خاطره‌ای از واتیکانیزه کردن قم توسط حجت الاسلام زادهوش در فتنه ۸۸
یادداشت دانشجویی/
این نگاه جناب زادهوش که حوزه و قم را با واتیکان سازی - بخوانید سکولارسازی- می‌خواهد از جمهوری اسلامی که زاییده قم است جدا کند، از سال‌ها قبل در مجموعه تحت مدیریت شان بصورت نرم اعمال شده بود.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
جناب آقای وحید شورابی ای کاش ای دی خودتان را در آن پیام رسان معرفی میکردید تا ما هم با شما آشنا بشیم. و دقیقا بدونیم شما کدام بچه حزب اللهی آن مسنجر غیر ایرانی هستید؟ احیانا شاید ما هم توفیق پیدا میکردیم خاطراتی از حضور شما در آن مسنجر منتشر کنیم.

آنچه در آن مسنجر بیان میشد : دفاع از نظام سیاسی اسلام و نظام ولایت فقیه بدون ورود به زنده باد مرده باد های بی ثمر روزمره بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
با آشنایی که با جنابتان در ایام دانشجویی در دانشگاه آزاد کرج دارم، می‌دانم که جهت‌گیری‌هایتان تند و بی‌منطق است هرچند نیت‌تان انشالله خیر است.
آقای زادهوش اشتباه کرد که آن پیشنهاد نابخردانه را مطرح کرد که البته بعد عذرخواهی کرد اما فضای افسارگسیخته مجازی هم در بولد کردن این اشتباه بسیار مؤثر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
آن تالار مهم ترین تالار در بیلوکس بوده است و اتفاقا ادمین های ان تالار نه تنها با ادمین های این تالار همکاری نمی کردند بلکه در برخی مواقع کارشکنی هم می کردند ناراحتی شما از این جهت بود که نتوانستید دیدگاه های افراطی خود را بر مدیران این اتاق تحمیل کنید و گرنه آن تالار به صورت زیرکانه از اسلام و شیعه دفاع جانانه انجام داد و جنگ روانی شما و گسیل برخی از افراد به قم هیچ فایده ای برای شما نداشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار