کد خبر: ۶۳۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
گزارش خبرگزاری دانشجو از بالا گرفتن تب لاکچری بودن در شبکه های اجتماعی
لاکچری بودن واژه‌ای است که مانند آفت به جان کاربران شبکه‌های مجازی افتاده و دغدغه‌ای جدید به کاربران این شبکه‌ها که اغلب جوانان هستند انداخته است.
تعداد نظرات: ۲
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
فروش به خود ،یادیگران،یافروختن خود به بهترین خریدار،یعنی الله ،یعنی خالق مان،
الله بنابه فرموده درقرآن کریم مشتری مال ونفس بشرمومن است.
آیا خریداری منصف تر ازالله می شناسیم؟
آیا معامله ای پرسودتر ازمعامله باالله سراغ داریم؟
شبکه‌های مجازی موجود درجهان براساس سازکاری ست که حاصل توحش اروپای قرون یازدهم تا هفدهم میلادی ،بنام لیبرالیسم است،که باعث هلاک شدن بشرشده است.
پیمان گودرزی فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
ممنون از گزارشتون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
آخرین اخبار