ادعای فاطمه هاشمی درباره سبک زندگی امام(ره)؛ تحریف یا تهمت؟!
حالا که شبیه امام نشدیم؛ امام را شبیه خود می‌کنیم
فاطمه هاشمی دختر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی اخیراً ادعایی درباره سبک زندگی امام(ره) مطرح کرده است که ضروری است به آن پاسخ روشنی داده شود.
تعداد نظرات: ۵
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
بنده چند ماه پیش نجف بودم و رفتم منزل امام را دیدم. مثل زندان انفرادی بود که در دو طبقه ساخته باشند. آشپزخانه که تقریبا نداشت. یک و نیم متر در مثلا سه متر. تازه حالا یک دستی به سر و رویش کشیده بودند. توی حیاط 20-25 متریش فقط می شد آسمان را دید آن هم اگر سرت را کاملا بلند می کردی. . امام کلا ساده زیست بودند.در کتاب بانوی انقلاب به روایت اسناد که زندگی همسر امام است آن جا می فرمایند در تهران یک آقایی بود که متمول بود و خارج زندگی می کرد و نزدیک حسینیه جماران باغی داشت گفته بود اگر امام بخواهند می توانند از آن استفاده کنند. امام روزها یکساعتی می رفتند در آن باغ قدم می زدند. این هاشمی ها می خواهند برای روحیه اشرافیگری و انحراف خود از مسیر امام یک توجیهی پیدا کنند.
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
گرفتار رودربایستی می شود!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
هیچ ادم عاقلی امام را از نگاه هاشمی میپذیرد ؟!!! چه رسد به پچه های اشرافی !! که گناه راسبک میشمرند........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
رهبر انقلاب هم در یکی از سخنرانی هایشان در مصلای امام خمینی(ره) نسبت به تحریف راه و سیره و آرمان امام (ره) هشدار دادند / اما ی روحانی در یکی از سخنانشان گفتند حتی امام امت را باید نقد کنیم / خوب کسانی که نمیتوانند یا نمیخواهند مثل امام (ره) زندگی کنند و یا آرمان و سبک زندگی امام (ره) را برخلاف منافع خود میبینند ؛دور از ذهن نیست که بخواهند واقعیت زندگی امام (ره) را تحریف کنند / در زمان امیر المؤمنین علی (ع) هم اینقدر با دروغ و بدگویی ذهن مردم را علیه ایشان خراب کرده بودند که بعد از ضربه خوردن در مسجد کوفه و شهادت ایشان ، عده ای گفتند که مگر علی (ع) نماز هم میخوانده ؟!/ تاریخ تکرار میشود پس وای بر آنان که دانسته و ندانسته به فرزند فاطمه و مجتهد بزرگی چون امام(ره) تهمت ناروا میزنند
مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
کافر همه را به کیش خود پندارد
ارسال نظرات