بحران و دانشگاه! بحران خوابگاه گریبان‌گیر دانشجویان غیربومی
گزارش؛
بحران خوابگاه؛ عبارتی دوکلمه‌ای که این روزها بیش از همیشه به گوش دانشجویان می‌رسد و مسئولان دانشگاه‌ها سعی می‌کنند دانشجویان را به جایی بیرون از خوابگاه‌ها هدایت کنند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
دو زار این مسئولین سواد سیاسی داشتن به این بندگان خدا 3 ماه هتل مجانی میدادن. هتل پنج ستاره هم حتما نمیخواد باشه!
یک پلی تکنیکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز یکی از خوابگاه های ممتاز خود که متعلق به دانشجویان تحصیلات تکمیلی است را به بهانه ی تعمیر قصد تعطیلی در تابستان دارد، این در حالی است که دانشجویان ساکن در این خوابگاه شدیدا نسبت به این تصمیم اعتراض دارند و حال دانشجویی که باید وقتش را به انجام پژوهش اختصاص دهد در اضطراب بی خوابگاه بودن بلا تکلیف است. لازم به ذکر است مسئولان در اقدامی برای خارج نمودن دانشجویان، ابتدا سرویس های این خوابگاه را لغو کردند و در اقدامی زشت، قسمتی از سرویس بهداشتی های این خوابگاه را با سیم! پلمپ نمودند!(جداً باور کنید تاسیسات هسته ای را این طور پلمپ نمی کنند که دستشویی ها پلمپ شده)
لطفا پیگیری بفرمایید
حمید حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
مطالب دوست عزیز پلی تکنیکی کاملاً غلط و متأسفانه مملو از حب و بغض است
خوابگاه شهید کشاورز دانشگاه صنعتی امیرکبیر که طی حداقل 5 سال گذشته برای تعمیرات اساسی تعطیل نشده می بایست در تابستان سال جاری بازسازی شود و علیرغم اطلاع رسانی از خردادماه به دانشجویان، با موافقت مدیرکل دانشجویی دانشگاه تا پایان تیرماه، موضوع تعطیلی آن به تعویق افتاد تا از سختی مشکلات جابجایی در ماه مبارک رمضان کاسته شود.
چاه های فاضلاب خوابگاه به شدت با مشکل روبرو شده و متأسفانه بدون تعطیل شدن سرویس های بهداشتی و لایروبی آن ها امکان ادامه کار هم نبوده ولی متأسفانه این دوست عزیز، تصور بازی نمودن دانشگاه را با خود دارد!!!
به هر حال دانشگاه باید تلاش کند خوابگاه های ممتاز خود را ممتاز نگه دارد
محمد شرافت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
باز این مشکل تابستان دانشجویان این دانشگاه هاست.دانشگاه محل تحصیل بنده با اینکه اسم یک دانشگاه سراسری رو با خودش یدک میکشه بد ترین شرایط رو داره. دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرادر سال 1390 به همت نماینده محترم مجلس این شهر تاسیس شد. از ان تاریخ تا کنون فقط با نشان دادن یک عکس که از ان به عنوان پلان بیست هکتاری دانشگاه یاد میشود مارا به اینده امیدوار میکنند در حالی که 4 سالاز افتتاح این به اصطلاح دانشگاه میگذرد همچنان دانشجویان در ساختمان یک دبیرستان دخترانه در حال تحصیلند. خوابگاه به معدود دانشجویانی که از شهر های دور دست (اصفهان و شیراز و کردستان و...) اختصاص یافته که ان هم ساختمانی مسکونی و دو طبقه است که افراد در اتاق هایش سکونت دارند.و بقیه درحال رفت و امد همه روزه مسیر 250کیلومتری اند!
ارسال نظرات
آخرین اخبار