صالحی: انگلیس در کارگروه بازسازی آب سنگین اراک، جایگزین آمریکا شد
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: انگلیس جایگزین آمریکا در کارگروه بهسازی آب سنگین اراک شد که ایران، آمریکا و چین در آن حضور داشتند.
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
سگ زرد برادر شغاله ، حالا که انگلیس که مادر آمریکاست دکتر جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
داداش خودت بتن ریختی
حالا باز روز از نو، روزی از نو
چند چندی با خودت

انگلیس جایگزین امریکا ؟
خودت خندت نگرفت ؟

خدا شفا بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
روباه مکار انگلیس جایگزین گرگ درنده و بدعهدی چون امریکا شده / مثلا اروپایی ها خواسته اند با این کار خود، عدم ایستادگی در برابر تحریم های امریکا را جبران کنند!! :))/ انگار دولت ی روحانی و ی صالحی کارشکنی انگلیسی ها را در وارد کردن 900 تن کیک زرد از روسیه را فراموش کرده اند / جایگزینی انگلیس بجای امریکا آنهم زمانی که قرار است اورانیوم غنی شده 20 درصد را از روسیه وارد کنیم مشکوک و خطرناک است / کلاه گشاد برجام بیفرجام کم بوده کلاه گشادتری میخواهند بر سر دولت ی روحانی بگذارند به فکر آخر کار نیستند ی ظریف ککش هم نمیگزد با گفتن اشتباه کردم سرو ته قضییه را طوری جمع میکند انگار نه انگار که چه ضررهایی از بدعهدی امریکا و اروپا به کشور وارد شده ......!!!/ از دولتی که سفارت انگلیس را در تهران بازگشایی کرد ،بیش از این نمیتوان انتظار داشت. / ی صالحی ، اگر طراحی اراک از دانشمندان خودمان بوده و همکاری روسیه و چین را هم داریم چه نیازی بود تا در بازطراحی آن همراهی انگلیس را بپذیرید!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
از پاسخ های قاطع دولت روحانی به بدعهدی های امریکا و اروپا ، شگفت زده شده ایم !!! اروپایی که در مقابل تحریم های امریکا نایستاد را در بازطراحی راکتور اراک جایگزین کرده اند !!! اگر ترامپ دیوانه به ما بخندد حق دارد اگر بقول ی روحانی امریکا با تحریم خنجر در پهلوی ایران فرو کرده ؛ انگلیس کسی است که از پشت خنجر میزند پس انگلیس خطرناک تر از امریکاست / اما چه فایده نرود میخ اهنین در سنگ / انوقت اقای روحانی انتظار دارد که احزاب منتقد 2 سال به مرخصی بروند و دولت ایشان هر دست گلی خواست به آب بدهد و بقیه سکوت کنند آخه یکی نیست به آقای روحانی بگه چرا غربی ها رو به مرخصی نمیفرستی!؟ و کارها رو به دانشمندان و توان داخلی نمیسپاری!؟ آقا 3 سال غربی ها رو بفرست مرخصی نمیشه !؟ همش باید به دم اروپایی ها و غربی ها بچسبیم !؟/ از اون گذشته موقعی احزاب منتقد دولت میتوانند با خیال راحت به قول شما مرخصی بروند که کسانی سرکار باشند که که بارها اشتباه نکرده باشندو اشتباه نکنند (ی ظریف و..) احزاب منتقد به مرخصی نرفته این عملکرد و وضعیت شماست وای بحال اینکه مرخصی بروند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
من موندم وقتی این میگه هسته ایمون با قبل فرقی نکرده... پس آمریکایی ها و اروپایی ها برای هیچی اومدن کل کل کردن و امتیاز گرفتن؟!؟! یعنی هیچیمون و محدود کردن!؟

چقدر ادم میتونه پررو باشه ودیگران و احمق فرض کنه!

همین بود که تو دولت قبلم راه افتاد مذاکره کنیم مذاکره کنیم... خائن! همه رو زدن ترور کردن ...تو هسته ای ها.. حتی رئیس قبلی سازمان آقای عباسی و هیچکس به این دست نزد!
ناشناس
Germany
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
هبر معظم انقلاب اسلامی:
«در قضیه‌ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه‌‌ی ما با آن‌ها صحبت کند، ضرر کردیم.»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
یعنی واقعا خدا قوت!!
نفهمیده سگ زرد برادر شغاله!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
به به ، گل بود به سبزه نیز آراسته شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
خریت که شاخ و دم نمی خواد! انگلیس جای آمریکا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
مصدق از دام انگلیس به دام آمریکا مبتلا شد!
چرا عبرت نمی گیرید.
بقول حضرت علی (ع):
عبرت دهندگان چه بسیارند و عبرت گیرندگان چه کم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
تبریک به نمایندگان روباه پیر در دولت....بالاخره برنامه ریزی ها جواب داد و خودش وارد گود شد.حالا دیگه به همه چیز اشراف پیدا میکنه...دیگه احساس غربت و استرس نداره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
واقعا ، انصافا ، جدا و خدا وکيلي آقاي صالحي فکر مي‌کنه انگليس با امريکا فرق داره . يعني انگليس بهتره . من که هنگ کردم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار