عملکرد وزیر نفت ضعیف است/ اختلاس ۱۰۰ میلیاردی قابل قبول نیست
توانا راد:
مسئول سیاسی اتحادیه انجمن دانشجویان مستقل گفت: عملکرد ضعیف وزیر نفت از جمله عدم ابراز همدردی او با خانواده‌های داغ دیده نفت‌کش سانچی تا اختلاس و عدم استخدام دانشجویان بورسیه وزارت نفت وجود دارد.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
تازه اینهایی که گفتین فقط بخش کوچکی از وقایع جاری در نفت هست، فراموش نکنید مدیران بازنشسته ای که برخی از اینها حضورشون در نفت با هیچ بند و مصوبه ای توجیه پذیر نیست و البته هریک سهمیه شخص یا گروه خاصی هستند و تا اینها باقی اند در سیستم انتظار اشتغال و بکارگیری جوانان بیکار انتظاری بیحاصل است.
فاطمه تندگویان هم جزء مدیران دو تابعیتی با تابعیت کانادا هست که پس از گذشت سالها از بازنشستگیش از وزارت آموزش و پرورش و گذارندن ایام بازنشستگی در منزل، در سال 92 به عنوان مشاور امور زنان وزیر نفت منصوب شد و جالب اینکه با ابلاغ مجدد قانون منع بکارگیری بازنشستگان در آبان 96، طی حکمی از سوی وزیر، اشتغال بکار ایشان تمدید و بازنشستگیشان به تعویق افتاده است.
آخر مسلمانان مگر یک کارمند دولت چند بار بازنشسته میشود؟؟!!! و اینبار دقیقا چندمین بازنشستگی ایشون هست که به تعویق افتاده ؟؟؟!!!
ایشون که طبق گمانه زنی ها از نیروهای سهمیه ای جریان زهرا رهنورد و عهبدالکریم سروش و خاتمی است انگار قرار نیست تحت هر نوع شرایط و قانونی از جایش تکان بخورد و بازنشسته !!! شود.
واقعا باید با این مسائل ریشه ای برخورد بشه و وقتی قتونی تصویب و ابلاغ میشه بدون هیچگونه اغماضی به اجرا دربیاد.
راستی یادمان نرود مهمترین دستاورد ایشان در نفت افزایش حقوق خودش از 8 میلیون در سال 92 به 18 میلیون تومان در سال 95 بوده است.ایشون در نشست زنان در صندوق بازنشستگی نفت در تریبون رسمی (فیلمش در روابط عمومی نفت موجود است) اعلام کرد که برای تحمیل افزیش حقوق خود به وزیر و دست اندرکاران دیگر 6 ماه سرکار نیامده.
باید از ایشان پرسید که آیا اگر برادر شهیدشان هم سر کار بودند حاضر بودند در شرایط اینچنینی کشور که مردم نان شب خود را از دل سطلهای زباله شهر بیرون میکشند برای افزایش ناحق و غیرقانونی حقوق خود 6 ماه از آمدن به محل کار استنکاف کنند ؟؟؟؟!!!!!!!
ای کاش معیار نسبت با شهدا میزان قرابت اعمال اشخاص به ارزش های آنها می بود اینطور بسیاری بودند که خواهران اعتقادی و قلبی شهیدان باشند و ادامه دهنده راه آنها به جای عده ای که تنها خواهران شناسنامه ای شهدا هستند و حتی بویی از سلوک برادارن شهید خود نبرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار