حضور یک مدلینگ عروس در برنامه شما جایگاهی نداشت
جمعی از دانشجویان مشهدی خطاب به علیخانی:
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مشهد در نامه‌ای سرگشاده خطاب به علیخانی بیان کردند: در یازدهمین شب از ماه مبارک امسال مهمانی دعوت کردید که از جنس برنامه شما نبود؛ یک مدلینگ عروس که بهتر است بیش از این به اوصاف این حرفه نپردازیم، در برنامه شما جایگاهی نداشت.
تعداد نظرات: ۳۱
علی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
من هم وقتی عکسهای این خانوم رو دیدم اصلا باورم نمیشود ولی اینو خوب میدونم که ادم هر حرف و هر کارش دلیلی داره و اقای علیخانی هم مطمئنن هدفی داشته و از سر اشتباه این کا رو نکرده... برو برای سختی کار در عسلویه گزارش تهیه کن؟؟؟؟
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
امان از بی غیرت شدن آدمهبه بهانه ی شرایط سخت زندگی!!!
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد! در ضمن شما که میگید ایشون دلیلی داشتند مصاحبشون در این زمینه رو حتما ببینین که دلیلشون اینه که همه اشتباه میکنن ولی توجه نمیشه که جایگاه این برنامه خیلی متفاوته!
ars
Netherlands
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
اینکه یه مدل اومده تو برنامه چیزه عجیبی نیست. بعد این خانوم مدل برای خانوم هاست پس آقایون چشامون رو درویش کنیم البته منظورم نادیده گرفتن اخلاق بد پوششی (چه مرد چه زن) که در جامعه است، نیست. بعد یه جای نامه نوشته ایشون از جنس برنامه شما نیست!! چرا؟ مگه این برنامه برای ایرانی ها نیست؟ مثلا یه سری معنویت دارن یه سری ندارن؟ من این برنامه رو ندیدم و از طریق شبکه های اجتماعی با خبر شدم. نوشته بودن که بعد از برنامه صفحه اینیستای خودشو پاک کرده یا قفل کرده. ولی شاید بر خلا ف میل ایشون عکسشون رو که برای عروس خانوم ها باید در معرض قرار بگیره در معرض همه قرار گرفت.با طرز تفکر این خانوم کاری ندارم ولی این خودش بی آبرو کردن یک فرد و ضربه زدن به اونه.
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
اگه عکس هاش مشکل داشته پس چرا قبل از این برنامه در اینستاگرامش بصورت آزاد در معرض دید عموم بوده و اگه خصوصی بوده پس چرا تو اینستاگرام شر(share) می شده؟
ars
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
شریف خان صحیح می فرمایید. متاسفانه صفحات اجتماعی شده آلبوم افراد. من فقط خواستم از علیخانی حمایت کنم چون تو این چند وقته به هر طریقی شده می خواستن خودشو و هم برنامه شو اذیت کنند. همین امروز هم انگار یکی از مجری های شبکه های ضد انقلاب به ایشون توهین کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
کاملا درسته.امسال مهمون های ماه عسل ب جای درس دادن اندکی بداموزی هم دارن!
وظیفه خطیری وسختی برعهده دارن
انشاالله که خدا برای برگزاری هر چه بهتر برنامشون هدایتشون کنه.
ناشناس
Germany
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
انشاالله روند برنامه مثل قبل بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
به نظر من دیگه نیازی به پخش ماه عسل در ماه رمضون هر سال نیست
با این افتضاحاتی که هر سال به بار میارن و با توجیه از کنارش رد میشن
نکنه مدیران تو رو دربایستی با علی خانی گیر کردن ؟
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
دختر موتور سواره که بدتر بود؛
اونجا که گفت چرا به دخترا گواهینامه موتور سیکلت نمیدن و چرا دخترا تو ایران نمی تونن موتور سوار شن.
البته دعوت از مدلینگ هم افتضاح بود.
کلا معتقدم از کوزه همان برون تراود که در اوست (علیخانی رو عرض می کنم).
sm
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
طرف براى تبليغ از شغل خودش, عکس هاى... خودش رو تو صفحه ى اينستاگرامش گذاشته ,حتى تو کوچه و خيابون و ماشين بطور کاملا آزاد عکس بى حجاب که چه عرض کنم... و حالا يه عده داعيه دار تجاوز به حريم خصوصى اين خانم هستند! ؟ من سوال دارم
آيا حريم خصوصى تو فضاى مجازى معنا داره؟؟؟
دعوت از اين شخص که کوچکترين اعتقادى به دين و مذهب نداره توهين به ملت ايران نيست؟؟؟ تا الان بى حيايى بود...الان احترام به بى حيايى...؟؟؟!
حمیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
به نظرم فقط جای یه همچین آدمی توی برنامه ی زنده و ماه رمضونی خالی بود!!!

صدا و سیما هم اگر یه کار خوب کرده باشه همین اخطارش به این برنامس که امشب تو اخبار اعلام شد!
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
بانو اعلائی؟؟؟!!!!می خواین شمارو دعوت کنند کلاً برنامه با شما باشه؟؟
saleh
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
هیچ توجیهی برای دعوت این مهمان وجود نداره. دعا کنیم خدا عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
علی خانی در توجیه کارش میگه خوب ما این همه کار کردیم دو تا اشتباه هم داشته باشیم چی میشه ؟!!!
در جواب باید گفت گاهی برد یک اشتباه و تاثیر منفیش انقدر زیاده که تمام اون خوبا رو هم میپوشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
نامه ی به جایی بوده.....
نباید چیزهایی که با فرهنگ و ارزش های کشور ما در تضاد هستش تبلیغ شه.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
این برنامه در ماه مبارک رمضان نزدیک افطار پخش می شود پس باید به جهت محتوا بیننده را راضی نگه دارد و دوباره دنیا در دلش زنده نکند. از طرفی این یک خانم پزر عروس که عکس های آنچنانی اش متاسفانه بعد از این برنامه خیلی دست به دست شد چه رابطه ایی با ماه رمضان دارد .دیدید که احسان علیخانی وقیحانه از کار خودش دفاع کرد و نه عذر خواهی. ایشان آنتن زنده را برای تبلیغ این خانم به چه قیمتی فروختند ؟ دل خانواده شهدا را خون کردن؟ یا اینگونه از زیر دین شهدا درآمدند؟ کاش یک نفر در مورد دستمزد خود ایشان هم توضیحی بدهد. آقای سرافراز از خزانه خالی صدا و سیما می نالیدند که؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
اصلا این ماه عسل خورده به سوژه های بی فایده برای اجتماع
چه اصراری هست که هر سال پخش بشه آقا؟
انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
به نظر من آقای علیخانی خودشم متوجه شده اشتباه کرده.. تو مصاحبه اش میگفت ما 250تا مهمون از 40-50 تا نقطه کشور دعوت میکنیم ممکنه توی یکی دو مورد هم اشتباه کنیم.
امیدوارم دیگه تکرار نشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
این وا کردن انتقاد از سر خوده نه پذیرفتن انتقاد
برنامش بازخورد اجتماعی دااشته
گفتن این حرفا مهم نیست
باید جبران بشه
ناشناس
United States of America
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
بعضی چیزها را باید خیلی زودتر متوجه شد. الان متوجه شده اشتباه کرده چه فایده داره. یه چیزی رو شروع کرده که سالها باید فرهنگ سازی بشه تا از بین ببریمش!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
با یه سرچ تو اینترنت میتونستن از کار و نوع رفتارش اگاه بشن ....نه این اشتباه کاملا هدفمند بود
حدیثه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
همش بخاطراینه که به حضور یک مهمون قانع نیستن واصراردارن بادعوت از هر شخصی باهرحرفه و پیشینه ای(مثلا اون پسری که خودشو ازطبقه2پرت کرده بودپایین) به برنامشون تنوع ببخشن.یکی نیس بگه تنوع به چه قیمتی؟؟
ناشناس
Germany
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
سلام به نظرم آقای علیخانی میخواستن بگن چه شغل های عجیبی در کشور وجود داره کسی که زحمت زیادی نمیکشه ولی پول زیادی میگیره وکسانی هستند که زحمت زیادی میکشن ولی حقوق خوبی هم نمی گیرند واقعا شغل های عجیبی وجودداره ودستمرد های عجیبی هم می گیرند چرا همه چیز و منفی نگاه میکنیم قسمت مثبت هر چیزو ببینیم والبته انسان جایزالخطاست اشتباه هم میکنه حالا اگر ما خودمون اشتباه میکردیم دوست داشتیم چه جوری با ما برخورد بشه هم اونجوری با دیگران رفتار کنیم بعضی از کسانی که دائما انتقاد میکنن خودشون تحمل یک خط انتقاد رو ندارن
ناشناس
Germany
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
باسلام به نظرم آقای علیخانی با آوردن یک شغل سخت در کنار شغل های آسان می خواستند تفاوتها را نشان دهند در سختی وراحتی کار ودر گرفتن دستمزدها ،اگر هدفی غیر از این داشتن آن کسی که در معدن کار میکردو نمی آوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
امیدوارم همه ی کسایی که اینجوری حمله کردن به ماه عسل و احسان علیخانی برنامه امشب یعنی برنامه شانزدهم رو دیده باشن..... که خود احسان علیخانی جواب همه رو داد...با یه بغض سنگین... متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
از خبرگزاری دانشجو میخوام همونجوری که نقدهارو منتشر میکنه جواب این نقدهارو هم که احسان علیخانی تو برنامه شونزدهم ماه عسل داد منتشرکنه..... حداقل همونقدر که به نقدهای بقیه اهمیت میدید ومنتشرشون میکنید، جواب و دفاع اون بنده خدارو هم منتشر کنید... با تشکر....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
واقعا نمیفهمم دموکراسی یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ما همش جنبه منفی اتفاقت رو میبینیم چرا انقدر خشک و متعصبانه با اتفاقات برخرود میکنید
یه بدبخت بینوا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
به نظر من کار احسان علیخانی زیاد هم اشتباه نبود می خواست بگه که در کنار آدمهایی که با مشقت وسختی های زیاد با رفتن به اعماق زمین وبا عرق ریختن وبا حیثیت دارن پول در میارن و یه عده آدمهایی هم هستن که مفت مفت به کار وکاسبی می پردازند وپول در میارند این ما انسانها هستیم که باید فرهنگمون رو تغییر بدیم استفاده از ملینگ عروس یعنی چی ؟ چه لزومی داره که این چیزها تو زندگی ما ایرانی ها رخنه کنه اینه همش فرهنگ غربیاست وبا فرهنگ اصیل ما ایرانیا سنخیت نداره پس اشکال کار به خود ما برمی گرده درود براحسان علیخانی که با شجاعت میاد این مسائل رو بیان می کنه تا تلنگری باشه برای ما که فرصت سوء استفاده به چنین آدمهایی ندیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
اقای علیخانی هم بیشتر به حالت تمسخر با اون دختر مدلینگ صحبت کرد.به نظر من هم منظورش نشون دادن مشکلات فرهنگی جامعه به مسئولین فرهنگی بود.
الهه سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
آره قبول دارم . البته اجرای همچین برنامه های پرطرفدار و بسیار پرحاشیه ، واقعا اعتماد به نفس بالایی میخواهد و تمام عوامل دست اندرکار باید کاملا در راستای هدف تعیین شده توجیه باشند ...
ولی از آنجا که مرز اعتماد به نفس داشتن تا رسیدن به اعتماد به نفس کاذب خیلی خیلی باریک است ؛ باید عوامل این برنامه خیلی خیلی به هوش باشند..
امیدوارم سطح کیفی این برنامه که امسال به نظرم خیلی تنزل کرده ؛ نه تنها به جایگاه سالهای قبل برسه بلکه بلوغ بیشتری نیز در سالهای آینده پیدا کند.
برای همشون آرزوی توفیق و پیروزی میکنم چرا که ما لحظات خیلی خوبی را در سالهای قبل با ماه عسل داشتیم ، و شایسته نیست از جاده انصاف خارج شویم و بی محابا به ماه عسل امسال بتازیم . بالاخره هر جریانی فراز و فرودهایی داره ، خوبه که از فرودها کسب تجربه شود برای فرازهایی بیش از پیش ؛ ان شاء الله.
ارسال نظرات
آخرین اخبار