رسانه‌های همسو با دولت هم نتوانستند به سخنان دیشب رئیس جمهور ضریب دهند
سراج در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:
یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان شب‌گذشته رئیس‌جمهور گفت: حتی رسانه های همسو با دولت نیز نتوانستند به سخنان وی ضریب دهند.
تعداد نظرات: ۶
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
اقا تو این یکسال باقی چند بار دیگه از رکود خارج می شویم چرخ که خب داره می چرخه خب چرخ میلیاردی مگه جزو چرخا نیست داره میچرخه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
مصاحبه دیشب بسیار کنترل شده بود آقای حیدری که بحق یک کارشناس زبده اقتصادی است بخوبی میداند که افزایش صادرات نفت برای جبران کاهش قیمت از 120 دلار به 40 دلار صورت گرفته است او میداند که افزایش صادرات نفت در شرایط کاهش قیمت افتخار نیست اما رییس جمهور افزایش صادرات نفت را از دستاورد های برجام میداند . / آقای حیدری را مجبور کرده بودند در برابر پاسخ های رییس جمهور موضع گیری نکند و سریع به سوال بعد بپردازد / در ضمن پاسخ های رییس جمهور فقط بیان باید ها بود نه بیان واقعیت های موجود/ اینکه فساد باید برطرف شود یک باید است اما واقعت این است که رییس جمهور تا قبل از لو رفتن فیش های نجومی با آن مبارزه نمی کرد و حتی جلوی خلاف های برادرش را هم نگرفته و نخواهد گرفت
ناشناس
Hong Kong
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
بابا چکارش دارین حاج حسن رو!
بذارین این یکسال دیگه هم بنده خدا کیفشو ببره و با فکر به مشکلات غصه نخوره. رئیس جمهور بعدی که اومد بهش میگیم یه کم بیشتر کار کنه تا اینا جبران بشه.خوبه شما رئیس جمهور بودی ما برات زهرش میکردیم؟روحانی جان من بیدارم تو راحت با فریدو ن خوش باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
آقای دکتر روحانی با سواد ! قبل از مذاکرات هسته ای با فروش 1 بشکه نفت 120 دلار عاید کشور میشد اما پس از مذاکرات و برجام با فروش 3 بشکه نفت 120 دلار بدست می اوریم آیا این سود است یا ضرر ؟ آیا این دست آورد وپیشرفت است !!!؟ آقای دکتر اگر بازهم متوجه نمی شوید زیر دیپلم هم میشه توضیح داد:
( مساله ریاضی) حسن د و سال پیش 1 پرتقال را به قیمت 120 تومان فروخت اما امسال 3 پرتقال را به قیمت 120 تومان فروخت حسن در چه سالی سود بیشتری کرده است؟ دانش آموزان عزیز پاسخ درست را برای حاج حسن پیامک کنید( سوال ریاضی را با لحن پرسش مهر بخوانید)



ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
حاج حسن کلیدی: ان شاءالله ، قرار است در انتخابات آینده ریاست جمهوری شرکت کنم.
بعضی از مردم: حاج حسن کلیدی خواب پریشون دیدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
آیا بعد از درس برجام در مدارس ، رشته فریدون شناسی در دانشگاه راه اندازی می شود؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار