رواج بی اخلاقی در سریال شبه طنز وطنی
یادداشت/
قطعا يکي از وظايف رسانه اي چون صداوسيما که در سطحي بسيار وسيع و گسترده تاثير کتمان ناپذيري بر مخاطب دارد، ترويج بي اخلاقي در روابط خانوادگي که بارها چوبش را بر سر مجموعه هاي شبکه هاي ماهواره اي مي زنيم، نيست.
تعداد نظرات: ۳
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
توی سریال های طنز ، اغراق یه چیز عادی هست. در واقع رفتارهای غلط به صورت اغراق آمیز نشون داده میشن تا انزجار ما از اون رفتارها بیشتر بشه. اگر بخواهید اینطوری پیش برید و به تمام چیزهایی که توی تلوزیون به تصویر کشیده میشه گیر بدید دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه. اصلا صدا و سیما کلا باید برنامه هاشو تعطیل کنه.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
بنده فکر میکنم این شخصیت سازی هایی که شده ، در واقع میخواهد خانواده ها را از بی تفاوتی نسبت به تربیت فرزندان بازدارد که اگه به تربیتش توجه نکردید چنین فرزندی خواهید داشت!
میشود از آن جاهایی مثال زد که بقیه خطاب به مادر عرشیا میگویند: مادر که این باشه ، بچه هم معلومه چی میشه.
خب این میتونه نتیجه عکس اون چیزی که شما فرمودید رو هم داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
همیشه اگر بخواهند الگوی بدی را گوش زد کنند باید در مقابل اگوی درست را نشان داد تا هدف مشخص شود در این خانواده همه بی ادب هستند باید کسی باشد که الگوی مناسب باشد تا بقیه یاد بگیرند باور کنید میشود بانقشهای مناسب مردم راخنداند ودرس درست زندگی کردن هم داد ادب وایمان مانع خندیدن وشاد بودن نیست اساس شادبودن وزیبا زندگی کردن از اسلام است .این شادی نیست لودگی است
ارسال نظرات
آخرین اخبار