در ضیافت افطار روحانی با هنرمندان چه گذشت؟/ سلبریتی‌بازی در روز روشن!
گزارش/
کاهش معنادار حامیان روحانی بعد از ریاست جمهوری او دولتی‌ها را نگران کرده است. برای همین دست به کار شده‌اند و مهمانی گرفته‌اند، اما در ضیافت افطار رئیس جمهور و اهالی فرهنگ و هنر چه گذشت؟
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
چرا در کشورهای آزاد و پیشرفته عربی چنین میهمانی هایی برگزار نمی شود. آیا این میهمانی از هرینه های دولتی برای مردم قابل قبول است. این کارها بیشتر برای رای جمع کردن با هزینه بیت المال بحساب نمی آید
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
اين هنرمندان عزيز جز رواج ابتذال و فرهنگ مصرفي غربي مگه كار ديگه اي هم بلدند كه فقط تيپ زدند و اومدن افطاري آقاي رييس جمهور

به جاي تجليل از گروهي كه هر ماهه به شبكه هاي خارج از كشور ميپوندند و كشف حجاب ميكنند بهتره به فكره وضع بازار و ركودش باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
خطاب به هنر پیشگان .این افطاری محصول حق الناس هست هر کس خورده حرام است .حقوق من بازنشسته رو دادن به شما ها خوردین
ناشناس
Germany
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
ان شاءالله با هم محشور شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
معلومه افطاری با پول بیت المال خودش یک حرامخواری است .به جرات می توان گفت که اکثر این اقایان وبانوان هنرمند در روزه خواری هنرمندند
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
دقیقا...اقای روحانی مثلا طلبه باید بدونه افطاری رو میدن به روزه دار نه روزه خوار..ایناهام که اومدن بالای سن پاچه خواری کردن که اقا دولت یازدهم خیلی هوامونو داره مثلا و اصا تو این دولت بود که سینما اجازه فعالیت داده شد کلا قند تو دل اقای رییس جمهور یه دوره ای اب شد ..اون یکی که نطق میکنه بالای 95 درصد اهالی (بافرهنگ !!!) سینما ب شما رای دادن که از اب گلالود ماهی بیگیره...البته از قیافههاشون معلومه خانمها بندگان خدا دهن روزه اومدن تبلیغات گوش کنن...از بعضیا انتظا نداشتم به این دعوت تبلیغاتی بیان...ولی خوب این جماعت اکثرا که البته صد در صد سینماییها نون ب نرخ روز خور هستند .من راضی نیستم از بیت المال بره تو شکم این جماعت ....دین...خبرگزاری جان مدیونی منتشر نکنیااااا..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
در مورد چیزی که مطمئن نیستید نظر ندهید.
فاجتنبوا کثیرا من الظن ان بعض الظن اثم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
این که پول بیت المال نباید حیف و میل بشه کاملا درسته ولی اینکه آدم به راحتی به دیگران تهمت بزنه دست کمی از این کار نداره. آخه مگه شما پیش تک تک این افراد بودی و دیدی که روزه خواری میکنن که اینجوری حکم میکنی. وضع سینما و پوشش ها اگر هم خراب باشه دلیل بر این نیست که آدم قصاص قبل از جنایت کنه.
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
من راضی نیستم از حق من از بیت المال بدین به این جماعت بی دین که نه روزه ان نه هیچی از دین حالشون میشه...بعد اون اقای حقوقدان اومده رای جمع کنه از حق ملت میزنه که اینا بیان بالای سن پاچه خواری کنن ..حقوقدان با فرهنگ با شناسنامه با سواد برو تو (بهشت ...) با همینا محشور شی....این پولو بدین به نخبه های علمی و همایش حمایت ازونا نه این جماعت اراجیف باف نون به نرخ روز خور معلوم الحال .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
به جااینابریدبه اون بدبخت بیچاره هایی که نون خشکم براخوردن ندارن غذابدیدایناکه هرشب بهترین غذاهاوانواع بریون شده ها روبه تن میزنن.
ارسال نظرات
آخرین اخبار