چگونه دانشجویان نزدیک به شخص وزیر یک شبه در وزارت نفت بالا رفته‌اند؟!
حسینی در واکنش به سخنان مدیرکل آموزش وزارت نفت:
مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در واکنش به مصاحبه مدیرکل آموزش وزارت نفت در خصوص قوانین مربوط به جذب دانشجویان این دانشگاه گفت: آقای دهقانی بهتر است پاسخی به حواشی مطرح شده در خصوص روند جذب برخی دانشجویان نزدیک به شخص وزیر می‌داد که چگونه این دانشجویان یک شبه در وزارت نفت بالا رفته‌اند؟!
تعداد نظرات: ۴
دانشجوي نفت شريف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
با سلام
اينجانب دانشجوي دكتري نفت از دانشگاه صنعتي شريف هستم كه از نزديك با دانشجويان دانشگاه صنعت نفت سرو كار دارم ، بايد به عرض برسانم كه بدون شك انها از بهترين دانش اموختگان در زمينه نفت و گاز هستند كه كه از لحاظ تئوري و عملي در سطح بالايي هستند و حق انها جذب در صنعت نفت مي باشد چرا كه همه ي انها خيلي راحت ميتوانستند در دانشگاههاي مطرح داخل و خارج درس بخوانند فقط به علت موضوع استخدامي دانشگاه نفت را انتخاب كردند، هر انسان بي طرفي حق را به انها ميدهد و اينگونه مصاحبه ها و صحبت هايي كه مبني بر عدم استخدام انها زده ميشود از انسانيت به دور است چرا كه خود نمايان ظلم در حق انها مي باشد.باشد كه مسئولين وفادار به نظام بالاخص وزير محترم تدبيري بينديشند كه اين عزيزان در صنعت به خدمت گرفته شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
نمي خواند كسي را جذب كنند و همه اين ها بازي هاي سياسيه. كسي كه معدل و رتبه كنكورش معلومه چه طور مي تونه از ضريب هوشي يا سواد كافي برخوردار نباشه؟ رتبه هاي تك رقمي ارشد كه آزمونش توسط سازمان سنجش انجام مي شود ملاك است يا نظر شخصي يك نفر در مصاحبه!؟! جالبه واقعا
ناشناس
Germany
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
چگونه دانشجویان نزدیک به شخص وزیر یک شبه در وزارت نفت بالا رفته‌اند؟
جواب: همانطوری که آقا "مهدی ما" همین مسیر زا یک شبه طی کرد و به ثروت و مکنتی بی انتها رسید! آقای حسینی، باید آقازاده باشی تا در این ممکت چیزی شوی!
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
ننگ بر مسوولین دروغگو... خداوند نگذرد از شما...
ارسال نظرات
آخرین اخبار