محسن حججی از اسم تا رسم
وقتی صلابت محسن را می‌بینی، متوجه می‌شوی کسی که مولایش حسین باشد، امیر است و اسیری برایش معنا ندارد.
تعداد نظرات: ۳
جوان سیستم
United States of America
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
خدایا اگر امثال محسن به بهشت میرن پس ما چیکار کنیم امثال محسن کجا و من امثال من کجا این عزیزان از این دنیا فقط ایثار و شهادت نصیبشون شد یعنی خودشون با عشق طلبش کردند امثال محسن با اون ظاهرشون چنان شیطان بر ضدشون تبلیغ کرده که تا زنده هستند و دربینمون هستند بعضی ها بهشون به چشم ریا کار و دو رو نگاه میکنن وقتی میرن کمک مردم درد کشیده در پرت ترین جاهای کشور که کسی اصلا نمیبیندشون وقتی میرن جنگ با ظلم و ستم که میگن پول گرفتن که برن وقتی هم با سر بریده برمیگردن اونوقت شاید بعضی ها سر عقل بیان (خدا کنه) وگرنه این عزیزان خیلی مظلومند خیلی
سید دیباجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
لذت شهادت عاشورایی برای تو و حسرت و آه و اشکش برای من. محسن جان چه کردی که حجت قبول شد. محسن جان که بودی که کربلایی شدی . محسن جان چگونه زیستی که رفتن و اسارتت عاشورایی شد. تو رو به حنجره بریده ات قسم دست ما رو هم بگیر. به خدا قسم روزی نیست که نام مقدس شهدای مدافع حرم را نشنوم و اشک و هق هق امانم دهد. تو را به علی اکبر امام حسین (ع) قسم به دادم برس . در این وانفسای سیاست پلید و سلفی های ذلت و دروغهای کثیف ما را تنها نگذارید. شهدای عزیز و محسن بزرگوار محتاجم به دعایی و محتاج تر به نگاهی. نگذارید دنیا خفه ام کند. نمی خواهم دنیایی بمیرم. می خواهم عاقبت به خیر شوم. به نگاه امیری آخرت قم نگذارید اسیر این دنیای دنی شوم. اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیل الحسین(ع)
محب الزهرا سلام الله علیها
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه اربعین شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی هستیم. خدایا چقد دلم حال و هوا و فضای نجف آباد میخواد. تو یه جای غریب بشینی یه دل سیر برات بدبختیت گریه کنی. شهید حججی دستمون بگیر. چطور با حاج احمد نجوا کردی که اینطور روی تو کار کرد منم میخوام برا یحضرت زهرا سلام الله علیها و امام زمانم مایه عزت و سربلندی بشم.
منم باید برم.................
بچه ها خواهشا دعام کنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار