وزیر برند روحانی کجاست؟/ پای عربستان سعودی در میان است!
گزارش/ واکنش توییترنشین‌ها به غیبت آخوندی طی زلزله کرمانشاه
عباس آخوندی پس از زلزله شدید کرمانشاه تاکنون آفتابی نشده و دلیل غیبت وی را کسی نمی‌داند. برخی در فضای مجازی به کنایه معتقدند وزیر برند جهانی حسن روحانی توسط بن‌سلمان و در کنار سعد حریری دزدیده شده است!
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
چرا بیراهه میری برادر من چرا گیر دادید به ا..دی این بیچاره چند روز مرخصی گرفته .... اقا خسته میفهمی خسته خسته از این همه بیکاری.تقصیر اون نیست تقصیر نمایندگان محترم ..ما هست وقتی ا..دی میاد مجلس لنگ میندازن براش برا کی کار کنه برا ملت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
آقای جهانگیری که خواستار بازخواست شدن پیمانکاران ساختمانهای تازه ساز شده بودند /این خیلی خوبه که بازخواست بشوند اما اقای جهانگیری باید بداند که شترسواری دولا دولا نمیشه یعنی این موضوع باید اساسی بررسی بشه : پیمانکاران تکمیل مسکن های مهر در کرمانشاه چگونه انتخاب شده اند !؟ از طریق رابطه و دیمی یا مناقصه ، آیا این پیمانکاران صلاحیت شرکت در مناقصه را داشته اند !؟ چه کسی صلاحیت و سابقه آنها را تایید کرده !؟ و کار را به آنها سپرده !؟ با توجه به ملی بودن پروژه قطعا نقش وزارت مسکن و ی آخوندی در انتخاب این پیمانکاران مؤثر بوده /پیمانکاران چگونه و از کدام کارخانه مصالح ساختمانی خود را تهیه کرده اند !؟ مثلا آیا سیمان بکار رفته در این ساختمانها از کارخانه سیمان تهران ( ی جهانگیری ریاست هیئت مدیره آن را قبل و بعد از یکسال از آغاز دولت یازدهم برعهده داشتند و ... ) تهیه شده یا پیمانکاران خودشان مختار در انتخاب مصالح بودند!؟ تکمیل وافتتاح این منازل در سال ۹۴ و در دولت ی روحانی صورت گرفته چه کسانی قبل از افتتاح، پایان کار به اینها داده اند!؟ و..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
واقعا اگه به امید این بی امید ها بودیم که مردم رو به کشتن میدادیم.
دم مردم و سپاه و بسیج و ارتش گرم که یاری رسان بودند.
این دولت که بیشتر دنبال دموکراسی و لیبرالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
هرچه بیشتر علیه دولت منتخب مردم تبلیغ کنید و شکست خوردگانی چون قالی باف ورئیس را تبلیغ کنید اراده مردم برای حمایت از رئیس جمهور محبوب و همکارانش بیشتر و بیشتر میشود الکی خودتان را خسته نکنید ودروغ ودغل نبافید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
در جواب اون عزیزی که گفتند : ...ی روحانی و همکارانش محبوب و محبوب تر میشوند... / یکی از این همکاران ی روحانی ، ی آخوندی هستند خوب آیا اگر کسی محبوب هست و محبوب تر میشود میره و یه هفته پیداش نمیشه !!!؟ بعد از نقض عهد امریکا در برجام چند وقتی ی عراقچی هم پیداشون نبود ! غیبت و فرار از پاسخگویی به مردم معناش محبوبیته !؟ اگر محبوبیت اینه !؟ پس پیشنهاد میکنیم زیادی محبوب نشوند چون یه وقت خدای نکرده در مقام وزارت و... پیداشون نمیشه !! / در ضمن انتقاد از دولت بمعنای مخالفت با او نیست / مقام معظم رهبری که حکم تنفیذ را بدست رییس جمهور دادند هم از دولت تمجید و‌گاهی هم انتقاد میکنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار