کد خبر: ۷۰۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
نشریه «ساندی تایمز» و کانال ۴ تلویزیون انگلیس در گزارشی درباره رسوایی جنسی صلح‌بانان در آفریقا، از سازمان ملل به دلیل عدم پایبندی به وعده کمک به قربانیان تجاوز انتقاد کرده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار