برای تطهیر فتنه ۸۸ می‌خواستند مردم را تحریک کنند به‌خیابان بریزند/ رحمانی فضلی در مسیری قرار گرفته که به مصلحت نیست
ذوالنور در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
نماینده مردم قم گفت: یک شخصیت سیاسی اعلام کرده بود تنها راه نجات ما برای تطهیر از فتنه هشتاد و هشت این است که طرف مقابل را در انتخابات وادار به تحریک احساسات کنیم تا در خیابان‌ها بریزند.
تعداد نظرات: ۴
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
آقایون انقلابی تا کی میخواهید از این تذکر های بی مصرف با رودرواسی بدید؟؟!!
نمیشه که منتظر بود و دید که یه عده اراذل به پشتوانه دولت دزدان و حرامخواران همه فرهنگ و امنیت و اعتقادات مردم را به لجن بکشند و شما مسئولین مثلا انقلابی فقط جلسه بگذارید و تذکر بی اثر بدید.
تا کی باید مردم شاهد بی حرمتی به اسلام و انقلاب و اعتقادات باشن ؟؟؟؟؟!!!!! اقتصاد مردم که به لجن کشیده شد لااقل فکری به حال دین مردم بکنید..
شهروند دوستدار ایران اسلامی و مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
مسلما تمامی اعمال دولتمردان توسط ملت بصیر ایران اسلامی رصد می شود. همه افراد دخیل در این امر باید پاسخگو باشند. چقدر تکیه بر صندلی قدرت شیرین است که با اعتماد مردم بازی می کنند. شورای نگهبان برای ادای حیثیت هم شده باید به تخلفات احتمالی رسیدگی کند تا متخلفان دیگر جرات خودنمایی نداشته باشند. هر گونه سستی و کم کاری در این امر، آثار سوء و هزینه زیادی ممکن است داشته باشند. امروز باید نگذاریم وجه شورای نگهبان خدشه دار شود. و مكروا و مکر الله والله خير الماكرين (و آنان دست به فريب زدند و خدا هم مكر كرد و خداوند بهترين مكر كنندگان است).
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
فتنه را تطهیر کنند؟! شاعر می گوید"سگ به دریای هفتگانه بشوی چو تر شد پلیدتر باشد" دیدیم که آنهایی را که خشونت طلب می نامیدند حتی با تخلفات گسترده فقط راه قانونی را پیش گرفتند.مرحبا به مردمی که تسلیم جنگ روانی ترسوهایی که نه از سایه جنگ که از سایه خودشان هم می ترسند،نشدند و متانت و پایبندی به قانون را حفظ کردند.
متولد 37
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
آنانی که در سال 88 ریختند بیرون امام نداشتند یعنی امامشان شیطان بود ولی حزب الله امام دارد و نگاهش به انگشت و دهان مبارک امامش است و سرخود کاری نمی کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار