فدراسیون فوتبال حضور شجاعی و حاج‌صفی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران حضور شجاعی و حاج‌صفی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
تعداد نظرات: ۹
محمد حسن از زرین شهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
جوانهای ما برای دفاع از آرمانشون از عزیزترین چیزشون یعنی جونشون گذشتند اما اینا به خاطر پول حاضرند در برابر کثیف ترین ادمها بازی کنند
وای به حال مملکتی که الگوی جوانهاش امثال این فوتبالیستهای بی غیرت باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
کاش این دوتا یه جو از غیرت اشکان دژاگه رو داشتن!
جمیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
رونالدو با اون عظمتش، اونطوری از فلسطین دفاع می کرد. اون وخ این دو نفر توی این تیم مزخرف درپیتی میرن جلو نماینده رژیم صهیونیستی بازی میکنن.
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
خداوکیلی این فوتبالیستای مملکت ما نه تنها هیچ هنری در ایجاد آبرو و مقام برای کشورعزیزمون نبودند بلکه فقط حرمت شکنی و بی آبرویی برامون داشتند اینم هنر این دوتا بازی کن بی غیرت که این همه ظلم و تو غزه و سراسر جهان نمیبینند
البته مربی های خارجی جدیدمون هم بی تاثیر نبودند(مربی تیم ملی و مربی پرسپولیس)
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
ورزشکارانی که از کف فرهنگ و احساس و قلب عموم مردم ایران پرورش نیافته اند ، به محض استنشاق هوای دیگر کشورها ، هویت خود رو میبازند ، اما اگه تربیت بومی شده باشند و به فرهنگ و منش و منطق ایرانی خود تربیت شده باشند ،در هر جای دنیا یک ایرانی یک پرچم سفارت خانه ی ایران خواهد شد
استان فارس علیه اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
اون موقعی که شجاعی بند سبز به مچش بست باید فکر اینو هم می کردیم که یه روزی اسرائیل رو از خودش بدونه
مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
سلام
این بدترین انتخاب بود که این دو بازیکن می توانستند کنند .بازی مقابل تیم هایی که آدم کش هستند.
باید با هر دو اینها که بخاطر پول بازی کردند برخورد قاطعی شود که دیگر تکرار نشود.
حالا می گید اینها زحمت زیاد کشیدند در تیم ملی ، نه برادر زحمت مردم مسلمان می کشند که سالهاست دارند می گویند مرگ بر اسرائیل ولی این دو نفر بخاطر پول زدند زیر همه آرمانهای ما.
اگر نظر مردم مهم هست که باید از تیم ملی کنار گذاشته شوند وگرنه دیگر شاهد این نخواهیم بود که ورزشکار بخاطر به رسمیت نشنخاتن این رژم کناره گیری کنند.
ما بزیکنانی داریم در سطح ایران که تلاش های زیادی می کنند که به تیم ملی بیان ولی بخاطر پارتی بازی ها کنار گذاشته می شوند. پس لطفا برخورد کنید تا دیگر تکرار نشود.
تشکر
این نظر من بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
تف به غیرت نداشته شان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
اگر به آرمانهای امام خمینی و ملت که به خاطرش خون دادند بخواهیم توجه کنیم به هیچ وجه نباید به مسعود شجاعی و حاج صفی اجازه بازی در تیم ملی را بدهیم. کشورمان پر است از بازیکنان جوان وباتجربه و بهتر. شاید آنها ازطریق کی روش بخواهند فشار وارد کنند فدراسیون، وزارت ورزش و مسئولین و مردم نباید تسلیم شوند. تنها اخراج جواب می دهد نه تقبیح و مصلحت و توبیخ . باید از تیم ملی اخراج شوند فرانسه در سال 1998 اریک کانتونای بزرگ را اخراج کرد و روی اصولش ماند و تیمشان قهرمان جهان شد و سالها بهترین و کم حاشیه ترین تیم دنیا بود.اگر الان با چنین ورزشکارانی برخورد نشود شاید به یک رویه و رفتار برای دیگر ورزشکاران سایر رشته ها هم تبدیل بشه. علیرغم اطلاع دهن کجی کردند و پشت کردند به ارزشها و عزت کشور به بازتابهای خارجی نگاه کنید!. ولی از اشکان دژاکه باید تقدیر بشه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار