قنبری: تمدید تحریم ها با روح برجام مخالف است/ رامین: این روح خبیث به این سادگی‌ها شفا نمی یابد!
گزارش مناظره روز دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر؛
مشاور مطبوعاتی دولت نهم در جواب به حرف دکتر قنبری که گفته بود تمدید ده ساله تحریم های داماتو بر خلاف روح برجام است گفت: برای شفای روح برجام صلوات بفرستید البته این روح خبیث به این سادگی ها شفا نمی یابد پذیرش روح خبیث برجام علت استیصال برخی ها در جهان است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
اقای قنبری واقع گرایان هم قبل از انقلاب میگفتند نمیشود حکومت پهلوی را سرنگون کرد اما دیدید که آرمان امام(ره) با تکیه بر قدرت الهی و همراهی مردم تحقق پیدا کرد وحکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی توسط همین مردم و به رهبری یک روحانی شجاع که سلاحش توپ وتانک نبود بلکه سلاح او ایمان قوی او بود ، سرنگون شد ایا ی مائو رهبر چین ایمانی همچون ایمان امام (ره) داشت یا اصلا ایا قدرت الهی و نصرت الهی یک واقعیت نیست ؟؟؟ تعصب کورکورانه ،تعصب جاهلانه باعث شده است که برخی قدرت اهنین و پوشالی امریکا را را ببینند اما قدرت خدای خود را نبینند ایا پیامبر اسلام در شعب ابیطالب تحریم ها را تحمل نکرد ؟ و عزیزترین یار که خدیجه بود از دست نداد؟ تحمل تحریم هزینه دارد اما برای حفظ عزت و سربلندی اسلام و مسلمین لازم ا هیهات منا الذله
بن بصیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
آقای قنبری می شد بگویید ما در کدام یک از عملیات های دوران جنگ تحمیلی بر اساس واقع گرایی که شما تعریف می کنید؛ عمل کردیم؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار