تعهد سه کشور اروپایی به ایجاد اطمینان نسبت به تحقق اهداف برجام
در بیانیه پایانی مذاکرات بروکسل مطرح شد
بیانیه مطبوعاتی نشست مشترک وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، وزرای خارجه E۳ و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بامداد امروز پس از پایان مذاکرات توسط فدریکا موگرینی قرائت شد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
این چیزی که بیرون دادند یعنی چه؟!!!
مگه قبلا غیر از اینها رو انجام می دادند؟ پس کجا رفت تضمین های قطعی که حضرت آقا فرمودند؟!
مثل اینکه قراره یک ذره آبرویی که برای غرب و غرب زدگان قائل هستند کلا از بین برود و حجت برای مردم تمام شود وگرنه دروغگویی همه اینها(غرب و غربزدگان) آشکارتر از روز است و کسی که کور باشد یا خود را به کوری زده باشد متوجه نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
اين نوع بيانيه ها بدون تضمين عملي کاغذ پاره اي بيش نيست / رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگيان فرمودند: بار‌ها گفته بوديم «به امريکا اعتماد نکنيد»، اين هم نتيجه‌اش/ رهبر انقلاب اسلامي در فراز بسيار مهم ديگري از سخنانشان به برخي حرف‌ها درباره ادامه دادن برجام با سه کشور اروپايي اشاره کردند و افزودند: من به اين سه کشور هم اعتماد ندارم و مي‌گويم به اين‌ها هم اعتماد نکنيد. اگر مي‌خواهيد قراردادي ببنديد، تضمين واقعي و عملي بگيريد والا فردا اين‌ها هم همان کار امروز آمريکا را به شيوه ديگري خواهند کرد.
ايشان خاطرنشان کردند: اين‌ها گاهي در حال لبخند، خنجر را در سينه طرف مقابل فرو مي‌برند و با تعريف و تمجيد ظاهري و اين که ما مي‌دانيم شما قرارداد را به هم نمي‌زنيد، اهداف خود را دنبال مي‌کنند.
رهبر انقلاب اسلامي درباره کار با اروپايي‌ها افزودند: اين مسئله بسيار حساس است، اگر توانستيد تضمين قطعي و قابل اعتماد بگيريد که البته بسيار بعيد است، اشکالي ندارد و حرکت را ادامه دهيد، و گرنه نمي‌شود به اين شکل حرکت را ادامه داد.
منبع بيانات رهبري: http://snn.ir/fa/news/683949
ارسال نظرات
آخرین اخبار