مذاکره با آمریکا ارزش وقت گذاشتن ندارد/ به غیر از دو سه کشور همگی پشت ما هستند
ظریف در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار:
وزیر امور خارجه گفت: در ۴۰ سال گذشته همه کشور‌های دنیا در برابر ما بودند، اما الان به غیر از دو سه کشور به اضافه رژیم صهیونیستی همگی پشت ما هستند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
کی گفته همه دنیا در برابر ما بودند و الان نیستند وضیعت از این لحاظ اگر بدتر نشده باشه بهتر نشده یادتون رفته در دولت احمدی‌نژاد 120 کشور امدن ایران الان اون کشورها کجان یادتون رفته تراکتور صادرات ما بود به افریقا یا نفوذ داشتیم در قاره امریکا الان این صادرات و نفوذها کجا رفته؟ دیپلماسی شما منفعلانه است فقط بلدید شعار بدید که ما خوبیم هسته ای رو نابود کردید اقتصاد داغون کردید جوانها رو بدبخت کردید نمیشه ازدواج کرد یا خونه حتی اجاره کرد چه برسه به خریدن الان موندید تو برجام با اروپا هرچی گفتیم امریکا غیرقابل اعتماد هست متوجه نشدید الان میگیم اروپا قابل اعتماد نیست بازهم بعید میدونم متوجه بشید سال82 یادتون رفته ؟ یا میخواید باز سوراخ اروپا ضربه بزنید به مملکت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
همان دو سه کشور، در اتحادیه اروپا و در سازمان ملل و... نفوذ دارند درسته که رو به افول هستند اما در حال حاضر زهر خودشون رو میریزند فقط کاری ما ایرانی ها باید بکنیم ساخت پادزهر برای مقابله با اونهاست و پادزهرش فقط اقتصاد مقاومتی است 40 سال است که با انواع مختلف این زهر ها(تحریم ها وتهدیدات) آشنایی داریم و متناسب با هریک از اونها پادزهر هایی ساختیم اما اقتصاد مقاومتی مادر همه پادزهرهاست که اگر محقق بشه و بسازیمش آسیب پذیر نخواهیم بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار