واکنش وزارت خارجه درباره شایعه «بمب اتمی» ایران
سخنگوى وزارت خارجه در واکنش به اظهارات جان کری تصریح کرد: این دیپلماسی جمهورى اسلامى ایران بود که ناکارآمدی تحریم‌ها را به اثبات رسانده و آمریکا را ناگزیر از حضور بر سر میز مذاکرات کرد.
تعداد نظرات: ۵
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
قدرت نفوذ کلام رهبر فرزانه انقلاب خیلی بالاتر از قدرت بمب اتمه اگه توانایی دارید جلوی این قدرت خارق العاده را بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
به عنوان یه جوانی که داره مواضع مملکتشو میبینه و مواضع آمریکا رو هم میبینه بهتون میگم واقعا خیلی بزدلی میخواد که بعد این همه تحقیر شدن هنوز نخواید بمب اتم بسازید.
این حرف دلم بود و از گفتنش اصلا پشیمون نیستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
عجب نگفتن اینها مصرف داخلی داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
سلام خانم افخم گفت «مقامات آمریکایی تحت فشار لابی های صهیونیستی عادت دارند گاه و بیگاه اظهارات بی پایه و اغراق آمیزی را در خصوص برنامه هسته ای ایران به زبان آورند» خانم افخم این چه منطق غلطی است که شما دارید،تحت فشار یعنی چه؟ آمریکا دشمن ماست شیطان بزرگ است پس چرا به مردم می خواهید القا کنید که مقامات آمریکایی تحت فشار صهیونیست ها این حرفها و دشمنی ها را با ما می کنند، یا همواره می گویید که حرف های آنها مصرف داخلی دارد، چرا به فرمایش معظم رهبری در مجلس خبرگان عمل نمی کنید که فرمودند جواب آمریکایی ها را روشن بدهید.
علی ی
Saudi Arabia
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
اگز تحریم ها بی اثر بوده چرا اینقدر امتیاز دادید.چرا این دولت متون سخنرانیهایشان را بررسی نمیکنن که این قدر سوتی ندن.تحریم باید اثر میداشته که شما اینقدر امتیاز دادید. وگرنه این امتیازاتی که دادید خیانت به کشور است.
ارسال نظرات