اگر تحریم هستیم این ماشین‌هایی که در خیابان‌ها تردد می‌کنند از کجا می‌آیند؟!
حجت الاسلام مصلحی:
وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: اگر ما تحریم هستیم و چیزی با کشور ما مبادله نمی شود این ماشین‌ها که در خیابان‌ها تردد می‌کنند از کجا می‌آیند و چطور پول آنها جابجا می شود،
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Germany
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای مصلحی، با عرض سلام و ارادت خدمتتان. لازم دانستم جواب سوال شما را بدهم.
پرسیده بودبد که «اگر تحریم هستیم این ماشین‌هایی که در خیابان‌ها تردد می‌کنند از کجا می‌آیند؟»
خب معلوم است که از خارج می آیند. قربان دولت اعتدال تولیدات داخلی حتی در بوکینافسو و جی بوتی هم خریدار ندارد. داخل هم چون کمی بهتر از دارزگوش معرف هستند (درست مطمئن نیستم، فرض می کنیم که بهتر باشند). خب حالا شما خودتان بفرمایید، آقازاده های مدیران نجومی و شرکایشان در بخش خیلی خصوصی (جزء کوچکی و ویژه ای در بخش خصوصی که مخصوص رانتخواری است)، چه کار کنند، با محصولات داخلی حرکت کنند و یا با درازگوش معروف؟ آخر عزیزم وقتی فقط چند فامیل در این مملکت ثروت بیکران دارند، با اینهمه ثروت چه خودرویی تهیه کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
مرگ بر منافق...
ناشناس
Germany
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
عزیز ناشناس، قاچاق ان است که مرز نشین ها روی کولشان می کشند تا برای ثروتمندان شمال شهر تهران و چند کلان شهر دیگر اجناس خارجی را تهیه کنند و تقریبا مفت به دلال های همنجا بفروشند. اینکه آقازاده ای اتوموبیل آنچنانی توی خیابان دارد که قاچاق نیست. خق مسلم اش است درست مثل همان حقوق های نجومی که توی جیب آقای آن آقازاده هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
ما فقط در زمینه هایی که به ضررمان هست ، تحریم نیستیم ! آقای مصلحی درست می فرمایند.
مردم به انقلاب اعتماد کنند فرموده های امام راحل را یادآور شوند و استقلال را ذره ای خدشه دار نکنند، تکیه بر آمریکا چیزی جز برگشت به دیکتاتوری شاه نیست.
با اعتماد به آمریکا هیچ چیز به دست نمی آید ، فقط عزت انقلاب خدشه دار می گردد ، دست مسلمان جلوی غیر مسلمان دراز می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار