همه چیز درباره تسهیلات بنیاد ملی نخبگان/ پسرهای دنبال کسر خدمت به گوش باشند
درباره جوایز دانشجویی؛
تمام فرآیندی که هر دانشجو باید انجام دهد تا از خدمات بنیاد ملی نخبگان استفاده کند از اول تا آخر را شرح دادیم تا پرسشی در ذهنتان باقی نماند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
درد جامعه ما این است که نخبگان از دست می روند و بنیاد نخبگان با ارائه تسهیلات روی کاغذ جهت جذب همه را ناامید و مجبور به ترک کشور می کند. نخبگان به شدت از کوتاهی بنیاد نخبگان ناراضی هستند و هیچ مسئولی رسیدگی نمی کند. ارائه تسهیلات صرفا بر روی کاغذ و برگزاری همایش های صوری و ظاهرسازی دوای درد هجرت نخبگان نیست. مدیریت بنیاد ملی نخبگان را متحول کنید و جلوی نابودی بهترین جوانان کشور و سرمایه های معنوی کشور را بگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
سلام، روند کسری نخبگی فرسایشی و غیرقابل تحمل است... سرباز نخبگی چیزی حدود 24 ماه با نامه بازی های اداری طول می کشد.... واقعا این چه وضعیست!!!!!!!!!!
جواب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
سلام
عزیز من بگو 30 ماه هم طول بکشه در عوضش اول دوره 45 روز میری اموزشی قبل شروع پروژه و نامه بلامانع بودن استخدامی های دستگاهای دولتی غیر نظامی برات صادر میکنند یعنی از همون اول بسم الله هر استخدامی که اومد میتونی به راحتی شرکت کنی و به جای کارت پایان خدمت این برگه رو ارائه بدی یکی از بهترین مزیت هاس که توی 21 ماه خدمت عادی + تا زمانی که کارت پایان خدمت بیاد شما به دلیل نداشتن پایان خدمت هیچ استخدامی و هر شغلی که نیاز به پایان خدمت داره رو نمیتونی شرکت کنی و عملا 2 سال کامل هدر میره تا کارتت بیاد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار