خریداران بلاتکلیف پارس تندر+ سند/ پاسخ سایپا به گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو
مولتی مدیای اعلام شده در فاکتور خریداران پارس خودرو تحویل داده نشد.
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
تنها ره رهایی از دست ایران خودرو اعدام انقلابی ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
به نظر من باید این پرو بودن خودروسازی ها رو یه جایی تموم کرد
شاید اقدام انقلابی لازم باشه
که این طوری با پرویی تمام جواب ندن
و حداقل اشتباهاتشون رو قبول کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
دزد که شاخ و بال نداره ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
واقعا اگر کسی دستش به جایی نرسه باید انقدر راحت دزدی کرد؟
خاک بر سر یه همچین مسئولینی که تولید داخلی ما دست اوناست
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
متاسفانه این جور جاخالی دادن ها در کشور ما به دلیل عدم پیگیری سریع و صریح به یک رویه تبدیل شده و اولین اقدام انکار قضیه هست.
به نظرم یک اره ساده برای این قضیه وجود داره و اون این که در شبکه های اجتماعی یک فرآخوان گذاشته بشه تا افرادی که این ماجرا براشون پیش اومده جمع بشن. این طوری میشه یک کار حقوقی خوب در جهت شفاف سازی و مبارزه با فساد انجام بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
سلام
سایپا جان بهتر بود توجیه بهتری برای کارت پیدا میکردی،‌ حتی اگر آگهی برای بهمن ۹۵ باشه، باید آپشن‌هایی که توی آگهی هست رو پشتیبانی کنی. چطور این پول‌ها از گلوتون پایین میره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
با عرض سلام
ظاهرا حرف مسئولین سایپا با هم تناقض دارد چرا که به مشتری گفتند برای ثبت نام کنندگان اول فروردین بوده است اما به خبرگزاری دانشجو گفتند مربوط به بهمن ماه بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
برای یکی از دوستان خودم هم این اتفاق افتاده و قرار بود تیر ماه امسال تحویل بدن که هنوز ندادند و بحث در مورد سیستم مولتی مدیا هم داره که زمان ثبت نام گفتن ولی الان زیر بار نمیرن، واقعا شرم آوره که علی رغم عذر خواهی نکردن، دروغ شاخداری هم میگن که این واسه سال 95 است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
سایپا همیشه با دروغ هایی که میگه هرکاری دلش میخواد توی کشور می کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
تنها راه حل شون این هست که بگن برای بهمن ۹۵ هست.
اخه دروغ از این شاخ دار تر
کسی بهمن ۹۵ ثبت نام کرده که تیر ۹۷ تحویل بگیره
سایپا مردم رو چی فرض کردی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
سلام
بنده در 28 فرودین 97 برای یکدستگاه پارس تندر 90 تحویل در تیرماه 97 از گروه خودرو سازی سایپا (پارس خودرو ) ثبت نام کردم ، 16 تیرماه 97 تکمیل وجه با تحویل 30 روزه نموده ام ، و لیکن 72 روزه گذشته ومتاسفانه کسی از جمله امور فروش و مشتریان سایپا ، امور فروش و مشتریان پارس خودرو و نمایندگی سایپا پاسخگو نیست و در مراجعه کمبود قطعه بهانه نموده و لیکن در بازار آزاد مشاهده شرکت واسط خودرو ساز مارس تندر بصورت کارتکسی به هر تعداد با دو برابر قیمت کارخانه در دسترس میباشد ، اگر کمبود قطعه است چرا برای بازار کارتکسی شرکت های واسط خودرو ساز نیست ؟!!!
ثاتیا" در بخش تولید و تجارت و بازرگانی خودرو بصورت یک پکیچ کامل است مثلا" یکدستگاه خودرو 100 یا 200 قطعه را شامل میشود مگر در اصول و مبانی مدیریت منابع و تولیدی و تجارت 98 یا 198 قطعه وارد و دو قطعه وارد نکنید و سرمایه و منابع خود راکد و بلوکه کنی
به خاطر دو قطعه این با هیچ اصول و مبانی مدیریت و تجارت و بازرگانی سازگار نیست ؟!!
این یک ترفند است که خودرو ساز در جهت ایجاد حاشیه در بازار آزاد جهت کسب منافع نا مشروع و افزایش قیمت خودرو را دنبال میکند .
این گونه بیان کسری قطعه برای انحراف افکار عمومی و توهین به شعور آدمها ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
سردبیر محترم
بنده چند ساعت پیش بعنوان یکی از مشتریان گروه سایپا ، مطلبی فرستادم در ارتباط با نحوه عملکرد گروه سایپا در عدم ایفای تعهد در تحویل پارس تندر 90
به تکمیل کنندگان وجه خودرو علیرغم گذشت بیش از 72 روز از تکمیل وجه ( 16 تیر 97 ) ولی متاسفانه رسانه شما گزینشی مطلب را انتخاب مینماید و آن را نشر نداده است ،در صورتیکه هیج توهینی به خودرو ساز در متن ارسالی نبوده و واقعیت اقتصادی و نحوه عملکرد خودرو ساز و درجهت روشنگری واقعیت بیان کردم، که این اقدام هم از وظایف آن رسانه محترم در خصوص انعکاس مشکلات به حق مردم میباشد که اینگونه مطلب به افکار عمومی و مسئولین رسیده و ضمن ورود ارباب رسانه به موضوع ونحوه عملکرد سایپا نتیجتا" موجبات اصلاح امور و پاسخگویی مناسب را از سوی مسئولین سایپا فراهم کند
بعبارتی دیگر انعکاس این واقعیت ها نفع عمومی جامعه را بدنبال خواهد داشت. با توجه به رسالت این سایت نباید تردید کرد و آنرا انعکاس نداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
من فروردین خودرو پارس تندر ثبت نام نموده و برج چهار تکمیل وجه کردم هنوز خودرو تحویل نگرفتم
ارسال نظرات
آخرین اخبار