سعودی‌ها از گزافه‌گویی دست بر نمی دارند/ ادعاهای جدید سفیر ریاض در واشنگتن علیه ایران
سفیر عربستان سعودی در آمریکا با نادیده گرفتن جنایات تروریستی کشور خود در منطقه به ویژه یمن، مدعی «فعالیت‌های تروریستی» جمهوری اسلامی ایران شد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
با سلام سیاستمدارای جنایتکار عربستان که دستشان به خون هزاران جوان ایرانی ، سوری ، لبنانی ، عراقی ، یمنی و ... آلوده است بازهم در مورد ایران لفاظی می کند باید دهان این وابستگان و جنایتکاران را با سرب مذاب پر کرد و همه آنها را بهمراه اربابانشان در جلوی دیدگان میلیاردها انسان آزادیخواه به دار مجازات سپرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
با سلام ببینید چه کسی به کی میگه حامی تروریست خودش مثل اینکه دخالت خودش و همپیمانان جنایتکارشو در جنگ عراق علیه ایران و شهادت هزاران جوان و بعد از اون در شهادت دانشمندان هسته ای ایران و حاجیان در طی حج های سالیان متمادی و سوریه و عراق ..... فراموش کرده ما ملت ایران فراموشکار نیستیم منتظر اذن رهبر مون امام خامنه ای هستیم تا خاک کاخ پادشاهی لرزان آل سقوط و همراهانشو با خاک یکسان کنیم تا نام و نشونی از اونها باقی نمونه . انشاء الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
خون ناحق فکرشان را باطل کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
هرچه بزمچه بی تجربه بچه سال در سرکار امدند وباتکیه به امریکا زرزیادی میزنند
ناشناس
Netherlands
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
بااین که بیش از آمریکا واسراییل با حرف وعمل برعلیه ایران مخاصمه میکنند ما قص داریم نزدیک به صد هزار حاجی به عربستان اعزام کنیم. آیا این عاقلانه است.اگر میخواهیم شدکت داشته باشیم درحج خب صد تا هزار نفر کافیه .چرا صد هزار نفر رو بدیم دم تیغ اون مثلث شوم.آیا خدای نا کرده منافع در کار است؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار