سودهای بالای بانکی مهم‌ترین دلیل افزایش آمار بیکاری
غرضی:
وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت سازندگی گفت: از حدود ۱۰ سال گذشته تا کنون معیار‌های سنجش آمار اشتغال نیز با تغییر مسئولان تغییر کرده است تا جایی که اخیر یکی از مسئولان گفته بود که هر کسی هفته‌ای یک ساعت هم کار کند جزو افراد شاغل حساب می‌شود.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
اگر چه فرمایشات جناب غرضی قابل تامل است اما سود بانکی در ایران بسیار ناعادلانه است وپائین است / در فرمول جهانی سود بانکی ، نرخ تورم بعلاوه یک الی دو در نظر گرفته میشود وبا توجه به همین موضوع اعطاء تسهیلات با نرخ 4 درصد " هشت درصد زیر نرخ تورم " فقط افراد را تنبل ومفت خور بار آورده است گذشته از آن در دوره آقای احمدی نژاد با همین ایده بیشتر از ده میلیون فقره وام اعطا شد آیا ده درصد آنها به اشتغالزایی منجر گردید ؟؟؟ میتوان از تسهیلات برای ایجاد شغل استفاده کرد اما نه به سبک وسیاق فعلی اعطاء تسهیلات اینچنینی وبا روش فعلی بیشتر صرف خرید کالاهای خارجی عمدتا چینی خواهد گردید والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
بهتر بود این مطلب رو هم اضافه میکردند که در این چند ماهه که اعلام شد سودهای بانکی پایین بیاید ، قیمت اجاره مسکن بطور سرسام آوری چند برابر گشته . بعنوان مثال خانه 3 خوابه در شهرک اکباتان که با 150 میلیون رهن داده میشد به یکباره در فصل پاییز با قیمت 230 میلیون رهن داده میشود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار