کردستان عراق دست به دامن آیت‌الله سیستانی شد
نخست‌وزیر کردستان عراق از «آیت‌الله علی سیستانی» مرجع شیعیان این کشور درخواست کرد برای جلوگیری از درگیری در کرکوک وارد عمل شود.
تعداد نظرات: ۸
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
سیاستهای خصمانه صهیونیستها برعلیه کشورهای مسلمان پایانی ندارد. تا دیروز از داعیش حمایت میکردند حالا که این گروه متوحش شکست خورد نوبت توطئه دیگر است باید صهیونیستها را گرفتار جنگ و درگیری کرد اگر اینها حرامزده ها لحظه ای آسوده باشند دست به این شیطنت ها میزنند تجزیه عراق و تحریک کردها عراقی فقط و فقط از سوی صهیونیستها است و بس ...
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
این خبرهارو از کجا پیدا میکنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
واقعا این کردها چقدر مظلومند که به دشمنشان متوسل شدند!؟
سرود عرش
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
کردها مظلومند ولی کسانی که مسئولشون شدن نادان هستن... در ضمن دشمن کردها امثال شماها هستین که دنبال درگیری وجنگ هستین
Caesar68
United States of America
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
میشه بگید دشمن کردها کیا هستن
نکنه منظورتون آیت اله سیستانی
بعدشم کسیه که با طناب پوسیده دشمن واقعیش میره تو چاه باید بدتر از اینا سرش بیاد بصیرت داشتن به درد همین لحظه ها میخوره که دوست و دشمنو تشخیص بدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
کرد ها مظلوم نیستند اما رهبرانی خائن دارند. از جمله این خائنین بارزانی ها می باشند. از طرف دیگر آیت الله العظمی سیستانی دوست واقعی مردم کرد و دیگر گروههای عراقی می باشند. دشمن مردم کرد زبان و دیگر مسلمانان اسرائیل حرامزاده و صهیونیست ها می باشند. من برای جنابعالی که نمی توانی دوست را از دشمن درست تشخیص دهی متاسفم.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
سلام
این چه حرفیه دوست من !!؟؟
شیعه تا کنون با کدام ملتی دشمنی داشته که این دوم ش باشه ؟ مگه غیر از اینه که همواره سعی بر روشنگری داریم و در مقابل ظالمان و زیاده خواهان و فتنه گران ایستاده ایم !!؟؟
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
من یه سوال دارم وقتی نویسنده این مطلب از عنوان "نخست وزیر کردستان" استفاده میکنه انگار که کردستان یه کشوره، توقع داری مردم کرد هوس کشور داشتن نکنن؟!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار