نامه اعتراضی رؤسای دانشگاه‌ها به رئیس مجلس درباره تصویب بازنشستگی زودهنگام اساتید/ تصویب این طرح ضربه بزرگی به آموزش عالی است
نیلی در نشست رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور خبر داد
رئیس دانشگاه تهران گفت: رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور در نامه‌ای به علی لاریجانی نسبت به بررسی طرح کاهش سنوات خدمت اساتید و اعضای هیئت علمی در مجلس اعتراض کردند.
تعداد نظرات: ۵
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
عجب قدیسی! هاله ای از نور دور سرش است در حالی که در فتنه حضور داشته است. بازنشستگی زودرس هم به ضرر ایناست چون طیف خاکستری در دانشگاه غالبا مسن و در سمت اینها غش می کنند و اگر اینا بروند پایگاه اعمال فتنه خود را از دست می دهند. دیگر چه کسی بیانیه هایشان علیه نظام را امضا کند؟
علی احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
جناب آقای وزیر شما از منافع چه کسانی حمایت میکنید؟ تعدادبسیاری از اعضائ هینت علمی بخصوص در مناطق محروم خواستار بازنشستگی هستند اما آنهایی مانند شما که در شهرهای بزرگ و مراکز استانها هستند مایلند تا سنین بالا کار کنند و حقوق اضافی بگیرند چرا اجازه نمی دهید این افراد بازنشسته شوند و بجای آنها نیروهای جوان و فعالتر جایگزین شوند؟ فقط بفکر خو و عده قلیل مرکز نشین هستید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
بله دوستان به حول و ولا افتادن ابر پیر ها توی دانشگان و جوونای فارغ التحصیل بیکارن
باور کنین خیلی از استادا سواد دانشجو رو هم ندارن و در پی رفعش هم نیستن
کدوم بدنه آقا ؟ استادای پیرو بیرون کنین تورو خدا ما هم کار میخوایم
ر خ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
تنها راه پیشرفت ایران بازنشسته کردن و اخراج افرادی به اصطلاح هیات علمی دانشگاه تهران می باشد
این افراد بی فرهنگ بخاطر پول و رفاه خود حاضر به نابودی ایران شدند و در جهت ترویج لیبرالیسم و تخریب پایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارند....
این مفت خورها باید بروند و افراد با دانش و وطن پرست و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران سر کار بیایند
علی
Pakistan
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
کشور ما این همه جوان متخصص با مدرک دکتری دارد که در آرزوی هیات علمی شدن هستند. چرا این افراد مسن جای خود را به جوانترهایی که سالهاست منتظر استخدام هستند نمی دهند. ..... اجازه بدهیم افراد جوان تر و پر انرژی تر هم وارد عرصه شوند. قصد توهین ندارم ولی برخی از افراد مسن در دانشگاهها اصلا با تکنولوژی روز بیگانه هستند. بهتر است افراد متخصص جوان به میدان بیایند تا این همه به خاطر عدم داشتن کار مناسب دچار استرس و ناراحتی نشوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار