با محبوب‌ترین شخصیت‌های اصولگرای مجلس دهم آشنا شوید
از پدیده امیرآبادی تا کنترات مشهد
بررسی آخرین نتایج انتخابات، آن چه که از آمار نهایی انتخابات و نامزدهایی که به صورت قطعی جواز ورود به بهارستان را کسب کرده‌اند یا به دور دوم رسید‌ه‌اند نشان از آن دارد که در مقابل ۸۸ اصلاح طلب، ۱۲۷ اصولگرا به مجلس راه یافته‌اند.
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
تو اصولگراها قحط الرجال شده که امیر آبادی شده محبوب .
مصطفي بروجن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
وقتي آدم چيزي را نمودونه حرف بي خود نمي زنه
اصول طلب اصلاح گرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
مه فشاند نور سگ عوعو کند
هر کسی بر طینت خو خو کند
اشکال نداره. اینا فقط دنبال اسامی معروفند. مثلا اگه ازش بپرسی که نفر اول تهران در مناظره های تلویزیونی ریاست جمهوری 92 معدن را با جاذبه گردشگری اشتباه گرفته! یا خواسته مردم را اینقدر تنزل داده که می گه: مردم دوس دارن با نوای ربنای شجریان افطار کنند! (محمدرضات شجریانی که معتقده 1400 ساله مذهب سد راه موسیقی اصیل ایرانی شده!) میگه: باشه همین که اسمش رو من شنیدم نشونه ی لیاقتشه!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
الآن حاجی بابایی خیلی محبوبه؟؟!!!! با اون استخدامهای بی قاعده و قانون و نجومی زمان وزارت آموزش و پرورشش؟؟؟؟!!!!!!!!!!! یه تعداد زیادی از قبول شده ها استخدام نشدن و به جاش یه عده که دارای شرایط خاص! بودن بدون آزمون یا با اینکه تو آزمون رد شدن استخدام شدن!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
یعنی اینهایی که منفی دادن منظورشون اینه که همچین اتفاقی در زمان وزارت ایشون رخ نداده؟ - چقدر تعصب!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
نه یعنی اینکه نمایندگی ربطی به کار اجرایی وزارت ندارد
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
عزیز من با رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان نتیجه ای بهتر از این رقم نمیخورد. اصلاح طلبان در بعضی از شهر ها حتی یک کاندید هم نداشتند و طبیعی هست که یک تصولگرا وارد مجلس بشه...لطفا بررسی کنید در همین چند شهر که نام بردید چند اصلاح طلب تایید صلاحیت شده بودند....به هر حال این انتخابات پیروزی بزرگی برای اصلاح طلبان بود
ناشناس
France
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
داداش آخه اصلاح طلبی نمونده. همه دارن در شبکه های ماهواره ای علیه ایران و انقلاب فعالیت میکنند. خداییش دیگه نباید توقع داشت همه رو به اسم نماینده تایید کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
در کلان شهر مشهد دقیقا پنج تا اصول گرا بودن و پنج تا اصلاح طلب و بقیه هم مستقل...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
لا تحسبوه خیرا لکم بل هو شر لکم
صابر
-
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
اخه میگی چرا اصلاح طلب ها رد صلاحیت شدند؟ میدونی چه تعداد از ردصلاحیت شده ها دارای محکومیت قضاییبه جرم های زنا, دزدی, اعتیاد, چاقوگشی و ... الا ماشاالله خلاف های دیگه بودن . خوشم میاد هموشون از یه قماشن . چه رای آورده چه رای نیاورده و چه ردصلاحیت شده هاشون.
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
امیرآبادی مرد عمل است
اگه براشون حرف در نیارن
حرف نداره
درود بر مردان خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
من خودم اصولگرا هستم ولی باید قبول کنیم که آمار 127 به 88 خیلی لغزنده است و این افراد هم واقعا سرشناس و برجسته نیستند... چهره سازی اصولگراها نسبت به اصلاح طلبان ضعیف تره و متاسفانه انتخابات 92 و بی بصیرتی اعضای ائتلاف اصول گرایان خیلی روی معادلات تاثیر گذاشت و باعث شد که اصلاح طلبی که داشت به موزه تاریخ می پیوست دوباره سر از خاک دربیاره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
یکی ازوزارای آموزش وپرورش که اکثر فرهنگیان ازایشان راضی بودن آقای حاجی بابایی بود،نیست آقای فانی توآموزش وپرورش کولاک کرده ،حتی حق نیروهاش نمی تونه بگیره
ارسال نظرات
آخرین اخبار