یک سال و نیم اخیر تلاش داشتند آمریکا را وادار به تهاجم نظامی کنند اما ارتش کشورشان نگذاشت
سرلشکر باقری:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اطلاع داریم که در یک سال و نیم اخیر تلاش داشتند آمریکا را وادار به تهاجم نظامی کنند اما فرماندهان ارتش کشورشان جلوی آن را گرفته اند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Australia
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
صهیونیستها آمریکا را تحریک و ترغیب میکنند تا علیه ایران اقدامات نظامی انجام دهد این رژیم جعلی خودش از رویارویی با ایران وحشت داره بنابراین همیشه خودش را پشت آمریکا پنهان میکند اما شیطنت او همیشه ادامه دارد.
ناشناس
Germany
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
خدا شما ها را حفظ بکنه که سد محکم در مقابل دشمن هستین اکر به دولت روحانی چشم داشتیم تا حالا همه توان را به کدخدا بخشیده بودن و خودشان منتظر دستور کد خدا . خدا لعنت بکنه واداده ها به غرب را که مسند ها را غبضه کرده اند و برای ملت بغیر از ذلت و بدبخطی هیچ دست اوردی نداشتن .و دولت را کردن شرکت سهامی و شرکا و هر غلطی که دلشان خواست با مجلسی های خاین به این ملت غیور کردن و با تخلفات انتخاباتی خود را به ملت تحمیل کردن ولی نظام خیلی با اقایون استاندار و مامشات کرد . این دولت نمک نشناس و واداده به غرب و تربیت شده دست کدخدا هستن همچون ظریف زنگنه و اخوندیو صالحی . صالحی که دستبوی اقای درویش صهونیست بی سواد را هم انجام داده بوسه به دست درویش بی سواد صهونیست یعنی بوسه به دست اسارییل
ارسال نظرات
آخرین اخبار