«پایتخت» و «دردسرهای عظیم» پربیننده‌ترین‌های ماه رمضان
بر اساس نظرسنجی صداوسیما مشخص شد
مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران میزان بیننده و رضایت مخاطبان را درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
تعداد نظرات: ۱
الهه سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
ولی به نظر من ؛ هر جفت این سریال ها واقع دیگه دیدنی نیستند . حسابی توش آب بستند /
سریال پایتخت که اصلا شباهتی به قسمتهای دیگرش ندارد که با عنوان کردن مفاهیم عمیق و ارزشی و فراموش شده فرهنگ ایرانی اسلامی ؛ درون مایه طنز شیرین و زیبایی را داشت ؛ امسال تبدیل شده به یه سریال پر از کل کل بین نقی و ارسطو و ضایع کردن همدیگر و طرح راههای قانونی مسایل شهر و شورای شهر و آموزش مسائل دور زدن راههای قانونی ، و از همه بدتر تغییر شخصیت هما که قبلا که آشپز بود و خانه دار خیلی مهربان و خیلی باگذشت با شوهری میساخت که توهم هد فامیل بودن را داشت ولی در این سریال که عضو شورای شهر شده ؛ داره جبران مافات میکنه و در جایی هم خودش گفت که (( تا حالا همش من کوتاه می آمدم ولی حالا باید بیاد و جلوی همه از من رسما عذرخواهی کنه )) . من همیشه شخصیت هما تقریبا الگو بود که چطور این با این شوهر نادانش به این خوبی داره میسازه پس ما هم باید ازش یاد بگیریم ولی در این قسمت های امسال نه اصلا دیگه اون شخصیت زن مهربان و مادر دوست داشتنی و با گذشت و فداکار و .... نداره ...
سریال دردسرهای عظیم هم که کلا توش شیلنگ آب گرفته اند .. اصلا هیچ منطق و عقلانیتی توش دیده نمیشه .. کل کل بهار و لطیف ـ عربده کشیدنهای ممتند و دیوانه وار مادر بزرگ پولدار بهار ـ بی بخار بودن پدربزرگ بهار که یه آدم بی خاصیت و شل و ول و بی اقتدار است که دست رو دست گذاشته تا زن عقده ای اش ، همه فامیل را از هستی ساقط کنه و .... برای من به شخصه انگیزه ای باقی نگذاشته برای دنبال کردن سریال .
همین دوتا سریال را هم مردم به خاطر سبقه خوبی که داشته دارند میبینند . سریالهای دیگه هم کلا هیچی . فقط پول بیت المال هرز رفته حسابی هم هرز رفته .. من نمیدانم بعضی از این کارگردانها چه هدفی دارند از فیلمسازی ؟ اصلا هدفی جز درآمد خودشان دارند یا خیر ؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار