شرکت‌های اروپایی تابعِ تحریم‌های آمریکا علیه ایران، تحریم می‌شوند
اتحادیه اروپا:
اتحادیه اروپا به شرکت‌های اروپایی که از تجارت با ایران خودداری کنند هشدار داد با تحریم‌های این اتحادیه روبرو خواهند شد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
فیلمشونه
اروپا اون حجم از تبادلات با آمریکا رو به خطر بندازه برای ایران که حجم قابل توجهی هم در مقابل آمریکا نیست -
ناشناس
Germany
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
سرکار علیه خانم توچی، با اشتیاق فراوان منتظر هستیم تحریم های اروپایی را ببینیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اگر به روانشناسی چهره اعتقاد داشته باشید ترس و نگرانی خاصی در چهره مقامات روسی،امریکایی و اروپایی مخصوصا" اقای سرگئی لاوروف و خانم ها موگرینی و مرکل به خوبی نمایان است. که نشان از داشتن یک نقطه ضعف و ترس و وحشت از لو رفتن یک موضوع مهم می باشد.
معنی نوشته فوق این است که اگر ایران از لحاط اقتصادی چنان تحت فشار قرار گیرد که کشور ایران دچار مشکل شود مقامات ایرانی یک موضوع را لو خواهند داد که لو دادن این موضوع می تواند به فروپاشی امریکا ، روسیه ، و اتحادیه اروپا منجر شود.

معنای خروج از برجام ایران چیزی جز افشای غیر واقعی بودن سلاح دروغین و خیالی اتمی نیست.

تمام کشورهایی که با دروغ سلاح خیالی بمب اتمی درگیرند و در واقع با کمک این دروغ در بین ملتها رعب و وحشت ایجاد می کنند و بر انها حکومت می کنند از خروج ایران از برجام (یا به معنای واقعی لو دادن دروغین بودن سلاح اتمی توسط ایران)
وحشت دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
خوب دقت کنید ؛ آیا منظور از کلمه ((افرادی)) در پاراگراف 8 ایران است !؟این یعنی اگر بواسطه تحریم امریکا بر ایران ، شرکت های اروپای حاضر در ایران خسارت ببینند این شرکت ها یا از امریکا شکایت کرده و غرامت میگیرند یا از ایران که بخاطر او روبروی تحریم ها ی امریکا ایستادند غرامت میگیرند /امریکا که خودش تحریم کرده که غرامت بده نیست پس ایران هست که باید غرامت جریمه های امریکا علیه شرکت های اروپایی را بدهد / آیا دولت ی روحانی اینرو قبول کرده !؟ که حالا اروپا این قانون رو تصویب کرده !؟/ اگه چنین چیزی باشه یعنی باید به شرکت اروپایی باج بدهیم که مقابل امریکا بایستد و در ایران بماند / اینه بسته پیشنهادی اروپا !؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار