مجموع رای منفی آقایان رئیسی و قالیباف چقدر است؟
در نظر سنجی یک مرکز علمی معتبر، بعد از مناظره دوم، مجموع رای منفی روحانی و جهانگیری به بیش از ۴۶% رسیده است. در همین نظر سنجی، مجموع رای منفی آقایان رئیسی و قالیباف ۲۷% است.
تعداد نظرات: ۸
شهروند
Australia
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
درشرایط کنونی کشور هیچکدام مناسب این پست نیستند. بهترین گزینه درحال حاضر خود آقای روحانی است الحق واانصاف عملکردش خوب بوده جلو تحریمهارا نمیگرفت بدون تعارف نظام سقوط میکرد؟!
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
واقع بین باش دوست عزیز! من خودم در دوره ی قبل به روحانی رأی دادم!! فقط اینجا یک مسأله رو مطرح می کنم!! چرا روحانی به خاطر اهداف سیاسی و تخریب احمدی نژاد، مسأله ی دروغ بورسیه ها رو مطرح کرد و موجب تحقیر ۳۰۰۰ دانشجوی نخبه شد!! بعد خود وزارت علوم دولت راستگویان (شما بخوانید دروغگویان) بعد از تحقیق و تفحص گفت: کم تر از یک درصد بورسیه ها غیرقانونی بود! بعد از این گزارش روحانی باز از اشتباه خود برنگشت و قضیه تاجایی پیش رفت که یکی از این دانشجویان نخبه خودکشی کرد! روحانی باید فردای قیامت پاسخگو باشد!!! نه به روحانی
منتظر 313
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
با این حرف ها دلت رو خوش کن 29 اردیبهشت معلوم میشه کی رئیس جمهور میشه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شما تو همون تعارف بمون
نامینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
الحق واانصاف !!!!!
انصاف هم خوب چیزیه دوست عزیز.
امیدوارم رفع تحریم ها رو با وروذ بی سایقه کالای وارداتی و نابودی تولید ملی اشباه نگرفته باشید خصوصا وقتی که پول کشورمون هنوز نمیتونه وارد کشور بشه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
کدخدا راضی باشه مردم صفر بدن ! غرب هم از خدمات راضیه !...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
عجب,حالا هی نظر سنجی وامار را طبق نظر خودتان ارایه کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
امار و ارقام از کجا اوردید....رای رییسی و قالیباف رو هم اندازه روحانی نمیشه....منصف باشید که به عقب برنگردیم...شما بخاطر وضع بد اقتصادی قبل از روحانی که شاید از این لحاظ بد شانس ترین رییس جمهور ها باشه انتظارتون در حد رویاست....ولی هنوز معتقدم کاری که روحانی کرد فراتر از انتظار بوده...از خودتون نمیپرسید چرا کاندید ها از تورم صحبت نمیکنند ؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار