چه کسانی #پرچم_ایران را آتش زدند؟/ جناب روحانی مردم گله‌مندند
گزارش/ واکنش توییترنشین‌ها به آتش زدن پرچم ایران در اغتشاشات
همه چیز از مشهد شروع شد. تعدادی از مالباختگان موسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی در مرکز خراسان رضوی و چندین شهر دیگر استان، چون نیشابور و ...
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با سلام
شرمنده تند و صریح می نویسم. دیدن پرچمی که منقوش به کلمه الله است دل هر دوستدار اسلام، انقلاب و ایرانی را به درد میاره. ولی یه واقعیتی هست! دقیقا اتفاقات الان درست مثل دور دوم خاتمی هست. مثل دور دوم احمدی نژاد. حالا هم که هنور یکسال از دور دوم روحانی نگذشته!! ولی ارتباط ساده و صریحی بین این اتفاقات هست. و اون هم زمانی که این دولت ها با نظام و انقلاب دشمنی خودشون را علنی می کنند. پس پشت پرده همین حوادث دولتها در وهله اول هستند و بعدش دشمن خارجی!! یه وقت های دشمن داخلی پیشرو تر از دشمن خارجی خواهد بود. البته ترکیب سیاسی الان کشور هم گویای این واقعیت هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با سلام
همینی که آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی که تا حالا رنگ صندوق رای رو ندیده از اغتشاشگر حمایت کنه. معلومه که کی پشت قضیه هست. البته نفوذی داخلی هم مأموریت خودش را داره. در تنگنا قرار دادن مردم در مسائل اقتصادی هدف اصلی نفوذی ها به دولت هست! لذا مردم بدونند که این قبیل اعتراضات ساخته فکر فاسد دولتی های ناکارآمد نامرد وطن فروش هست. هدف اصلی ضربه به نظام از طریق معظلات اقتصادی و معیشتی هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با سلام
چقدر حماقت و چقدر خریت!! تا کی خودفروشی و وطن فروشی!! تا کی نفهمی و جیره خوری!! تو که پرچم آتش زدی!! چقدر بهت دادند تا خودی نشون بدی؟ بدبخت !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با سلام
بله، قطعاً مشکلات اقتصادی مردم را اذیت می کنه، کسی منکر نیست، همه درگیرش هستند؛ البته به غیر از آدمهای بی عار و درد!! چون قشر کارگر خیلی شریف و محترم هست. شریف هست، چون که کارگر هست. مثل یه عده ای نیست که تا ظهر هر روز خواب تشریف دارند و بعد از ظهرش هم به دنبال عیاشی و خوش گذارنی و آخر شب هم به دنبال عربده کشی توی خیابون ها!! اینها کارگران زحمت کش نیستند. اینها وارثان همون شعبان بی مخ های پهلوی هستندکه به دنبال وحشی گری هستند!! نه کارگران زحمت کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
مگر به همین راحتی است که یک نفر بیاد پرچم ایران رو‌که نام خدا و لا اله الا الله و الله اکبر بر آن نقش بسته آتش بزند !!!؟ این قضیه بسیار شباهت به واقعیات تلخ روز عاشورای سال ۸۸ دارد روزی که پرچم‌ امام حسین (ع) را آتش زدند / واقعا این کار از یک داعشی تکفیری برمیاد چون پرچم داعش کافر منقش به نام خدا در سوریه و عراق پایین کشیده شده فکر کردند که میتوانند به پرچم ایران هم اهانت کنند / مسجد پیغمبر کجا و مسجد ضرار کجا هر دو مسجد بودند اما مسجد ضرار بر اساس نفاق و برای تفرقه میان مسلمانان ساخته شده بود و‌ به امر خدا و دستور پیغمبر تخریب شد اما مسجد پیغمبر بر اساس تقوا ساخته شده / پس پرچم داعشی که برای ضربه زدن به اسلام برافراشته شده مستوجب توهین و سقوط است و اصلا قابل مقایسه با پرچم مقدس ایران نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
وقتی میگویند بعضی انسانها ازحیوانات پست تر
میشوندنمونه داعش هاودوستان ایشان که پرچم
مقدس ایران را اتش زدنداینها نه شرف نه غیرت
نه چیز دیگرمیشود گفت بدبخت دنیاواخرت
هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
سلام چراتلگرام قطع شده کی وصل میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
چند نکته در این جریانات قابل تامل است :

اول اینکه تلاش برخی فتنه گران اصلاحاتی برای جلوه نمایی آشوب ها از طرف انقلابیون (جبهه های ولایتمدار) و پاک کردن فتنه 88 از اذهان و سر به سر کردن جریان فتنه 88 و 78 اصلاحاتی ها با آشوبگری های امروز و انتساب آن به جریان انقلابی جهت فراموشی فجایع گذشته از سمت ایشان (حائز اهمیت است که تلاش شد در انتخابات 96 این مهم انجام پذیرد که با شکست مواجه گشته و با بصیرت برخی کاندیدای اصلح این جریان در نطفه خفه گردد) شدیدا قابل تامل است .

دوم که جریانات و افکار پلید حاکم بر برخی دستگاه های قانون گذار و مجری نظام در تلاشند که با فشارهای معیشتی و فراهم آوردن تنگنای اقتصادی برای مردم آنان را از نظام (به قول حضرت آقا) دلسرد و ناامید کنند و ایضا آنها را علیه نظام جمهوری اسلامی بشورانند و همچنان که فَک مردم در این جریان اجتناب ناپذیر است با ادغام جریان اعتراضات معیشتی و آشوبگری ها بار دیگر سنگ بنای تزلزل جمهوری اسلامی را بنا نهند .

سوم آنکه به یقین این جریانات چه در قالب مطالبات سالم و چه در قالب آشوبگری ها عرضه شود جمهوری اسلامی را فعلا دست مایه سوء استفاده غربیان و دشمنان ما از این جریانات قرار داده و باز هم بهانه ای برای مداخله و اخلال در سیستم کشور فراهم کرده ایم و خود را برای آماج حمله هایشان آماده کرده ایم تا با هر بهانه ای همچون حقوق بشر ، حق آزادی و امثالهم بر ما فشار آورده و خسارات جدی برما وارد سازند . از آنجا که خواسته های مردم و همچنین راهپیمایی های خیابانی به حق می باشد نمی توان دستمایه شدن این جریان را بر گردن مردم خرد کرد ، عامل اصلی این موضوعات پیش آمده و پیش رو دستگاه های نام برده اند .

چهارم آنکه بار دیگر مردم و یقینا جوان
ارسال نظرات
آخرین اخبار