خبر مرگ لغو تحریم‌ها با برجام!
خبرگزاری دانشجو گزارش می‌دهد
طبق برجام کل امتیاز داده شده به ایران در حوزه‌ تحریم‌ها، از طرف آمریکا به معنای حفظ کامل ساختار تحریم‌های آمریکا و تنها ارائه یک تخفیف تحریمی به ایران بیان شده است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
دو سوال مطرح است ایا هیئت مذاکره کننده بندهای تویبی را نخوانده امضاء نموده و دوم ایا میتوان بر عدم اجراء قانونی توسط امریکا به دیوان لاهه شکایت نمود
و تنها راه نجات اتکا به اقتصاد داخلی برنامه ریزی شده میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
باید همانند کره شمالی به کار خود ادامه دهیم البته صلح آمیز
ناشناس
Japan
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
یادتون باشه اگر این چند سال صنعت و اقتصاد کشور نیرومند شده بود امروز دنبال آمریکا نبودیم که برامون گشایش ایجاد کنه
آمریکا اگه عرضه داشت اقتصاد کشور خودش رو سر و سامون می داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
همه مردمو مسخره کرده و به خیمه شب بازی ادامه میدهد.برا مردم اگه آب نداره برا شماها که حسابی نون داره. همه چیز رو به تحریمها گره زدید و هر روز یک کاری میکنید تا زودتر بساط اون برجام سر تا پا مسخره جمع بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
آقای نوبری گفت در دیپلماسی سنتی-قجری ما خود را یک کشور کوچک ضعیف می‌بینیم و یکسری قدرت‌های بزرگ در جهان هستند که ما باید قابل اعتمادشان را پیدا کنیم. کار دیپلماسی قجری - سنتی این است که کشورهای با معرفت پیدا و به آنها اعتماد می‌کنند. در این نوع از دیپلماسی فرض بر این است که باید متکی و آویزان شد. اما باید به یک کشور با مرام تکیه کرد. برجام هم نتیجه همین دیپلماسی سنتی- قجری است. اعتماد سازی بر همین مبناست که ما نقد می‌دهیم تا به ما اعتماد کنند و بتوانیم به آنها آویزان شویم. همان سنتی که در گذشته کشورهای کوچک برای حفظ حاکمیت خود به امپراتوری‌های بزرگ سله و هدیه می‌دادند. همان کاری که عباس میرزا برای حکومت قاجار در زمان جنگ با روسیه انجام داد. در قرارداد گلستان و ترکمنچای شهر دادند تا حکمت حفظ شود. آقای ظریف هم در کمیته شورای روابط خارجی آمریکا رفته و اظهار کرده است به ما کمک کنید تا بمانیم این مطلب سری نیست. یعنی در اصلی‌ترین مکان تصمیم گیری آمریکا به طور واضح گفتند که کمک‌مان کنید تا از بین نرویم. این نوع دیپلماسی در سیاست خارجی علمی و سیاسی دنیا قرن ۱۹ برچیده شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور شما بیش از ۴ سال وقت و انرژی کشور را علی‌رغم تذکر چند باره رهبر صرف قمار از اول باخته برجام کردید و هنوز هم دست‌بردار نیستید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار