پشت نام اتحادیه اروپا هیچ اتحادی وجود ندارد/ وقتی پرچم آمریکا را آتش می‎زنیم مراد حاکمیت آمریکاست نه ملت آن
رحیم پور ازغدی در ششمین کنفرانس افق نو:
استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: وقتی ما پرچم آمریکا را آتش می‌زنیم مراد حاکمیت آمریکا نه ملت آمریکا. در خود آمریکا پرچم آمریکا آتش زده می‌شود.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
پرچم اتش زدن انهم درصحن مجلس هرگز قابل قبول نیست چون مارابی فرهنگ میدانند حمله به سفارت اشتباه هست این وظیفه مجلس است قانونی دراین امربگذراندتاجهان نظام رامقصرنداند وانراسلایق شخصی افراد بداند۰۰۰حتی پرچم پیرخرفت کودن پوشکی پیمان شکن نجس دروغگو رانباید اتش زد چون نمادملت هست باید عکسهای مسولین امریکا رااتش زد فحاشی کرد ومرگ رابرانها فریادزد انهم خارج ازصحن مجلس ۰۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
1- اگر پرچم ها نماد ملتها هستند چرا با تغییر حکومت ها پرچم ها عوض می شوند؟ آیا تغییر پرچم در ایران بعد از انقلاب یا تغییر پرچم آفریقای جنوبی پس از آپارتاید یا آلمان بعد از جنگ دوم و دهها مورد دیگر به معنای عوض شدن ملتها بود یا حکومتها؟ پس پرچم نماد حاکمیت است که ما هم با حاکمیت آمریکا دشمنی داریم.
2- ریشه قداست مقدسات چیست؟ چرا عده ای بر این باورند که چون عده ای از مردم دنیا به هر دلیل چیزی را مقدس می دانند باید به مقدس آنها احترام گذاشت؟ آیا این عده فراموش کردند که چطور حضرت موسی علیه السلام گوساله بنی اسراییل را سوزاند و به دریا ریخت یا ابراهیم بت شکن علیه السلام چگونه مقدس تریت مقدسات مردمی را تکه تکه کرد؟ دقت کنید که ما فحاشی رکیک و سب و حرفهای زشت به کار نمی بریم. حتی در مورد بتها اما از شکستن آنها ابایی نداریم.
3- حتی اگر باز هم عده ای بر این باورند که پرچم آمریکا نماد ملت و فرهنگ آنها است باید پرسید ملتی که از دل آن قلدری و فرد گرایی بیرون می آید و دیوانه های جانی و فاسد الاخلاق مانند ترومن و جانسون و بوش و کلینتون و ترامپ از آن بیرون می آیند قابل احترام هستند؟ خود را گول نزنیم. ترامپ هویت و تجلی بی نقاب فرهنگ فردگرا و قلدر آمریکایی کابویی است. فرهنگی که به خود اجازه داد با قتل عام سرخپوستان و نقض 400 معاهده ای که با آنان بسته بود کشور اهریمنی خود را برپا کند. چنین فرهنگی مستحق هزاران بار سوزاندن است.
در نهایت اینکه آنچه پیشرفت و اختراعات آمریکا نامیده اند تماما نتیجه نابود کردن بقیه دنیا و جذب مغزهای آنها مخصوصا بعد از جنگ دوم است. اگر کلاغی که پرهای طاووس به خود چسباند قابل احترام است آمریکا هم به همین صورت قابل احترام است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اتش زدن پرچم یک ملت رفتاری داعشی گونه و غیر قابل قبول است. از نمونه های دیگر حمله به سفارتخانه ها و مرگ فرستادن بر نیمی از کره زمین در طول انقلاب سبب شده تا اکنون رتبه یک کشور تروریستی بما بدهند ولی رژیم سعودی با ان همه جنایت کشور تروریستی قلمداد نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اقای ازغندی اولا با دستهای آلوده نمی توان جایی را تمیز کرد دوما این برداشت شما از اتش زدن پرچم یک کشور دبگر هست عقلا وسایر کشورها نظر دیگری دارند لطفا سر خود را از برف بیرون بیاورید
ارسال نظرات
آخرین اخبار