لاریجانی: اگر آمریکا «کلک» بزند شرایط تغییر می‌کند
رئیس مجلس با هشدار به آمریکایی ها که در تلاشند به بهانه توافق هسته‌ای و یا مسائل دیگر، دشمنی دیرینه خود ضد ملت ایران را بروز دهند، گفت: اقدام نسنجیده آنان از تیر رس نگاه ایران خارج خواهد بود.
تعداد نظرات: ۷
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
اگر کلک بزند ؟
حاجی مثل اینکه خوابی - یا خودتو به خ .... زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
برو بینیم بابا !! روغن 5 کیلویی شده 24 هزار تومن ! در دوران یاران شما !!!!!!!!!!!!! از کجا بیاریم بخریم !
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش رو می باشد از خبرگزاری خوب دانشجو و دوستانی که توانایی ساخت برنامه مستند دارند تقاضا میشود از عملکرد رئیس مجلس در طول مسئولیتش و هم چنین در فتنه 88 و نحوه تعامل ایشان با دولت عدالت و دولت اعتدال به صورت کاملا مستند و با مدرک گزارشی تهیه کرده تا ما بدانیم ایشان چقدر در مسیر اهداف انقلاب حرکت کرده وکارایی داشته اند.با تشکر.
ناشناس
Germany
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
اگر کلک بزنند کشور بسیاری از زیرساخت ها برنامه هسته ای را که هزینه و زمان زیادی صرف صرف آن کرده است و پای آن خون هم داده است از بین برده است و باید دوباره چندین سال تلاش کند تا به حالت کنونی برگردد. پس اگر کلک بزنند که حتما می زنند و به یک بهانه کوچک بدون نیاز به اجماع جهانی تحریم ها را برگردانند، شما می مانید و حوضتان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
آقای لاریجانی ظاهرا نقش حفظ ظاهر البته بیشتر با مصرف داخلی را دارد و بهتر از هر کسی بلد است نقش خود را ایفا کند. چه کسی انقدر خوب می توانست بی تدبیری های اساسی این دولت را توجیه کرده و در مقابل آنها سکوت کند و در مقابل برای این که دل ما خوش باشد که یک فرد انقلابی راس مجلس است بعضا هم انتقادهایی بکند که هیچ گاه مخاطب آن دولت اعتدال نبوده است. این همه سوء تدبیر مثلا استدلال ها و حرف های صد من یک غاز برای عدم ارائه برجام به مجلس چرا ایشان حرفی نمی رند؟ اگر زمان دولت قبل چنین حرکتی میشد آقایان چه کار می کردند؟ (اگر هم برجام به مجلس برود من از مجلسی که رئیسش ایشان است انتظار رفع حفره های آن را ندارم)خداوکیلی زمان احمدی نژاد بنده ایشان را خیلی قبول داشتم و در تمام موارد اختلاف بین این دو حق را به لاریجانی می دادم اما الان بعضی وقتا شک میکنم که در آن زمان هم ...
ماندگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
آقاي لاريجاني قربونت برم اين همه كلك زدند پس چرا شرايط تغيير نكرده با حلوا حلوا گفتن كه دهن شيرين نميشه
مهران رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
والا ما از زمانی که به دنیا امدیم امریکا در حال کلک زدن و جاسوسی کردن و دبه در اوردن بوده فکر نکنم به این زودی سیاست هایش تغییر بده این موضوع رو اقای لاریجانی باید بهتر از ما مردم عادی بدانند و درک کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار