خودروسازان گردن کلفتند/ دود اختلاف بین تیم اقتصادی دولت به چشم مردم می‌رود
مظاهری در برنامه پایش:
وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت هشتم گفت: اگر منابع مالی به سمت تولید برود بعد از اینکه با آن منابع تولید انجام و به جامعه عرضه می‌شود آن منابع به شکل‌های مختلف مثل حقوق، دستمزد، خرید مصالح و کالا به جامعه هم تزریق می‌شود و قدرت خرید افزایش پیدا می‌کند در آن شرایط رونق اقتصادی ایجاد می‌شود.
تعداد نظرات: ۲
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
تا زماني كه بانك مركزي و دولت در جهت حفظ سهام خودشان از هر طريقي گام بردارند و با رانت خواري و رابطه شركت هاي وابسته به خود را با توجه به زيان دهي سرپا نگه دارند هم تورم و هم نرخ ارز افزايش يافته و اين مسئله سرآخر سردرگمي در بازار اقتصاد /مسكن / ... را براي مردم به همراه خواهد داشت ( و اين عمل ريئس جمهور با شعارهايشان مغايرت دارد و برعكس قفل ها محكم تر مي شوند )
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
این اقای مظاهری ، ازاون زرنگهایی است که اخیرا داره چراغ خاموش ، پیش می رود . متاسفانه به دلیل قحط الرجال اقتصادی یا بنا به دلایل نامعلوم مرتب در برنامه های مختلف سیما حاضر می شود و یکی به نعل می زند و یکی هم به میخ!!!
در برنامه پایش در کمال اعتماد به نفس مدعی شد : در دوره اقای خاتمی دلار تک نرخی بود و مشکلی هم وجود نداشت !!!
جهت یادآوری به ذهن پا به سن گذاشته ایشان عرض می کنم که قضیه قرض الحسنه های زنجیره ای اصفهان که چیزی مشابه جریانهای امروز بود و دارایی بسیاری از مردم را بلعیده بودند در دولت ایشان بود که به صورت یک گره دو ساله در ان زمان تبدیل شده بود و نهایتا با تدبیر رئیس نیروی انتظامی ان زمان اقای قالیباف به نحوی مدیریت گردید.
ایشان یادشان رفته است که ان روز بانک مرکزی فلج بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار