متأسفانه شما روند مذاکرات بی‌نفع و پرضرر را عاقلانه می‌خوانید!
بسیج دانشجویی ۴۶ دانشگاه خطاب به لاریجانی:
بسیج دانشجویی ۴۶ دانشگاه با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس تاکید کردند: پارلمان جمهوری اسلامی ایران حتی در برابر اقدامات استکباری کنگره آمریکا نیز ساکت می‌ماند و به دادن بیانیه‌های بی‌خاصیت و صوری اکتفا می‌کند و هیأت رئیسه مجلس و شخص جنابعالی در برابر تصویب هرگونه طرح مقابله به مثلی می‌ایستد و تأسف‌بار تر اینکه روند مذاکرات بی‌نفع و پرضرر را عاقلانه می‌خوانید.
تعداد نظرات: ۹
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
درود یر دانشجویان انقلابی و بصیر ( نامه شما به ریاست محترم مجلس و نمایندگان نامه ، تمام ملت و اقشار انقلابی است و ما هم از این نامه حمایت می کنیم برای ما قشر محروم هم تعجب بر انگیز است که این چه مجلس اصول گر ایی است که غیر از آقای کوثری ، کریمی ،رسایی ،حسینی کوچک زاده و اقلیت دیگر نمایندگان بقیه نمایندگان محترم فقط به فکر مصوبات انتخاباتی هستند چرا فکر می کنید مصوبات انتخاباتی از رصد مذاکرات هسته ای مهمتر است که طرح آن را امروز به تعویق انداختید چطور بگوییم برای ملت عزت واقتدار از ذلت مهمتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
کیف انگلیسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
اگر این کار مهم را انجام ند هید مردم هم به شما پشت خواهند کرد فعلا به فکر مقام و جیب مبارک خودتون هستید نه کشور و انقلاب
ناشناس
Germany
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
تغییرات طرح جدید چیست؟

هفته گذشته رئیس کمیسیون امنیت ملی جزئیات طرحی را به عنوان طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‎ای» در مجلس قرائت کرد که امروز این طرح دستخوش تغییرات مهم و تاثیرگذاری شده بود، هر چند که لاریجانی این تغییرات را «یک ویرایش جزئی» عنوان کرد.

در این تغییرات قید «نظر شورایعالی امنیت ملی» به دو بند از طرح اضافه شده است و از سوی دیگر لغو تحریم‎ها در روز امضاء به لغو در روز اجرای تغییر یافته است.

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب، لغو یکباره همه تحریم‎ها در روز توافق را یکی از خطوط قرمز اصلی نظام برای امضاء یک توافق خوب بیان فرموده بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
با همت هیات رئیسه طرح حفظ دستاوردهای هسته ای از دستور کار مجلس خارج شد

خدا نگذره از سازشکارها
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
امیدوارم مجلس بعد یک رئیس و هیئت رئیسه ی انقلابی داشته باشه با نمایندگان انقلابی - امیدوارم آدمهای محافظه کار دیگه رئیس نشن - کاش حدادعادل رئیس مجلس بود
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
یکی نیست یک کاری کنه؟؟؟؟ این هم که تو زرد از آب درآمد. به چه حقی متن را بعد از امضا عوض کرده اند. خدایا به دادمون برس. تاکی این جریان نفاق باید به کشور ضربه بزنه! لغو تحریم در روز اجرا که معیار سنجش ندارد!! اجرا تفسیر پذیر است. خوب آمریکا می گه منظورم از اجرا اینه که ایران کل تعهداتش رو اجرا کنه. چرا اینها آب به آسیاب دشمن میریزند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
باید این حرکات روشتگرانه بیشتر انجام بشه تا همه چهره های نفاق و منافقان کشورو بشناسن حالا تو هرلباسی هستن....
جوانان انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
در سطح مسئولین گویا عقاید با حب الدنیا مخلوط شده و آنچه واقعیت است را نمی‌گویند. تصمیم گرفتیم جامعه را بوسیله سندها و فکت‌هایی که وجود دارد از واقعیت رابطه با آمریکا آگاه کرده و به اقناع برسانیم که این رابطه پرضرر است. هدف این جنبش تبیین و اثبات یک جمله کوتاه امام‌مان است: «بی‌نفع و پرضرر»
لطفا بخاطر خدا همراهی کنید!
ارسال نظرات
آخرین اخبار