اسلام‌ستیزان غرب‌گرا در دانشگاه شریف قدرت پیدا کرده‌اند/ برای چندمین بار رئیس دانشگاه را به مناظره دعوت می‌کنم
واکنش دکتر گلشنی به سخنان مسئولین دانشگاه شریف:
رئیس گروه فلسفه‌علم دانشگاه شریف می‌گوید: در زمان جناب دکتر فتوحی، اسلام‌ستیزان غرب گرا در دانشگاه صنعتی شریف قدرت پیدا کرده اند و دانشجویان مؤمن را تحت فشار قرار داده اند و ملجائی هم برای فریاد رسی آنها نبوده است.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
از دهۀ 60 که اینجانب دانشجوی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف بودم بخاطر دارم که اعضای هیئت علمی دانشکدۀ فیزیک دانشگاه صنعتی شریف تلاش می کردند که استاد دکتر گلشنی را حذف نموده و یا به انزوا بکشانند. دلیلش واضح است، استاد گلشنی در فیزیک نظری، فلسفه و مذهب تبحر دارند و تنها متفکر شناخته شده در تلفیق وتطبیق این سه حوزه در سطح کشور هستند و رقیبی در این زمینه ندارند. تطبیق این سه حوزه، دقیقاً دغدغۀ فکری بسیاری از دانشجویان بوده و شایدیکی از انگیزه های اصلی آنان در انتخاب رشتۀ فیزیک باشد و به همین دلیل است که کلاس ها و سخنرانی های دکتر گلشنی اکثراً با ازدحام جمعیت روبرو بوده و هست.متاسفانه سایر اعضای هیئت علمی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف دارای چنین توانایی هایی نیستند و در این سالها نتوانستند به چنین توانایی هایی برسند و به همین دلیل دغدغه های فکری و سوالاتی از این نوع را همواه در نطفه خفه کرده اند و می کنند زیرا پاسخی برای سوالات ندارند. الان هم به فکر افتاده اند که بطور کلی سرمنشاء تفکراتی از این نوع را حذف کنند زیرا می دانند که استاد گلشنی جایگزینی ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
مشکل آقای گلشنی زبان سرخ است
باید تملق بگوید
باید به به و چه چه کند
بلد نیستی استاد
بلد نیستی
حیف اساتیدتان چاپلوسی به شما یاد نداده اند
حیف اساتید شما انسان بوده اند
اگر در تلمذ چند انسان نما می رفتی امروز خودت رییس دانشگاه بودی
ناشناس
Germany
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
اگر فردی هم پیدا بشود که لیاقت علمی و شایستگی تدریس در داشگاه را هم داشته باشد، با دریافت چنین خبر هایی از متن جو عمومی داخل دانشگاه های ایران، به این فکر هم می افتد که به ایران برگردد و به مردم کشور خودش خدمت کند؟ اصلا اجازه خدمت به او می دهند؟ وقتی تدریس و تحصیل علم در دانشگاه ایران به میدان نبردی برای گروکشی های حزبی و فرصت های سیاسی - مرامی تبدیل شده است، اصلا فرصت خدمتی هم می تواند وجود داشته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
خیانت بعضی از اساتید خیلی بالاتر از این حرفها است یکی از اساتید برق شریف که اتفاقا از دوستان خانوادگی ما هستند خودشان در جمع دوستانه گفتند که ما با انگلیس قرارداد بستیم که به ازای فرستادن یک تعداد مشخص از دانشجوها به خارج از کشور فلان مبلغ را بگیریم!!! حالا بماند که بعد از فرستادن دانشجوها انگلیس نصف مبلغ قرارداد را نداد...
وضع اینجوریه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
United States of America
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
بنده حقیر یکی از شاگردان سابق دکتر گلشنی هستم. نزدیک به بیست سال ایشان رو از نزدیک می شناسم. بسیار مایل هستم در باب ایشان و خاطرات خودم از ایشان مطالبی رو برای ثبت در تاریخ عرض کنم. سالها پیش مطلبی در باب ایشان نوشتم به عنوان "دکتر مهدی گلشنی، مرد دقیقه نود زندگی من" که در کتاب بزرگداشت ایشان در فرهنگستان علوم به چاپ رسید. این خبر چنان باعث عصبانیت و ناراحتی من شده است، که احساس می کنم زمان چبران دین فرارسیده است. اگر مایل به این گفتگو هستید لطفا با من تماس بگیرید. باید جلوی این خسارت تاریخ به علم سرزمین ما هرچه سریعتر گرفته شود.
با تقدیم احترام
بهرام شاکرین
ارسال نظرات
آخرین اخبار