ایران و قدرت‎های جهانی توافق کردند مذاکرات ادامه یابد
موگرینی:
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا بعد از پایان نشست مشترک کمیسیون برجام به خبرنگاران گفت که طرفین توافق کردند مذاکرات ادامه یابد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Germany
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
این ظریف هم دست از پاچه خواری غرب برنمی داره . چه مذاکره ای ؟؟دوباره انچه غرب می خواهد خواسته ترامپ هست و پا فشاری غربی در خواسته ترامپ .ملت ایران هم این خواسته را نامشروع می داند و هم چنین نا مشورع هست. حالا ظریف دنبال چی هستش با این مذاکرات ؟! دنبال خسته کردن ملت ایران که به زانو در بیاین ؟ این اقا وطن فروشی کرد و انچه عزت ایرانی بود به حراج داد حالا دنبال چی هستش؟ . بی عرضه های وطن فروش نه از روی جهل بلکه دانسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
این آقایون تا مملکتو به باد ندن دست بردار نیستن گرچه تا الان هم به نوعی دادن. مثل روز روشنه تعمدا دارن مذاکرات رو کش میدن که اثرات تحریمها خودشو نشون بده بتونن بیشتر امتیازگیری کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
بله اینها چند سال است با مذاکرات ایران را متوقف کردند.
تا کی مذاکرات؟ برای اروپا و آمریکا چه بهتر از این. کل امتیازات را که نقد از ایران گرفته اند. هر چه توانستند با فروش جنسهای بنجل و ماشینهای بنجل و غیر اساسی برای پیشرفت اقتصاد ایران درو کردند و جاهائی که باید با ایران تبادل داشته باشند برای پیشرفت فناوری ایران و صنعت ایران هوشمندانه گره زده اند و حالا دوباره ادامه مذاکرات!تا کی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی یی ی ی ی؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار