اعتراض دانشجویان به آیین نامه جدید پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان
«خبرگزاری دانشجو» گزارش می دهد
جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نسبت به آیین نامه جدید پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان اعتراض کردند.
تعداد نظرات: ۴۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
سلام. ممنون از پیگیریتون. عاجزانه خواهش میکنم تا از این دیرتر نشده پیگیری کنید. اگه این عمل به نتیجه برسه مطمئن باشید دعای خیر صدها نخبه و محقق برای پرسنل خبرگزاری خواهد بود.
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
شما را به خدا امتیاز 70 را پایین بیاوریدو من با 2 تا مقاله بین المللی و 4 تا مقاله کنفرانسی در رشته فیزیک تونستم نمره 68 را کسب کنم و با توجه به این آیین نامه قبول نشدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
با سلام و تشکر از پیگیری شما-
اکثر بچه هایی که معترضن، نفرات اول تو گروه خودشون هستن که توانستن امتیاز بالای 50 را کسب کنند، امتیازی که بدست اوردنش کار اسانی نبوده، مگه دانشجویی که تنها دو سال از فارغ التحصیلیش گذشته چندتا مقاله میتونه داشته باشه؟؟
حتی با نگاه به لیست اسامی قبول شدگان امسال متوجه میشوید که در برخی گرایش ها قبولی شاید به صفر رسیده باشد.
کاش به دانشگاهها و گروههای تخصصی اعتماد میکردند تا حد نصاب را خودشان تعیین کنند، چیزی که در سنوات گذشته هم برقرار بوده.
دانشگاهها تمایل به جذب دانشجو از این طریق دارند اما به گفته خود دانشگاهها این حد نصاب نمره دست انها را بسته. البته بگذریم که در بعضی جاها تمام امتیاز را به دانشجو دادند تا امتیازش را به 70 برسونن.
علی دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
دوستان موافق هستیم با نظر شما.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
ظرفیت دانشگاه از استعداد درخشان خالی نمی مونه اون قسمت را از کنکوری ها جذب می کنند.
به نظرم اتفاقا برای کسی که قرار نیست کنکور نده و بره دکترا لازمه که امتیاز پژوهشیش حداقل 70 باشه و این قسمت شاید مورد اعتراض باشه که معدل لیسانس هم مد نظر است شاید کسانی به هر دلیلی معدل لیسانسشان حد نصاب کامل را نیاورده باشند. و یا اینکه دانشگاه های غیرانتفاقی و پیام نور و آزاد کلا قبول نیست! حتی اگر دانشجویی توی این دانشگاه ها باشه که امتیاز پژوهشیش بالای 70 هم باشه..! حداقل می توانستند برای این دسته دانشجویان امتیاز دو برابری پژوهشی را پیش بینی می کردند نه انیکه کلا این همه دانشجو را کلا تعطیل کنند. و فقط دولتی ها
اتفاقا تنها ملاکی که کمتر می شود آنرا دستمایه کرد و دخل و تصرف در آن داشت ملاک پژوهشی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
که طبق گفته اساتید دانشجویان تکمیل ظرفیتی خیلی ضعیف هستند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
ظرفیت استعداد درخشان جدای از ظرفیت با کنکوره- 20% ظرفیت با ازمون در هر رشته را دانشگاهها میتونن دانشجوی بدون ازمون بگیرن که هرگز از طریق دانشجوهای کنکوری پر نمیکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
برادر بزرگوار كدوم عقل و منطقي ميگه دانشجوي سال آخر كه با حجم زياد كارهاي پايان نامه ميتونه 2 تا و يا بيشتر مقاله داشته باشه؟ اين موضوع باعث ميشه اين دانشجويان به سمت تقلب براي خريد پايان نامه هاي الكي برن. اين ملاك ملاك درستي نيست سالهاي قبل از دانشجويان اينچنيني ضمن پذيرش در مقطع دكترا تعهد ميگرفتن كه در سال اول مقاله داشته باشه . اين به نظر منطقي تر هست . در ضمن دانشگاههاي آزاد پيام نور و غير انتفاعي با اين كيفيت آموزش به هيچ عنوان قابل قياس با دانشگاه هاي دولتي نيست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
اتفاقا تنها قسمتی که میشه دستمایه بشه قسمت پژوهشیه بهتون توصیه میکنم یه سر انقلاب بزنید ببینید چه راحت بچه پولدارا براخودشون مقاله میخرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
خواهش میکنم از مسئولین بخواهید که نفرات اول در هر گروه پذیرش بشن و یا حداقل تعیین حد نصاب رو در اختیار گروههای تخصصی خود دانشگاهها قرار بدن
نمره ملاک نیست سواد ملاک است
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
با این شیوه نمره دادن و نمره گرفتن و رتبه اول شدن ها که بیشتر به عشوه گری خانمها میرسه معلومه که چه کسانی معترض هستند ... نمره 70 لازم است و باید باشد ... چه بسیار افرادی که بسیار از استاد باسوادترند اما نمره نمی آورند!!!
راضیه رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
وزارت علوم می تواند به منظور بها دادن به دانشجویان برتر، معیار ارزیابی را در اختیار دانشگاه ها قرار داده و به نحو بهتری عمل کند تا از اجحاف، بی انگیزگی و مهاجرت به خارج کشور برخی از این دانشجویان جلوگیری کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
چقدر خوب شد که به این موضوع توجه می کنین. در دانشگاههای درجه یک که ادعا میشه نحوه امتیازدهی کاملا قانونی و سازماندهی است، کسانی هستند که نزدیک به 70 امتیاز کسب کردن و نظر تحصیلات تکمیلی دانشکده هم نسبت به جذب آنها مثبت است، اما بدلیل نقض قانون امکان رد کردن اسم این افراد نیست. البته به نظر شخصی بنده در برخی دانشگاههای کمتر معتبر (یا حتی در برخی دانشگاههای درجه یک) به گونه ای امتیاز داده شده که فرد به 70 امتیاز برسد. لطفا پیگیر درخواست جمعی از داوطلبین به قرار زیر باشید:
"مسئولین ترتیبی اتخاذ نمایند که افراد دارای امتیاز نزدیک به 70 که در گرایش خود نفر اول هستند، پذیرش شوند."
مخالف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
من واقعا از این اعتراض تعجب می کنم چرا زودتر به فکر نبودید؟ من با ۳ isi و ۲ تا کتاب دعوت به مصاحبه نشدم چون به قول خودشون امتیازم کافی نبود و به ۷۰ نمی رسید. فکر کنم یه عده اون موقع مطمئن بودند قبول میشن حالا دیدن استادهاشون به اندازه کافی اعتبار نداشتند که با امتیاز کم قبولشون کنند و حالا یادشون افتاده اعتراض کنند. مثلا چرا به نمره ۷۰ تربیت مدرس اون زمان کسی اعتراض نکرد و… البته من با کنکور شبانه پذیرفته شدم و باید بگم شبانه امیرکبیر حدنصابش 60 است. یعنی من با رزومه عالی و کسب 69 امتیاز و کسب رتبه 55 در کنکور و پرداخت هزینه 70 میلیون باید دکتری بگیرم و برخی با یک مقاله و امتیازی که به زور به 50 می رسد اعتراض هم دارند!!!!
سینا
United States of America
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
پذیرش باید بر اساس ظرفیت روزانه دانشگاه باشد حالا یا نفر اول میشه یا دو نفر اول.
ول اینکه اساتید فقط نگاه میکنن مقاله رو و به کیفیت اون زیاد توجه ندارند و بیشتر به کمیت ان توجه می کنند و این باعث شده یک اپیدمی رخ بده برای گرفتن مقالات پولی و اکسبت مقاله از دانشگاه های بی خاصیت هندو پاکستان. علاوه بر اون امکانات دانشگاه ها رو ببینید شاید یک دانشگاه امکانات کافی نداده به دانشجو اما توانایی دانشجو بسیار بالاست و دانشجو نتوسته مقالات کافی بده. سوم اینکه توی دو سال گرفتن 70 امتیاز ساده است؟ ایا خود مسولین توی سن 23-24 این هفتاد امتیاز رو داشتن. همچنین برای مثال من بین 30 نفر بالاترین امتیاز مصاحبه رو اوردم اما پژوهشی
کمتر اوردم و در مقایسه با فردی که مقالات پولی داره و اساتید میبینند و میفهمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
درد مشترک ما اینه که تمام شرایط ایین نامه را داریم و نفر اول تو گروه خودمون شدیم ولی به حد نصاب 70 نرسیدیم، حد نصابی که به گفته اکثر اساتید در بعضی رشته ها محاله!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
خواهش میکنم این اعتراض را طوری پیگیری کنید که مسئولین چاره ای برای بچه هایی که امسال شرکت کردن و جزو نفرات اول گروهشون شدن بیندیشن- بچه هایی که نتونستن به 70 امتیاز برسن اما از نظر گروه اموزشی بهترین ها بودن
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
با عرض سلام و خسته نباشید، شما را به خدا یک فکری به حال افرادی که امتیاز 68 و یا 69 آورده اند و قبول نشده اند کنید، خیلی از دانشجویان با 2 تا مقاله بین المللی و 4 تا مقاله کنفرانسی و معدل کل بالای 18 در یکی از رشته های علوم پایه نتوانسته اند نمره 70 را کسب کنند. خود شما نیز میدانید که تا 2 سال پیش افرادی با تنها یک مقاله کنفرانسی از طریق استعداد درخشان وارد مقطع دکتری می شدند. مسئولین محترم وزارت علوم لطفا فکری بکنید. ممنون
متقاضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
از پیگیری های این خبرگزاری صمیمانه تشکر میکنم، چون تنها نهاد مطبوعاتی بوده که به درد دل ما متقاضیان استعداد درخشان امسال گوش داده و خبری در این باره منتشر کرده. از مسئولان استدعا داریم که به دانشگاه ها اجازه پذیرش نفرات برتر مصاحبه بسته به تعداد ظرفیت پذیرش هر دانشگاه را بدهند. واقعا اگر امسال این اتفاق نیفتد و زود پیگیری نشه، در حق ما متقاضیان امسال اجحاف خواهد شد و خیلی ها بخاطر شرط گذشتن 2 سال از فارغ التحصیلی فقط امسال فرصت دارند. اگر این مسئله حل نگردد بسیاری از صندلی های دانشگاه ها در مقطع دکتری امسال خالی خواهد ماند و در واقع مسئولان خودخواسته یا ناخواسته ما جوانان این مرز و بوم را مجبور به ترک وطن و ادامه تحصیل در خارج از کشورمان خواهند کرد. لطفا پیگیری کنید، لطفا
متقاضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
این مسائل در این چند ماه باعث دلسردی و دلزدگی ما از ادامه تحصیل در کشورمان شده است. دانشجویی که به مقطع دکتری میرسد در واقع زمان بهره برداری از دانش و آموخته اوست، اگر مسئولان به فکر آبادانی بیشتر کشور عزیزمان هستند، لطفا این مسئله را سریعا پیگیری کنند، چرا که اساتید و دانشگاه های بسیاری از این آیین نامه گله مندند. با سپاس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
کجا اعتراض کردن؟ جالبه که خیلی از قبول شدگان از طریق کنکور 40 امتیازم بدست نمیارن.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
خانم بنده رتبه یك دانشگاه شیراز تو رشته حقوق بود و بخاطر همین شرایط نتونست امسال كه دومین سال از فرصتشه استفاده كنه !!! رتبه یك حقوق دانشگاه شیراز حتی یك دانشگاه هم نتونست بره و تو كنكور هم شركت نكرده بود تا ااز این فرصت استفاده كنه كه متاسفانه قانون یهویی عوض شد. خدا از باعث و بانیاش نگذره!
خواهش میكنم پیگیری كنید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
سلام
دانشگاه فردوسی مشهد امسال بدون توجه به حد نصاب 70 درصد دانشجویان برتری که درخواست داده بودن رو گرفت. بقیه دانشگاه ها هم اگه بخوان میتونن این کار رو بکنن.
ل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام نه اینطور نیست من خودم جز افراد برتر دانشگاه فردوسی ام و بخاطر نبودن در این حد نصاب با وجود تمایل زیاد اساتید، هنوز قبول نشدم! واقعا بی عدالتیه. حالا وزارت علوم در جواب اعتراضات میگه سال دیگه ائین نامه لغو میشه. مگه حساب و کتاب تو این مملکت نیست که فقط ما بیچاره های امسال قبول نشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سلام دقیقا منم خانمم مشابه شرایط شما بود و دانشجوی خود علوم تحقیقاته و فرصتی هم دیگه نداره خدا جواب باعث و بانی رو بدهد انشاا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
آیین نامه اعمال شده در دانشگاه علم و صنعت در لینک زیر با عنوان " آیین نامه جدید 1" موجود است. مطالعه اش نشان می ده که امتیاز دهی کاملا متفاوتی داره!!!!!!!!!
هیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
ممنون از پیگیری شما
طبق نظر دوستان حداقل زحمت بکشید این نکته رو به گوش مسئولین برسانید که نفرات اول گروه هایی که تقاضای دانشجو رو دادن بگیرن.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
سلام، بهترین کار ممکن اینه که پذیرش رو به دانشگاه بسپارن، امتیاز 70 برا.کسی که 2 سال هنوز از اتمام دورش نگذشته خیلی زیاده,لطفا اعتراض.ما رو به گوش مسئولین برسونید. تشکر
ثمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
با سلام
مشکل بنده این است که من حدنصاب 70 را کسب کرده ام اما متاسفانه با تغییر قانون از 20درصد کل دانشجویان پذیرفته شده (روزانه و شبانه) در مقطع دکترای دانشگاه مورد نظر به 20 درصد دانشجویان روزانه تغییر کرده است و همین موضوع باعث شده که من برخلاف امتیاز بالا نتوانم پذیرفته شوم.
لطفا این مشکل را نیز پیگیری کنید
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
با سلام ، من دوسال خواب وخوراك و زندگي را برخودم حرام كردم كه بتوانيم شاگرد اول بشوم و بتوانم بدون كنكور در مقطع دكترا ادامه تحصيل بدم. اما يكدفعه مقررات جديدي به اين صورت تمام برنامه هاي من را بهم ريخت. ديگه استعداد درخشان معنا ومفهوم نداره به نظر من. شما قضاوت كنيد كسي كه دو سال شب وروز مشغول پاس كردن واحدهاي درسي بوده و پايان نامه با اين همه مصيبت ها را پشت سرگذاشته چطور ميتونه دوتا مقاله داشته باشه با كدوم عقل ومنطقي جور در مياد؟ از دانشگاه ما از مجموع 36 رشته براي دكترا در يك رشته و فقط يك نفر تونست اين شرايط را احراز كنه. واقعا اين مقررات بايد تجديد نظر بشه تا حق خيلي ها پايمال نشه. سزاوار نيست جواب اين همه زحمت را اينجوري بدهند. عاجزانه تقاضا دارم اين دستورالعمل اصلاح بشه .
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
دقیقا منم همینطور...با هزار بدبختی خیر سرم 2 تا مقاله از پایان نامم در آوردم. اصلا هیچ دردی نخورد. فقط برای این بود که استادم از استادیاری به دانشیاری ارتقا پیدا کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
با سلام- عاجزانه از خبرگزاری دانشجو تقاضا داریم که نسبت به جذب نفرات اول در مصاحبه دکتری بدون آزمون 94 دانشگاهها پیگیری کنند. دانشگاه تربیت مدرس از بین اون همه رشته و گرایش فقط 3 نفر را معرفی کرده!! یعنی خالی بودن ظرفیت سایر رشته ها بهتر از جذب نفرات اول مصاحبه تو این رشته هاهست؟؟؟ دانشگاه شاهد از بین کلی رشته و گرایش که دعوت به مصاحبه کرد هیچ کسی رو نگرفته!! آخه این یعنی چی؟؟ چرا کسی که از بین 10- 20 نفر دعوت به مصاحبه نفر اول شده فقط به خاطر نرسیدن به حد نصاب 70 حذف بشه؟؟!!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
ما دانشجویان استعداد درخشان عاجزانه خواستاریم که موضوع آیین نامه دکترا استعداد درخشان رو پیگیری کنید،در سایت پی اچ دی میتونید آمار بالای معترضین رو ببینید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
این هه بدبختی کشیدیم که در کنار معدل الف ماندن و کار پژوهشی از جمله مقاله علمی پژوهشی، طرح پژوهشی و کنفرانس و... اجزء استعداد درخشان بشیم...بعد یهویی میگن 70 درصد نمره...یعنی من با 50، 65 یا 69 استعداد درخشان محسوب نمیشم یا دکتری پذیرفته نشم؟؟؟!!! واقعاًً جای تاسف داره؟؟؟؟ پس چی شد که مسئولان میگن ما ظرفیت پذیرش رو در جذب بدون آزمون افزایش دادیم؟؟؟اینطوری؟؟؟؟
دانشجوی نخبه مثلاااااااااااااااااااااااا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
سلام
بنده دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی هستم از دانشگاه امام صادق(ع)
معدل ارشد بنده 17/47 و کارشناسی بنده 17/49
6 مقاله علمی-پژوهشی در نشریات وزارت علوم که 4 مقاله چاپ شده و 2 مقاله دارای گواهی پذیرش است.
یک مقاله علمی تخصصی
مدرک DELF B1 زبان فرانسه که یک مدرک معتبر و بین المللی و مادام العمر است.
توصیه نامه علمی و اخلاقی از 2 استاد تمام دانشگاه و یک دانشیار
عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای چندین طرح پژوهشی و شرکت در همایش ها و ...
بنده امسال 6 دانشگاه رفتم برای مصاحبه از طریق بدون آزمون
تهران(پردیس فارابی/قم)، علامه طباطبایی، قم، اصفهان، مازندران، امام صادق(ع)
در قم و امام صادق(ع) بالاترین امتیازها را داشتم اما چون 70 نبودم نگرفتن
بقیه هم دانشجوهای خودشون اولویت داشت یا کلا بیخیال شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
واقعا باید اسمشو گذاشت بدون شرح!!! خیلی از دوستان همین شرایط رو دارن. دوست عزیز امیدوارم همه به حقمون برسیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
به نظر من این آئین نامه خیلی کامل و صحیح است. مشکل اینه که همه دانشگاهها باید رعایت کنند که نمیکنند.به هرحال کسی که می خواهد بدون کنکور دکتری بخونه باید با بقیه فرق کنه. ما داریم میگیم استعداد درخشان!کسی که اختراع داره، یا کشفی کرده یا طرح کلان ملی انجام داده و این چیزها چزء استعداد درخشان میشه اینکه با یکی دوتا مقاله طرف بخواد بره بدون کنکور، اون هم مقطع دکتری بخونه، قضیه یک کمی خارج از عدالته.باید آئین نامه به صورتی باشه که تعداد استعداد درخشان محدود بشه و در این صورته که ارزش استعداد درخشان معلوم میشه.درخواست امسال: حد نصاب ۷۰ درنظر گرفته نشود. درخواست سالهای بعد : – محدودیت حداکثر دو سال از فارغ التحصیلی افزایش یابد. – حد نصاب معدل کارشناسی( و بعد از آن کارشناسی ارشد) کمتر شود.- - . . .
دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
من هم با نظر شما موافقم ولی آقای محترم دانشگاهها باهم تفاوت زیادی دارند شاید شما در دانشگاهی هستید که هیچ هزینه ای بابت پایان نامه نداشتین یا اقلا دانشگاه پرداخت کرده ولی برای دانشجو های شهرستان ها این موضوع وجو دارد مثل خود بنده که تا حال۴-۳میلیون دریک دانشگاه دولتی خرج کردم وتوان مالی اینو ندارم که اختراع کنم یا کتاب بنویسم و یا شرط معدل کارشناسی که واقعا ظالمانه هستکه باید بالا۱۶ باشد خوب این دور از انصاف است که یک دانشجو از یک دانشگاه ناشناخته ایم معدل را کسب کند ولی این در یک دانشگاه رتیه ۱ سخت هست والان من در معدل کارشناسیم۰.۱۱اختلاف دارم یعنی۱۵.۸۹ هستم باتوجه به اینکه بنده ارشدهم باا استعداد پدیرش شدم و با این اختلاف کم نمیتوانم برا استعداد مقطع دکترا شرکت کنم
امیر
Lithuania
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
دوستان با شماره ۰۲۱۲۲۱۶۴۸۱۹ که مربوط به گزارش 2030 هستش تماس بگیرند و بگن این موضوع رسانه ای بشه، گویا کسی به فکر ما نیست!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
سلام
ممنونم دوستان از نظراتتون. واقعاً امتیاز 70 خیلی نا عادلانه ست در صورتی که بچه های با آزمون تنها با 50 امتیاز می تونن وترد مقطع دکتری بشن. یه دانشجوی سال آخر استعداد درخشن چطور می تونه به این سقف امتیاز برسه؟؟؟؟؟؟؟ لطفا به صورت جدی پیگیر باشیم تا حقمون رو بهمون بدن و عدالت اجرا بشه
ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
تازه امسال با 35
ارسال نظرات
آخرین اخبار