصره...هرکه خدارا یاری کند خدا هم اورا یاری میکند...همه محاسبات را میتونه جوری به هم بزنه بهترین اندیشمندان و تحلیل گران عالم هم از درکش بمونن ... پس بهتره نگامون(و نگاهتون دولت عزیز و طرفدارانش) به خدا باشه نه به کدخدا(البته کد خدا از نظر دولتیون از نظر ما که جفاست در حق کلمه کدخدا که گذاشت رو آمریکا!)...

البته کسی که در مکتب اونها درس خونده و مدرک گرفته انتظاری بیش از این نیست و فک میکنه همه چی با محاسبات عقلی انجام میشه... و اووووه آمریکا قدرت عالمه...

هنوز درک نکردن که امام عزیزمون گفت آمریکا شیطان بزرگ است یعنی چی...البته خوشبینانه ترین حالت اینه که بگیم درک نکردن!!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار