کشف حجاب اجباری توسط آموزش و پرورش کرمان/ حراست: تکذیب می‌کنیم؛ ابراز تاسف می‎کنیم!/ دادستانی: از آموزش و پرورش توضیح خواستیم
مسئولین برگزاری امتحانات ورودی مدارس تیزهوشان، با بهانه اینکه چادر شرکت کنندگان در این امتحانات مانع از بازرسی بدنی مسئولین حراست آموزش پرورش است، به صورت اجباری چادر یکی از شرکت کنندگان در این امتحانات را از سر وی کشیده‌اند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
باید چند بار بگویم که اوضاع آموزش و پرورش جالب نیست برید ببینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
به نام خدا
آفرین بر این دختر و این پدر که پیگیر دادخواهی خود هستند و درود بر خبرگزاری دانشجو که ندای مظلومیت این بندگان خدارا منتشر کرده است.
مردم و مسؤولان غیرتمند کرمان نباید بی تفاوت باشند و باید اشخاص خاطی را سرکوب و مجازات کنند.

مطلب دیگر اینکه وضع آموزش و پرورش ما از نظر تربیتی خراب است که به جای تقویت اعتماد و اخلاص در دانش آموزان، بی اعتمادی و تقلب را تقویت می کنند.
معلم و مدرسه ای که نتواند اعتماد و خود کنترلی را در دانش آموزانش بپروراند به درد لای جرز می خورند.
ناشناس
Germany
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
باسلام
بنده خانمی هستم که در آزمون استخدامی که در تاریخ 15 تیر 97 برگزار شد شرکت کردم و شاهد این قضیه که یکی از مراقب های جلسه از شرکت کنندگانی که چادری بودند درخواست کرد که برای امتحان دادن حتما باید چادر خود را بیرون بیاورند و چندبار نیز درخواستش را تکرار کرد ولی کسی به درخواستش توجهی نکرد. این در حالی بود که برخی از مراقبان مرد نیز در جلسه حضور داشتند.با خواندن خبر بالا خیلی ناراحت شدم و نگران از اینکه نکند چنین روندی ادامه پیدا کند.همچنین درخواست پیگیری این قضیه را از شما دارم.ضمنا حوزه امتحانی من استان فارس-شهرستان لارستان بوده است.
باتشکر
ارسال نظرات
آخرین اخبار