تحریم لبخند ملّت ایران برجبهه استکبارکُشنده‌تر است یا تحریم مادی او بر ما؟/ باید نسبت «اصالت جَیْب بر جیب» را درست به نسل‌های بعد انتقال دهیم
نامه ۲۶۳ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان به روحانی:
۲۶۳ بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان خطاب به رئیس جمهور محترم درخصوص فرجام مذاکرات هسته ای نامه ای سرگشاده منتشر کردند.
تعداد نظرات: ۱۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
آفرین بر نطق و منطق عقلانی و ادب و ادبیات اسلامی شما افسران جوان و برومند جنگ نرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
بابا دست بردارید ازاین شعاردادنها اگه راست میگید از فساد رشوه اختلاس تبعیض وپارتی بازی کم کنید شما با این افکارتون دنبال چی هستید ازتحریم مردم وزجرشون چقدر اگاهید تحریم به ما ضرر زده به شما چطور؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
یکی گفت دست بردارید از این شعار ها !!!!! من میگم شما دست بردارید دانشگاه ها دست بردارید از اقتصاد بزارید .... 4 تا طرح اسلامی هم پیاده شه ... همه چیز تو این مملکت غربیه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ازمنفی هاتون معلومه که چه طیف خاصی هستید چطوره توافق به رفراندوم گذاشته بشه تا ببینیم که ملت بامن هم عقیده هستند یا با شمایی که منفی میدهید
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
این شعار دادن نیست،،،واقعیته!!!!
به فرض که تحریم را بردارن، 2 روز دیگه همون آشه و همون کاسه!!
2روز دیگه به هر بهانه ای که شده دوباره تحریم میکنن!!
منم مثل شما،،در تحریم بودن سخته،،مشکله،،قبول! ولی راهش قدم زدن با کدخدا و هرهر خندیدن با اون اجنبی ها و سر میز مذاکره نشستن نیست!!!
راهش اقتصاد مقاومتیه!!!
که هرچی این مملکت لازم داره در داخل کشور ساخته بشه،،،،که برای رفع مشکلات کشور محتاج چندتا آدم پست فطرت نباشیم،،،که وقتی 2باره و 3باره و ... تحریممون کردن آب از آب تکون نخوره،،،که بعضی ها نگن باید تحریم ها برداشته بشه تا مشکل آب خوردن مردم حل بشه،،،که....................!!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
در جواب دوستمون بگم///خسته منشین که حدبیبیه ،حنینی دارد-عاقبت صلح حسن جنگ حسینی دارد// ما همه میدونیم که معصوم به خاطر جهالت به این موارد تن دادن چون اگه قدرتشو میداشتن قیام میکردن مثله امام علی که امام حسن هم میخواست ولی نتونست... / ما که برا عاشورا خودمون را آماده کردیم وبدون دوست عزیز زمانی آدم ارزش گوهر رو میفهمه که از دستش بده ببینیم زمانی میاد که این همه آدم که حزب الهی ها رو نشونه میرن تو سوراخ موشاشون قایم شن/ واونوقت کیه از این ایرانتون دفاع کنه!/حرف دلمو گفتم من شخصا برا ایران زمانی که برا سوریه ثبت نام بود رفتم قسمت نشد ولی خیلی ها بودن که به خودشون کرخیدن!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
در ادامه بگم وقتی قدیما میگفتن که مصیبتای امام علی خیلی بیشتر بوده باورم نمیشد ولی الان میبینم چه رنجی میکشیدن در مقابل چشمانشون به اسم اسلام ابوذر و مغداد و سلمان رو برجسب میزدن و تبعید و ... میکردند و در زمان امام حسن به اسم اسلام و به زور وادار به بیعتی میکردن که سرانجامش عاشورا بود /فارق از همه اگه کمی ریز تر نگاه کنیم عاشوراهم بسیار زیبا بود البته برای آدمش ،چه دلنشینه هستی و بهترین نعمت خدا رو به خاطر خدا به خدا هدیه داد! ،خداهم قسمت ماکنه/اللهم ارزقنا شهادت ....... آمین (هرچه هرکس خواهد ، بگوید،عقیده من این بود و خدایم میداند)
سید حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
دراین تحریم هادوامتحان اساسی برای ملت ماکه داعیه زمینه سازی ظهور مهدی فاطمه عج است وهرروز دعای فرج به سرمیدهد میباشد یک امتحانش،امتحان اقتصادی است که خداوندبایدمارا باآن بسنجدکه چقدرماحاضریم برای اسلام وخدا دربرابرظالمین بایستیم حتی اگرروزی دراین راه بخاطرفشار اقتصادی بمیریم البته عمرا به چنین جای نخواهدرسیدچون خداوند بر ما منت گذاشته و کشورماراکشوری غنی قرارداده است پس فشاراقتصادی درحدمرگ برای مانیست بلکه درحددشواری زندگی
امتحان دوم امتحان حکمیت است که چقدرما گوش به فرمان امام خامنه ای نائب امام زمان عج هستیم اگرالان تاپای جان بودیم یعنی خدایامابرای نائبش اینگونه هستیم برای خودامام زمان عج که جای خوددارد
امیدوارم که دراین امتحان پیروزبیرون بیایم اگردر این امتحان موفق نشدیم از ظهور خبری نیست
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
سلام به هموطن عزیزی که میگه دست بردارید از این شعارها
آیا شعارهایی که در بیانیه داده شده غیر از مستندات قرآنی چیز دیگه ای هست؟؟؟؟

به فرموده امام خمینی : اگر ما را تهدید کنند..... ما فرزند عاشوراییم
و اگر تحریممان کنند ...... ما فرزند رمضانیم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
مسلما آنان که از جنگ با دشمن کراهت دارند نبودشان از بودنشان بهتر و نشستنشان از قیامشان بی نیاز کننده تر است !
نهج البلاغه/نامه چهارم
یوسف بادامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
از دوستان خواهشمندم سطح نامه ها را بیارند زیر دکتری و اجتهاد
بذار حداقل ما ترم دوم ارشدی ها هم بفهمیم چی نوشتید

ترجمه همزمان هست !!!!!

ارسال نظرات
آخرین اخبار