‌می‌توانم نمایندگانی که دلشان برای آمریکا لک زده را معرفی کنم/ ۴۰ ابهام در مورد FATF وجود دارد/ «نفوذ» در سه قوه اتفاق افتاده
حاجی‌دلیگانی:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: امروز مسئله نفوذ در مجلس، دولت و قوه قضاییه اتفاق افتاده است و اگر لازم باشد بنده الان دست چند نفر از آقایان نماینده را که دل شان برای امریکا لک زده در دست شما می گذارم.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
مدتها پیش در دیدار با فرماندهان بسیج در تیر ماه 94رهبری در مورد نفوذ هشدار داده بودند اما خیلی ها عامدا یا سهوا به اون اهمیت ندادند
رهبر انقلاب «نفوذ موردی» و «نفوذ شبکه ای و جریانی» را دو روش عمده طراحان و برنامه ریزان این پدیده برشمردند.

ایشان در تبیین نفوذ موردی که نمونه های زیادی در گذشته و حال دارد، خاطرنشان کردند: در این شیوه که در دستگاههای سیاسی، حکومتی و حتی دینی سابقه ای طولانی دارد، عناصر نفوذی با زدن ماسکِ رفتاری یا گفتاری و در چهره دوست، در خانه افراد مورد نظر یا دستگاه و تشکیلات فرد مسئول ورود می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای «جمع آوری اطلاعات» و «جاسوسی» را از جمله اهداف نفوذ موردی خواندند اما تأکید کردند: هدف مهمتری که در نفوذ موردی تعقیب می شود «تصمیم سازی» است.

ایشان افزودند: در روش تصمیم سازی، فرد نفوذی تلاش می کند نگاه مسئول یا شخص مؤثر در حرکتهای جامعه و کشور را در قبال مسائل مختلف تغییر دهد تا او همان تصمیمی را بگیرد و حرکتی را انجام دهد که آنها می خواهند.

رهبر انقلاب «نفوذ جریانی و شبکه ای» را خطرناک تر از روشهای دیگر خواندند و افزودند: در این روش، دشمن عمدتاً با دو وسیله ی «پول و جاذبه های جنسی»، در درون ملّت و در داخل کشور شبکه سازی می کند تا آرمانها، باورها، و در نتیجه سبک زندگی را تغییر دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: در نفوذ بسیار خطرناک جریانی، مجموعه ای از افراد با هدفی دروغین، با روشهای متفاوت با هم مرتبط می شوند تا نگاه آنها به مسائل مختلف به تدریج تغییر کند و شبیه نگاه دشمن شود....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
در جمهوری اسلامی ایران افرادی که دلشان برای آمریکا لک زده است به هیچ عنوان جائی درکشور ندارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار