ماجرای مهندس پلیمری که سالانه ۱۲ هزار نفر را صاحب شغل می‌کند/ از امیرکبیر تا ایران‌تلنت
داستان موفقیت یک بانو؛
بانویی پرشور و موفق چگونه توانسته با بنیان نهادن فرهنگی جدید سالانه ۱۲ هزار نفر را صاحب شغل کند؟ از مهندسی پلیمر تا ایران‌تلنت.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Germany
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ایشان یک کارگاه کارآموزی برای فنون پیشرفته در کنار بنگاه اقتصادی فعلی خود تاسیس کنند. اساتید این آموزشگاه می توانند بصورت کارمزد ساعتی از میان داشجویان دانشگاه ها باشند. در آموزشگاه، فن آوری هایی در بخش «آی-ت»، مخابرات، ماشین سازی، بهداشت و درمان و ... ، به کارجویانی که نه تحصیلاتی جالبی دارند و اگر هم مدارکی دارند، مهارت های لازم بازارکار را ندارند، ارائه می شود.
نکته اساسی در محتوی این دروه های کارآموزی آن است که این دروه ها تنها بر اساس درخواست های مکرر و حقیقی و مشخص تعداد زیادی از کارفرمایان، ترکیب بندی می شوند. یعنی این دوره های آموزشی مشخصا در محدوده زمانی بخصوصی برای تامین نیروی ماهر کارفرمایان بخصوصی انجام میشوند.
اگر ایشان بتواند چنین کاری را به انجام برساند، هم کارجویان، مهارتی که مورد نیاز کارفرما است را بدست اورده و شاغل شده اند، هم کارفرما از سرگردانی و جستجوی بی انتها برای نیروی لازم، نجات پیدا کرده است و هم دانشجویان در خلال تحصیلشان کمک هزینه ای برای خود فراهم کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار