تمام قطعنامه‌های شورای امنیت را لغو می‌کنیم/ از سانتریفیوژ مهمتر، قدرت تیم مذاکره‌کننده ماست
روحانی در جمع مردم شیراز:
رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم شیراز با بیان اینکه منطق دولت با دوستان مروت و با دشمنان مدارا است، گفت: ما با قدرت و منطق تمام قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل را لغو خواهیم کرد.
تعداد نظرات: ۱۱
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
قدرت تیم مذاکره کننده ما به این است که بدون از کار انداختن سانتریفیوژها تحریم ها را بردارد...
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
لطفا بفرمایید کدام در صادرات باز شده تا محصولات کشاورزان را صادر کنیم تا بیش از این ضرر ندهند . نمدانم کلام سعدی و حافظ بالا تر است یا کلام خدا. البته در فصل بهار بهترین فصل گشت و گذار است در استان فارس و بی دلیل نیست سفر هیئت محترم.....................
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
وقتی کلی حرف داری که کسی جز معتقدین به اصول خودت بهش گوش نمیده فقط میشه گفت: "بــــــــــــــــــــــــــــــــــله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
در سال گوسفند هر چی بگی مردم می پذیرند
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
چه قدرتی که نمیتونه مستحکم سانتریفیوژ ها رو حفظ کنه ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما با قدرت و منطق و با استقلال حقوقی تمام قطعنامه های شورای امنیت را لغو می کنیم .... بععععععععععععععععععععععععله .... مردم هم باور کردن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا اینقدر هیایوووووو می کنن واقعاااااااا!!!!! خودشون خندشون نمی گیره خداییی
مجید بهادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
مطالب خوبی بیان شده است. اگر به مرحله اجرا هم برسد مردم انشاالله ثمرات این سفر را بیشتر خواهند دید
اما یک نکته در مورد قدرت تیم مذاکره کننده باید گفت که تا حالا هم بخاطر زحمات تیم دانشمندان و شهدای هسته ای در بحث راه اندازی سانتریفیوژ بوده و با هم رابطه مستقیم داره.
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
امام خمینی (ره): "البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامی مان بارها اعلام نموده ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم. حال اگر نوکران آمریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می گذارند، از آن باکی نداریم و استقبال می کنیم. ما درصدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم". لابد امام مفهوم "با دشمنان مدارا" را نفهمیداند!!!
محسن طوسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
از سانتریفیوژ مهمتر خود شیفتگی شماست آقای دکتر؟؟؟
عبد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
آقای رئیس جمهور مگر آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را نخوانده اید پس چرا با دشمنان مدارا می کنید و دوستان و دلسوزان را به صورت وحشیانه در شیراز مورد هجوم قرا می دهید انشاء الله به زودی چهره منافقانه شما بر ملت روشن خواهد شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
فقط بلدن ژستهای خوب بگیرند و پز شعارهایشان را بدهند که عملی هم نمیشودو فقط در شعار باقی میمانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
جناب روحانی این منطق"با دشمنان مدارا" منطق یک انسان و کشوری هستش که موضعش موضع ضعیف و بی پشتوانه است نه موضع یک انسان و یا یک کشور قوی با پشتوانه اسلام ناب و دولت برخواسته از رأی مردمی . من تعجب میکنم که از زبان رئیس جمهور کشورم که به نمایندگی از من نطق میکنند این جملات و مواضع خفت باری بیرون میاد. شما باید با اقتدار در برابر دشمنانی که از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به اینمردم و این انقلاب و اسلام فروگذار نکردند برخورد کنید نه با مدارا کسی مدارا میکنه که داره دست به عصا راه میره عزیزم.
خدا بخیر کنه
ارسال نظرات
آخرین اخبار