اجداد ما هم شلوار جین می‌پوشیدند! + عکس
واکنش‌های کاربران اینترنتی به ادعای نتانیاهو(1)؛
ادعاهای مضحک نتانیاهو درباره وجود نداشتن آزادی در ایران، سوژه‌ای برای واکنش‌های طنز کاربران ایرانی اینترنت شده است.
تعداد نظرات: ۶
علي
-
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
قرنها قبل از اينکه نطفه نامشروع صهيونيست بسته شود در ايران در خانه هاي روستايي پارچه هايي به نام دبيت بافته مي شد که تماما از جنس نخ پنبه اي بود , لذا غربيها باتوجه به اينکه ايرانيها در پوشش خود از پارچه هايي با الياف طبيعي استفاده ميکردند که سازگاري بسيار خوبي با پوست و بدن داشت , اين سرمايه عظيم را به کشور خودشان به غارت بردند و پلي استر را به جاي آن براي ايجاد وابستگي بيشتر هديه نمودند ؟؟!! که متاسفانه سازگاري مناسبي با پوست وبدن نيز ندارد . البته اينکه نتانياهو اين حرفها را ميزند نبايد تعجب کرد چرا که از مغزهاي الکلي و شکم هاي مملو از مال محرومان فلسطيني و دستان آغشته به خون مسلمانان و دهان هاي دريده به هتاکي به مظلومان عالم , چيزي جز نسيان و ذلت انتظار نيست
محسن
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
بهله ميبينيم كه هنوز فاصله زياااااااااااااااااادي داريم تا زمان عاقل شدن! بابا بگين آره تو خوبي! ما آزاد نيستيم و لي هم نميپوشيم.
خانم دکتر
-
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
قشنگ بود:))))))))))
يعني انقدر حرفش مزخرف بوده، که هر چي بگيم و بخنديم کم گفتيم...
abbasmeysami
-
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
شما را بخدا پاسخ يک احمق اين نيست که ثابت کنيم ما جين پوش هسنيم . مگر جين پوشيدن شخصيت مي اورد که ما اينقدر تلاش در اثبات خلاف آن را داريم ! مگر نه اينکه تمام ياني هاي وحشي جين مي پوشيدند . ني اينکه بگويم هرکه در ايران هم حين بپوشد آنچنان است نه بلکه بقول آن سريال حساس نشو جواب احمقان خاموشيست .
محمد
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
تورو خدا اينقدر بازي نخوريد.
مهدي
-
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
يکي نيست به نتانياهو بگه تو خودت شلوار جين نمي پوشي پس تو کشور مجعولت آزادي نيست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
موندم با اين مغز تهي چه جور اونجا راي آورده.احتمالا اونجا آزادي نبوده راي آورده!!!!!!!!!!فکر کنم اگه اونجا آزادي بود بهش راي نميدادند!!!!!!
ارسال نظرات